Dat is een heel groot talent. Samen met Chong en Schuurman de grootste van dit moment(al gaat Chong weg).quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?
Ik zou ook graag een 352/442 zien. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat in de vingers heeft. Koeman deed dat op een gegeven moment fantastisch, maar die had al wat jaartjes ervaring.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens vind ik die eeuwige buitenspelers zo onderhand een beetje het verhaal van die moeder en het overleden kind waarvan ze na 10 jaar de kamer nog niet heeft durven opruimen.
Leuk, kunnen wel weer een hype gebruiken zoals bij Cabral, Boetius en Biseswar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is een heel groot talent. Samen met Chong en Schuurman de grootste van dit moment(al gaat Chong weg).
Ik heb wel vertrouwen in een 442. Accent en kracht in de selectie ligt toch op het middenveld. Waarom er dan maar 3 opstellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een 352/442 zien. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat in de vingers heeft. Koeman deed dat op een gegeven moment fantastisch, maar die had al wat jaartjes ervaring.
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk, kunnen wel weer een hype gebruiken zoals bij Cabral, Boetius en Biseswar.Nu maar hopen dat hij het beter gaat doen.
Voetballen kan hij wel ja, maar fysiek kan hij gewoon niet mee. En ben bang voor hem dat hij dat ook nooit gaat kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.
Wat meer eiwit-milkshakes drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel ja, maar fysiek kan hij gewoon niet mee. En ben bang voor hem dat hij dat ook nooit gaat kunnen.
Meer eten en in het krachthonk hangen. Oh, en zijn beugeltje uit doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat meer eiwit-milkshakes drinken.
Deze opstelling zie ik ook wel zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:15 schreef satecl het volgende:
Al gaan we toch met papiertjes babbelen hier. Aangezien wij altijd drama buienspelers hebben en Nederlandse ploegen slecht tegen andere spelstijlen speelt dan 4-3-3, lijkt me dit ook wel wat.
[ afbeelding ]
Niet dat het gaat gebeuren, maar vond het wel leuk om te laten zien op deze zonnige dinsdagmiddag.
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.
Dankje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.
Mijn opmerking was ook provocerend bedoeld, maar ik had van hem veel meer verwacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius had op de middellange afstand een enorm goede versnelling, kon lekker dribbelen en ook wel een schot van buiten de 16. Toch wel kwaliteiten voor een moderne buitenspeler.
Isoufi, was de nieuwe van Persie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef Lastpost het volgende:
Boëtius was echt een geniale voetballer in de jeugd. Maar dat was Achahbar ook en nog wel meer namen die een nog anoniemer bestaan hebben inmiddels.![]()
Had echt goede hoop dat die jongen zou uitgroeien tot een speler van topniveau en de kassa zou doen laten rinkelen, viel dat even tegen zeg.
Het is dat ik niet meer in #de_groepsapp zit, anders had ik even wat beschamende quotes van Kapi en HMF opgezocht mbt de Depay/Boetius discussie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.
Komt in Zwitserland ook helemaal niet aan bod of wel?
Oh, was je eruit joh?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer in #de_groepsapp zit, anders had ik even wat beschamende quotes van Kapi en HMF opgezocht mbt de Depay/Boetius discussie.
Haha, zaten die er eventjes naast.
Jammer Toornstra kan ook nog naast Vilhena op het middenveld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.
Vermoed enkel nog een rechtsbuiten en de verkoop van Toornstra.
Was veel te veel geblesseerd, maar eind van het seizoen scoorde ie een paar keer geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.
Komt in Zwitserland ook helemaal niet aan bod of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |