quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensen
"Hij zou er 1 achter mijn oor zetten zodat het achter mijn haar valt, maar hij heeft hem in mijn nek gezet"
"Had je dat niet door dan?"
"Nee want ik heb geen gevoel in mijn nek"
Ook niet verrassend met 5 lagen vet
Ah, hier hebben we de andere helft van de familie Pot.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben nog in de eerste minuut, maar dit belooft veel goeds @:Doublepain !
[ afbeelding ]
#staystrongappiequote:Op donderdag 30 april 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, hier hebben we de andere helft van de familie Pot.
[ afbeelding ]
Geeft niks maat.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben gisteren overigens weer na 10 minuten in slaap gekankerd bij die serie van @:elan
Ik weet nou niet meer zeker of het aan mij of aan de serie ligt.
Half rauwe aardappelen uit de oven en het hele huis vol rook.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Genoten van Bakken met Braadslee #6.
Eindelijk een hartaanvalletje?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat is datquote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
ik kijk niet naar die zwakzinnigequote:Op donderdag 30 april 2020 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slinger YouTube aan, want Bradge verdient die views.
maat nog kijktip? netflixquote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen.
Geniet ervan maat.
Film of serie?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat nog kijktip? netflix
geen fantasy
geen scifi onzin
geen comedy zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |