Man man manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel is niet minder schaamteloos dan het kamp-Vilhena hoor. In eerste instantie wilde hij blijven vanwege zijn zieke moeder. Zijn moeder werd zieker en zieker, maar de afgelopen maand was dat geen belemmering om half Europa rond te reizen om met andere clubs te praten. Nu hen duidelijk is geworden dat de pot met goud niet op Vilhena staat te wachten in het buitenland, komt opeens de zieke moeder weer om de hoek kijken en wordt zij als reden opgevoerd om toch bij te tekenen.
Uit alle berichtgeving blijkt dat hij juist totaal niet voor de club kiest, maar voor het beste bod en daarbij als zwaarwegende omstandigheid zijn moeder. Snap dan ook niet waar je op baseert dat hij omwille van de club Feyenoord in Rotterdam blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft toch voor de club gekozen? Bij inter wilden ze hem 850.000 geven, als ik het me goed herinner. Wij zullen niet veel meer betalen vermoed ik. Maar bij Feyenoord heeft hij natuurlijk betere vooruitzichten, speelt ie gewoon en is ie al jaren en jaren min of meer gelukkig.
Ik vond het altijd heel raar dat hij dan niet voor 'ons' koos terwijl de club wel al 10+ jaar met hem en zijn ontwikkeling bezig is. nu heeft ie dat dan toch gedaan. Niks mis mee, dan heb ik ook niks meer te zeiken
Ah ja, daar zie ik een duidelijke quote van het kamp Vilhena waarin zij aangeven dat ze nu voor moeder Vilhena thuis blijven.quote:
Ok, het is wat voorbarig. Eerlijk gezegd zal de motivatie om te blijven mij ook worst zijn, maar ik heb het altijd merkwaardig gevonden dat hij eerst steeds verkondigde dat hij niet wilde worden verkocht vanwege zijn moeder, terwijl dat een tijdje terug opeens geen probleem meer was toen hij transfervrij kon vertrekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, daar zie ik een duidelijke quote van het kamp Vilhena waarin zij aangeven dat ze nu voor moeder Vilhena thuis blijven.
Erg sterk van je dit.
Brands zit op het vinkentouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:41 schreef Elan het volgende:
Goed nieuws!
Wel afkoopsommetje van 5 mio #jammer
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Toch wel sterk als we straks een Berghuis ook nog er bij kunnen halen. Hopen dat De_Jørg er wat van kan. Heb je in ieder geval een sterkere selectie dan vorig jaar.
Je vergeet voor het gemak even de aderlating van het vertrek van Kazim?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Toch wel sterk als we straks een Berghuis ook nog er bij kunnen halen. Hopen dat De_Jørg er wat van kan. Heb je in ieder geval een sterkere selectie dan vorig jaar.
Die is na die wedstrijden bij Oranje onbetaalbaar, ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Zwakke plekken zijn tot nu toe prima versterkt. Inderdaad nog een buitenspeler als het even kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Speelt de Vrij eigenlijk wedstrijden in Italie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.
Het zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer voorkomen dat je 8 wedstrijden op rij puntverlies gaat lijden. Ik ben wel benieuwd hoe en met wie Bronckhorst gaat spelen. Het is inmiddels wel een redelijk brede selectie aan het worden met best wel wat middelmaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Deed het daar uitstekend maar raakte toen geblesseerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt de Vrij eigenlijk wedstrijden in Italie?
Momenteel niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Buitenspelert, creatieve middenvelder ontbreekt al seizoenen. En ik vind Kongolo nog steeds meer een CV dan een links back voor de internationale markt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwakke plekken zijn tot nu toe prima versterkt. Inderdaad nog een buitenspeler als het even kan.
Hopen dat Van Beek zichzelf weer enigszins kan herstellen. Met Vermeer- Karsdorp - Van Beek - Botteghin-Kongolo heb je gewoon een sterke linie hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.
Had een zware blessure dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog steeds blessa?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed het daar uitstekend maar raakte toen geblesseerd.
Afgelopen jaar is op een hand te tellen geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij fit is speelt hij alles geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begon fit te raken richting het eind van afgelopen seizoen volgens mij. Lijkt me dat ie gewoon vanaf het begin fit is na de zomer.quote:
Huren. Watford heeft volgens mij 6,5 miljoen betaald. Ze zullen hem nu niet voor 2,5 miljoen weg doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is na die wedstrijden bij Oranje onbetaalbaar, ben ik bang.
De Taap is de Sjaakquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een beleid...... Zit er wel een visie achter? Tapia ook maar weer lozen. Tering wat droevig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |