Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:56 schreef Grifte het volgende:
Zou eigenlijk het liefst verdedigend nog wat erbij zien komen. Heb wel een zwak voor eigen jongens als Karsdorp en Van Beek, maar dat was erg matig vorig jaar. Botteghin is het ook niet, laat staan Van der Heijden. Woudenberg is maar afwachten. Blijft alleen Kongolo over die goed genoeg is.
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:00 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon 4-4-2 spelen, heb je ook geen vleugelspelers nodig
Dat zagen we bij Atletico Madrid en Leicester afgelopen seizoen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.
Van Beek kan er toch gewoon geen klit van man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek kan er toch gewoon geen klit van man.
Ik schrijf ze nog niet af, maar het moet wel echt een stuk beter. Wat serieuze concurrentie, en/of eventuele vervangers, zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.
De Knoestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schrijf ze nog niet af, maar het moet wel echt een stuk beter. Wat serieuze concurrentie, en/of eventuele vervangers, zou geen overbodige luxe zijn.
Jij bent zeker ook zo'n persoon die vind dat kleine spelers gewoon in de spits kunnen omdat Messi en Aguero dat ook kunnen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zagen we bij Atletico Madrid en Leicester afgelopen seizoen inderdaad.
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.
Maar goed, van Beek kan best een aardige Eredivisiespeler worden hoor. Hij is nog jong, maar hij is, ook voor zijn leeftijd, best slecht.
Ik vond Bruma in 2013-2014 een tijd DRA-MA-TISCH spelen. En toen was hij nog ouder dat van Beek nu is. Haha Bruma'tje in de Kuip toen. Met z'n heethoofd tegen Joris Mathijssen en daarna met rood het veld afquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.
Maar goed, van Beek kan best een aardige Eredivisiespeler worden hoor. Hij is nog jong, maar hij is, ook voor zijn leeftijd, best slecht.
Nou ja, het is een beetje van allebei he. In balbezit gaan de backs mee naar voren en speel je meer 3-5-2 en als de tegenstander komt is het 4-4-2. In een ruit wel he, met een echte 6. Ik denk dat Veijnovic daarin nog wel een tweede kans verdient.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.
Het is toch beschamend dat je als centrale verdediger van Feyenoord er wordt uitgelopen door fucking Lars Veldwijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:05 schreef Oldground het volgende:
Vind wel dat Botteghin hier schromelijk onderschat wordt. Verbaast me niet hoor, want zo gaat dat vaker met spelers boven de 25 jaar.
Hoe is Bottestront ooit een cultheld?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
Die Botteghin vind ik trouwens echt een slechte aankoop. Is die gast uberhaupt bekeken door de scouting? In de duels is hij misschien wel erg sterk, hoor. Een mannetje kan hij redelijk uitschakelen. Maar hij is zo traag als dikke stront en aan de bal ook heel paniekerig. Met hem kan je heel moeilijk van de goal af spelen.
Toch is hij voor mij wel een beetje een cultheld dus evengoed: BotteGod
Vanwege zijn bijnaam BOTTEGOD.quote:
Bahia was ook geen cult.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanwege zijn bijnaam BOTTEGOD.
Zelfs Bahia was cult bij Feyenoord. Tering wat had ik een hekel aan die gast. Die kon er echt geen pepernoot van.
Daar zijn vele het niet over eens.quote:
twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 15-11-2012 om 22:38:03Cultheld #Bahia kwam tussen 2004 en 2011 tot ruim 250 competitieduels voor #Feyenoord. http://t.co/fB5rw5m4 reageer retweet
quote:
Maar voor de positie naast Vlaar is Bahia gewoon de beste man die we hebben, als ze weer een tijdje naast elkaar staan zul je zien dat Bahia ook weer beter in zijn vel zit. Hij ontwikkelt zich langzamerhand tot cultheld en in januari is hij alweer zes jaar Feyenoorder. Als het aan hemzelf ligt blijft hij dat zijn hele leven en als het aan mij ligt ook.
Nee. Gewoon, nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar zijn vele het niet over eens.[..]twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 15-11-2012 om 22:38:03Cultheld #Bahia kwam tussen 2004 en 2011 tot ruim 250 competitieduels voor #Feyenoord. http://t.co/fB5rw5m4 reageer retweet
De lijst is nog wat langer hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef satecl het volgende:
[..]
De Knoest
Ik hoop eerlijk gezegd nog wel op die St. Juste van Heerenveen. Dat vind ik nou een talentvolle moderne verdediging.
[..]
Jij bent zeker ook zo'n persoon die vind dat kleine spelers gewoon in de spits kunnen omdat Messi en Aguero dat ook kunnen?
Alleen al aan de motoriek en zijn slungelige lijf kan je zien dat het niet veel is. Snap niet dat dit soort dunne ventjes niet wat vaker het krachthonk in gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |