met de boys? oh ik weet niet of @Tjacka @RensAjacied en ik kunnenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien weekendje Zweden met de bois
Nou nou buitendam, dit is niet lief.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zouden de grootouders van Lenny daarin te zien zijn?
Ik kan wel even een tr plaatsen als je wil, mijn acties om iemand iets aan te smeren zijn zeer succesvol!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd op je. Was dat een valletje? Denk dat ik er een note voor ga krijgen.
Dat heb ik gemerkt ja. Ik hoop dat je me deze keer spaart.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan wel even een tr plaatsen als je wil, mijn acties om iemand iets aan te smeren zijn zeer succesvol!
Tuurlijk, alleen als je graag wil.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Ik hoop dat je me deze keer spaart.
Maat, wordt tijd voor weer een Eindhoven TT.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:57 schreef Coco. het volgende:
Buitendam heeft het niet zo op landverraders merk ik.
Oh, ik wist helemaal niet dat je nu die ziekte ook al hadquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat je nu die ziekte ook al hadSterkte Drizzt!
quote:
Jammer dat je je kennis niet even deelt in COR.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een stukje hardlopen
@:ggmm @:onlogisch
Ik mag daar niet meer posten kanjerlulquote:Op donderdag 30 april 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je je kennis niet even deelt in COR.
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer posten kanjerlul
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt ik maak de grap nog een keer?
Sorry, ik zie dat mijn post waarin ik om jouw deskundige mening vroeg verwijderd is. Het ging er namelijk om waar het geld van het Anne Frankhuis gebleven is. Aangezien jij bij een bank werkt leek je me wel deskundig op dit gebied.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer posten kanjerlul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |