Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaastquote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, wat een gelul dan. Ik heb 1 minuut gekeken en in die minuut zei hij dat hij een early investor was. Als dat klopt, dan begrijp ik niet waarom je voor die paar centen je al die ellende op je hals haalt.
leuke hobiequote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, wat een gelul dan. Ik heb 1 minuut gekeken en in die minuut zei hij dat hij een early investor was. Als dat klopt, dan begrijp ik niet waarom je voor die paar centen je al die ellende op je hals haalt.
Wel slim al lijkt het me in de zomer nagenoeg ondraaglijk qua hitte in zo'n veredelde duiventil.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
900 dollar, maar in maart maar 100 dollar
Dikke rip
mag ik je 600e note zettenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaast
Dat zou hij ook niet meer nodig moeten hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaast
Gewoon doen Tjack, je bent toch niet onzeker?quote:
DP moet wel iets fouts doen. Anders krijg ik problemen met @GGMM en misschien ook wel met De Mod Die Niet Genoemd mag worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon doen Tjack, je bent toch niet onzeker?
Je kunt natuurlijk ook een positieve note geven!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DP moet wel iets fouts doen. Anders krijg ik problemen met @:ggmm en misschien ook wel met De Mod Die Niet Genoemd mag worden.
hij heeft toch geen hiv xdquote:Op donderdag 30 april 2020 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een positieve note geven!
Ik haat fifa.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:jojoortje @:onlogisch
Ze hebben wel modieuze mondkapjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Voedselbank, Amerika...Die ene kan wel een tijdje op zichzelf teren zou je zeggen
[ afbeelding ]
Scherp.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als dit je levensmotto is, dan vraag je ook wel om de voedselbank.
[ afbeelding ]
Zag net een stukje Nieuwsuur, kleermaker was overgestapt op mondkapjes maken, nu had hij weer flink werk. Maakte ook met wietblaadjesmotief.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben wel modieuze mondkapjes.
Trots op je maatquote:Op donderdag 30 april 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
Half uurtje gesport
Voor het eerst 5 km onafgebroken(in slakkentempo)
@:ggmm @:onlogisch
Wat staat daar,,,,,quote:Op donderdag 30 april 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als dit je levensmotto is, dan vraag je ook wel om de voedselbank.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |