Leuke review.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef JanCees het volgende:
Goede TT
Goede OP
Goede TS
Mijn oordeel: 10/10
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef JanCees het volgende:
Goede TT
Goede OP
Goede TS
Mijn oordeel: 10/10
Ik eer je TT zo wel in de OPquote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had als TT Lenny NSB ole ole
Graag wijzigen @:ggmm
Persoonlijke aanval, TR meegepakt.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had als TT Lenny NSB ole ole
Graag wijzigen @:ggmm
Ik had gisteren mijn note gedeeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
![]()
VBLED
Ik ga de note NIET delen.
@:ggmm
Zat @GGMM weer te schuimbekken in je DM? (dit doet hij regelmatig)quote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn note gedeeld.
Nou dat heb ik geweten hoor!
weet ik nietquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodje gezond en broodje zalm.
Denk rijst met gehakt, spinazie, ui, eiquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Imma eat cock tonight.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inderdaad ik ga alvast weg voordat hij hier woest binnenkomt.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm als hij straks weer online is
Pho dac biet en Cha gio gaquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf gemaakt of afhaal?quote:
Prima combinatie. Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk rijst met gehakt, spinazie, ui, ei
Als het maar makkelijk is
Friet.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Afhaal ja.quote:
Zal wel effe schrikken zijn geweest, zo'n bruine in je buurt.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Er is een echte vietnamees nu hier vlakbij dus ik ga dat testen.
pics per dm of hier natuurlijk ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Goed man, lokale middenstand ondersteunenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
bij gebrek aan de Happy Mealquote:Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen patat met kipnuggets
Wij gaan van het weekend afhalen bij Dijk 9. Ken je dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Hoe weet je dat hij echt is, in de keuken gaan kijken?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Niet gekliktquote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Voor 350 een sleeve willen laten zetten![]()
Dan verdien je het ook
(niet klikken)
Eens. TILBURGEDquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is uit Tilburg trouwens, smerige tokkiestad
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensen
"Hij zou er 1 achter mijn oor zetten zodat het achter mijn haar valt, maar hij heeft hem in mijn nek gezet"
"Had je dat niet door dan?"
"Nee want ik heb geen gevoel in mijn nek"
Ook niet verrassend met 5 lagen vet
Dus het is gewoon mogelijk dat wij elkaar irl hebben gezien! Dat vind ik beangstigend.quote:
Oke. En jij kijkt er naar.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensen
"Hij zou er 1 achter mijn oor zetten zodat het achter mijn haar valt, maar hij heeft hem in mijn nek gezet"
"Had je dat niet door dan?"
"Nee want ik heb geen gevoel in mijn nek"
Ook niet verrassend met 5 lagen vet
Ik ben nog in de eerste minuut, maar dit belooft veel goeds @Doublepain !quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Voor 350 een sleeve willen laten zetten![]()
Dan verdien je het ook
(niet klikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |