Zijn ze wel beschermend genoeg?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag net een stukje Nieuwsuur, kleermaker was overgestapt op mondkapjes maken, nu had hij weer flink werk. Maakte ook met wietblaadjesmotief.
Beter dan niksquote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze wel beschermend genoeg?
Je kon er dan zelf een filter in zetten als je wil, in het stoffen kapjequote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lijkt maar zo doordat het touwtje daar hangtquote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die R en a staan wat ver uit elkaar.
Trek eens aan m'n vinger.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lijkt maar zo doordat het touwtje daar hangt
Dat is wel slimquote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kon er dan zelf een filter in zetten als je wil, in het stoffen kapje
Lolquote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vinden ze op je werk daarvan?
@:jancees @:ggmm @:lenny_leonard
check deze grap
We hebben helemaal geen mondkapjes nodig. Jaap heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bohohohoquote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vinden ze op je werk daarvan?
@:jancees @:ggmm @:lenny_leonard
check deze grap
The Wirequote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
welke serie zal ik eens oppikken?
geen zin in better call saul
tips graag
Geen zin hebben in BCSquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
komt wel een keertje, eerste seizoen kwam ik er niet in toen die net uit wasquote:
IT Crowd is wel genot.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
Het begint traag ja maar is uiteindelijk wel de beste serie van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt wel een keertje, eerste seizoen kwam ik er niet in toen die net uit was
hmm.. @GGMM hoe zie jij dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het begint traag ja maar is uiteindelijk wel de beste serie van de laatste jaren.
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.
https://www.npostart.nl/t(...)al&utm_source=tvblik
Die is goed ja. Met Elon Musk godquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice
die ga ik morgen kijken denk ik
luister nu dit
Die serie ga ik morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.
https://www.npostart.nl/t(...)al&utm_source=tvblik
Je mist me he? Zallik dan elke dag hier posten anders?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Niet in Rotterdam. Utrecht deze keer.
@:paul
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou vandaag een pakketje krijgen. Maar kon het gister al ophalen van een pick-up point want ze waren al geweest! Eigenlijk was ik woest, maar ook wel blij dat het pakketje er al was.
Einde verhaal.
Wat een ongelofelijke klootzakken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.
BESTUUR TEGEN DE MUUR WANBELEID KOEVERMANS ROT OP
Kut club ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.
Ik moet nog steeds lachen om die quote van @El-Stinho in je sig.quote:
Ik heb een Telstar trainingspak!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dezequote:
Mooi pakkie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze
https://www.telstarfanshop.nl/productpagina/telstar-trainingspak
GODVERDOMME HIJ IS NU WEER TIEN EURO GOEDKOPER
Tim pool god.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice
die ga ik morgen kijken denk ik
luister nu dit