Ik krijg zelfs al notes als ik meld dat ik ga schijten.quote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
De positieve VBL note is uit.![]()
![]()
@:lenny_leonard
Erg teleurstellend.quote:Op maandag 27 april 2020 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs al notes als ik meld dat ik ga schijten.
japanse bijlmer, leuk uitjequote:Op maandag 27 april 2020 17:37 schreef KingRoland het volgende:
dit weekend naar Buitenveldert @:tarado
Ik heb er 4 bij zie ikquote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
SPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekend. Werd ook wel eens tijd.quote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er 4 bij zie ik
Allen van de VBL SCSPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:
kan mijn woning nu niet verhuren voor veel geld aan een paar homo'squote:
Prachtige stadquote:Op maandag 27 april 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho ho. We hebben Helmond nog.
@:scarface88
Zonder kaas (lol)quote:
Dat kan zelfs nog met een fles.quote:Op maandag 27 april 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou niks in huis hebben om een deegje mee uit te rollen
Ten eerste heb je voor zo’n pizzadeegrol geen roller nodig. Er zit lekker bakpapier omheen dus je rolt hem gewoon in een vierkant. Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft en dacht dat je het nog moest vormenquote:Op maandag 27 april 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou niks in huis hebben om een deegje mee uit te rollen
Dat idee heb ik ook bij zijn dieet.quote:Op maandag 27 april 2020 18:34 schreef Anneloos het volgende:
Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft
Hee vriendinquote:Op maandag 27 april 2020 18:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ten eerste heb je voor zo’n pizzadeegrol geen roller nodig. Er zit lekker bakpapier omheen dus je rolt hem gewoon in een vierkant. Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft en dacht dat je het nog moest vormen
Enkele weken geleden dacht ik huh hoe kan je zo lang met die boodschappen doen.. toen zag ik de voorraad noodles en de thuisbezorgd video’squote:
Volgens mij was dit sowieso van dat deeg dat er echt kant en klaar uit komt rollenquote:
hij kan piano spelen dus dat valt mee zou je zeggenquote:Op maandag 27 april 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dit sowieso van dat deeg dat er echt kant en klaar uit komt rollen
Dan moet je dus ook nog eens motorisch gestoord zijn
quote:Op maandag 27 april 2020 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er 4 bij zie ik
Allen van de VBL SCzal lenny wel zijn geweestSPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee. Ik ga denk ik maar een beetje zuipen ofzo.quote:Op maandag 27 april 2020 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo maar sporten lol
kan ik weer vreten erna
ben nog nuchter vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ga denk ik maar een beetje zuipen ofzo.
genoeg homo's hier in de sc die het wel willen hoorquote:Op maandag 27 april 2020 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kan mijn woning nu niet verhuren voor veel geld aan een paar homo's
SAD
Heb jij nog het laatste nieuws over KimGod?quote:Op maandag 27 april 2020 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
genoeg homo's hier in de sc die het wel willen hoor
@:mortaxx
kan ook knap merk halenquote:Op maandag 27 april 2020 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Lekker blackie of jackie
2K lekker man
hij is springlevend makker.quote:Op maandag 27 april 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij nog het laatste nieuws over KimGod?
Tr gezet wegens mentionenquote:Op maandag 27 april 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regels? Die zijn er nergens toch?
FREEusername mag niet, maar is geen regel. Kankerbeleid.
@:klummie
Zonde man, moet gewoon zuipen en GEEN gekkigheidquote:
Ik typte 2K snelquote:Op maandag 27 april 2020 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jet?
Hahahaha
Kkdebiel
@:ggmm check deze gast.
Lol gaat ie weer nsberenquote:Op maandag 27 april 2020 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jet?
Hahahaha
Kkdebiel
@:ggmm check deze gast.
Vanochtend ook in de CORtopic iemand al erop aangepaktquote:Op maandag 27 april 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
COR / UK waarschuwt voor mogelijk (nieuw) corona virus dat kinderen treft.
Het wordt wel steeds leuker met de gekkies in cor
@:lavenderr
Mooi, het grote aantal artsen dat daar post.quote:Op maandag 27 april 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
Die assistent is wel een prima user.quote:Op maandag 27 april 2020 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, het grote aantal artsen dat daar post.
Die wel ja, een van de weinige normale. Hij zal ook wel grotendeels gevormd zijn door het college dat hij bij ome Jaap heeft gevolgd.quote:Op maandag 27 april 2020 20:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die assistent is wel een prima user.
Ik wacht daar nog even een paar jaar mee. Voordat de wouten op de stoep staanquote:Op maandag 27 april 2020 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Die reacties op Twitter over die prinsessen worden ieder jaar beter.
quote:Op maandag 27 april 2020 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Die reacties op Twitter over die prinsessen worden ieder jaar beter.
Zo'n gast zegt: heerlijk erotisch als vrouwen met hun lip krullen.quote:Op maandag 27 april 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even een paar jaar mee. Voordat de wouten op de stoep staan
Dat is die rechter?quote:
Er zijn mensen, ik noem geen namen, voor wie dat al aan de oude kant is.quote:Op maandag 27 april 2020 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n gast zegt: heerlijk erotisch als vrouwen met hun lip krullen.
"Ze is veertien!"
Maar die mensen zijn gelukkig niet in dit topic, toch?quote:Op maandag 27 april 2020 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn mensen, ik noem geen namen, voor wie dat al aan de oude kant is.
quote:Op maandag 27 april 2020 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn gelukkig niet in dit topic, toch?
En op slot @Lavenderrquote:Op maandag 27 april 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
Discipline hoorquote:Op maandag 27 april 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:jojoortje @:onlogisch
Wie?quote:Op maandag 27 april 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
De gebroeders Anker stoppen ermee @:el-stinho
quote:Op maandag 27 april 2020 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Kees en Karel? Of waar gaat dit over?
Advocatesquote:Op maandag 27 april 2020 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Kees en Karel? Of waar gaat dit over?
@Caland mentioned om onbegrijpelijke reden altijd Knetterkrankjorum als ie heeft gesport.quote:Op maandag 27 april 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Bohh die is ook thicquote:Op maandag 27 april 2020 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland mentioned om onbegrijpelijke reden altijd Knetterkrankjorum als ie heeft gesport.
10 km geroeidquote:Op maandag 27 april 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Trots op je maat.quote:
Netjes.quote:
hiervan??quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klasse! Ik heb 10.000 steps gedaan. Ga nu nog even door tot de 14.000. Moet lukken
ScarGODquote:Op maandag 27 april 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik 'Lang leven de koning' zie staan moet ik aan Scar denken.
@:jr-style-93
Waar je zin in hebtquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klasse! Ik heb 10.000 steps gedaan. Ga nu nog even door tot de 14.000. Moet lukken
oh je staat hier opquote:Op maandag 27 april 2020 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar ook gewoon op de steps staan. Doe ik elke dag, en nu wat extra
neem je wel keer mee naar k-pop concert als corona voorbij is makkerquote:
Dat is in de meeste gevallen geen mogelijkheid René. Als ik een vak saai vind dan ben ik nog steeds wel verplicht om het af te ronden. Ik moet natuurlijk mijn diploma hebben.quote:
Mooi. Ik vind die dansjes wel wat hebben. Prima chicks vaak ook.quote:Op maandag 27 april 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neem je wel keer mee naar k-pop concert als corona voorbij is makker
totaal niet saai
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @Wereldgozerquote:
probeer nu 3x per weekquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Jij bent ook lekker bezig de laatste tijd.Het lijkt wel alsof de corona iedereen helpt met sporten.
Zelfs @:onlogisch heeft in de afgelopen 3 weken een half uurtje gesport.
Wat zijn steps?quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wonderen bestaanquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Jij bent ook lekker bezig de laatste tijd.Het lijkt wel alsof de corona iedereen helpt met sporten.
hardlopen is mij te kutquote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Netjes.
Vanmorgen 5 km gerend.
Op een laag tempo Ik ben sowieso niet snel en mijn laatste echt noemenswaardige hardloopactiviteit was in oktober.....
Vond dan 5km wel voldoende om het weer op te pikken..
doe de groeten aan je moederquote:Op maandag 27 april 2020 21:16 schreef KingRoland het volgende:
ik ga weer verder met Koreaanse serie kijken
toedels
Ik vind het heerlijk. Ik hoop toch echt nog een keer een Halve Marathon te lopen. Al is dat nu nog te ver weg. Maar zeg nooit nooit..quote:
Conditie. Geen spierpijn hoorquote:Op maandag 27 april 2020 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
krijg je dan ook spierpijn of is het meer voor de conditie?
is dit je idool?quote:Op maandag 27 april 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @:wereldgozer
Ja joh. Is echt lekker lopen als het buiten niet kan. Goede vervanger. Moet er wel muziek bij hebben hoor, anders is het me te saai.quote:
ja ik doe ook roeien met kneiterharde technoquote:Op maandag 27 april 2020 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Is echt lekker lopen als het buiten niet kan. Goede vervanger. Moet er wel muziek bij hebben hoor, anders is het me te saai.
Lekker he?quote:Op maandag 27 april 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik doe ook roeien met kneiterharde techno
Nee. Qua karakter KyrgiosGOD.quote:Op maandag 27 april 2020 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
is dit je idool?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op maandag 27 april 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @:wereldgozer
Terecht. Wat een teringdebiel is dat.quote:Op maandag 27 april 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
peter pannekoek neemt dirk kuyt op de hak op NPO1
Niks mis mee genotquote:Op maandag 27 april 2020 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Qua karakter KyrgiosGOD.
Qua speelstijl Monfils
@:wereldgozer
Terecht.quote:Op maandag 27 april 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik 'Lang leven de koning' zie staan moet ik aan Scar denken.
@:jr-style-93
Hardlopen met Hazes opquote:Op maandag 27 april 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik doe ook roeien met kneiterharde techno
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Dropshippedquote:Op maandag 27 april 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.
Wel handig tegen corona.quote:Op maandag 27 april 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.
quote:
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kijk Jaws The Revenge.
Met een jonge Michael Cain.
1,65 op Moviemeterquote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kijk Jaws The Revenge.
Met een jonge Michael Cain.
Raarquote:Op maandag 27 april 2020 23:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. Maar ik vind het heerlijk om films uit die tijd te kijken.
Dan zijn er toch wel betere opties uit de '80s om te kijken lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2020 23:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. Maar ik vind het heerlijk om films uit die tijd te kijken.
Echt een genotsserie.quote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo even Better Call Saul kijken.
Moet ik weten.
Veel kijkplezier!quote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Moet ik weten.
moet die laatste ook nog kijkenquote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Moet ik weten.
Oh ik vond seizoen 1 ook al prima.quote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben nog maar bij S3. Vond S1 geen klap aan maar nu begint het tof te worden.
kijkt lekker weg maar als sidekick van Breaking bad was hij beterquote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.quote:Op maandag 27 april 2020 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijkt lekker weg maar als sidekick van Breaking bad was hij beter
zo heb ik het nog niet gezien maar best wel goed gedaan hoorquote:Op maandag 27 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.
Zelden dat een prequel ook van zo'n goed niveau is.quote:Op maandag 27 april 2020 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo heb ik het nog niet gezien maar best wel goed gedaan hoor
Breaking Bad was ook traag maar wel beter dan S1 better call saul. Nu begint het wel leuk te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond seizoen 1 ook al prima.
Maar je moet ervan houden zo'n trage serie.
BCS maakt Breaking Bad nog meer een serie over een gefrustreerde scheikundeleraar die eigenhandig een drugs-imperium sloopt wegens zijn ego.quote:Op maandag 27 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.
Het duurt gewoon even om alle nieuwe karakters (Chuck, Howard, Kim en Nacho) op te bouwen. Daarnaast lopen (vanaf midden seizoen 1) de verhaallijnen van Jimmy/Kim en Nacho/Mike gewoon iets te ver uit elkaar. Seizoen 1 en 2 zijn daarom een beetje vreemd. Ik moet zeggen dat ongeveer vanaf halverwege seizoen 4 (ietsje verder) Better Call Saul op het niveau van Breaking Bad komt. Maar het heeft echt geduld nodig.quote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om het ooit in chronologische volgorde te kijken als het laatste seizoen van BCS ook uit is (als er maar niemand uit de cast doodgaat aan corona)quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad nog meer een serie over een gefrustreerde scheikundeleraar die eigenhandig een drugs-imperium sloopt wegens zijn ego.
Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om het ooit in chronologische volgorde te kijken als het laatste seizoen van BCS ook uit is (als er maar niemand uit de cast doodgaat aan corona)
Ze willen in september gaan opnemen, maar is nog maar de vraag of dat allemaal kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).
Ik denk dat ik nog nooit zo’n bonzend hart heb gehad voor een fictieve serie als bij de laatste aflevering van Better Call Saul, dus ik hoop dat ze het op een hoge noot kunnen eindigen.
Bikkelquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo. Halfuurtje gerend. Gaat prima zo.
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maxigod
Kalifat al gekeken?
Staat daar veel leuks tussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat daar veel leuks tussen?
Paar leuke series maar valt niet mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
En natuurlijk Judas en Mocro Maffia als Nederlandse series je ding zijn.
De de 13 van schouwendam, eigenlijk best nog wel wat.
Haags post volzinnen, WAT IS DIT? @Zipportalquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat kijk jij veel zegquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.
Je bent zelf wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.quote:
oh ik een truiquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.
daar heb je toch een thermostaat voorquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.
Gewoon pantoffelsquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.
Samen iets van 6 seizoenen dus kan je wel ff mee vooruit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Picornie ligt er niet wakker van
@:caland
mokerdomquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag komt mijn pakketje binnen!!!!
Najah komt, ik was mijn huisnummer toevoeging vergeten...
Word een spannende dag!
Wordquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Word een spannende dag!
Je buren zullen het je vast wel vergeven mocht je ze tot last zijn ermee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Word een spannende dag!
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is hequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je buren zullen het je vast wel vergeven mocht je ze tot last zijn ermee.
Als je mazzel hebt zijn ze niet thuis en komt de bezorger alsnog bij jou terechtOf hij doet een briefje bij hen in de bus waardoor je het zelf morgen mag gaan ophalen bij een pakketpunt
Spannend.
Je huisnummer zonder de toevoeging tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is he
Ja, zijn 50 toevoegingen hierquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je huisnummer zonder de toevoeging toch
Dus je hebt 10-1, 10-2, 10-3 etc maar niemand woont op 10?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zijn 50 toevoegingen hier
Hopelijk kijkt ie gewoon op het naamplaatje en vindt ie zo mijn adres
Pics van de buurvrouw?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is he
je stelt wel hoge eisenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk kijkt ie gewoon op het naamplaatje en vindt ie zo mijn adres
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al, het is HET WORDT idd
Geen idee hoe ik, bij ik kwam
Bedankt Lenny
2Kmongool
waarschijnlijk legt hij het gewoon op de stoep, drukt op wat willekeurige bellen en rent gauw weg, het regent ookquote:
neequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je hebt 10-1, 10-2, 10-3 etc maar niemand woont op 10?
en dan nog Jansen heten, vergeet het maarquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee
10-1 tot 10-40/45 is er alleen
50 namen nagaan, surequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 30 min in de wacht zei de postnl mannetje ook dat die dat ws doet
PostNLgoden
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal linksquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog Jansen heten, vergeet het maar
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.
Samen iets van 6 seizoenen dus kan je wel ff mee vooruit.
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.
Outsider, The
Wanneer het lichaam van een 11-jarige jongen wordt gevonden in het bos van Georgia, lanceert detective Ralph Anderson een onderzoek naar de gruwelijke moord; ooggetuigen en fysiek bewijs wijzen naar de lokale leraar en honkbalcoach Terry Maitland.
Staat ook op ziggo
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.
die moest ik even opzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).
Albanese achternaam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal links
Mag ik een beetje hoop hebben??
Oh daarom verlangt hij zo naar Russische stemmen in de Chernobyl serie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
Iedereen weet dat @:doublepain uit Kosovo komt en dus een Kosovosische is.
Gelukkig draagt Doublepain zijn afgang meestal als een man en glibbert hij niet a la Onlogisch via de achterdeur weg om morgen te doen alsof er niets is gebeurd.quote:
Maar Lenny gaat af.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig draagt Doublepain zijn afgang meestal als een man en glibbert hij niet a la Onlogisch via de achterdeur weg om morgen te doen alsof er niets is gebeurd.
Het gaat over Len(sb)nyquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig draagt Doublepain zijn afgang meestal als een man en glibbert hij niet a la Onlogisch via de achterdeur weg om morgen te doen alsof er niets is gebeurd.
Alleen was het Lenny...quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:
Al weer gewerkt.quote:
Echt een JR grap, zo slecht dat ik er toch om moest lachen.quote:
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt een JR grap, zo slecht dat ik er toch om moest lachen.
OK Zoran.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal links
Mag ik een beetje hoop hebben??
groundhog dayquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.
Oh dat zie het nu pas, dat moet een bug in fok geweest zijn, dat hij mijn laatste post van gisteren weer meenam. Misschien kun je even aan het werk gaan en het fiksen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.
Je was het gewoon vergeten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh dat zie het nu pas, dat moet een bug in fok geweest zijn, dat hij mijn laatste post van gisteren weer meenam. Misschien kun je even aan het werk gaan en het fiksen.
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was het gewoon vergeten ofzo
Prima dat je drinkt hoor, maar let een beetje op voortaan.
Zelfs JanCees kon die film volgen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat @:ggmm zijn eigen wansmaak en falende persoonlijkheid probeert af te schuiven op het drinkgedrag van anderen.
Weer een ontwijkend antwoord.quote:
Ik heb echt zelden een slechtere film gezien.quote:
Je moet je smoel houdenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
Iedereen weet dat @:doublepain uit Kosovo komt en dus een Kosovosische is.
Het valt bij jou wel gelijk op inderdaad. Kan gebeuren maatquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs ik maak wel eens een foutje. Blijkbaar.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een slechtere film gezien.
Ik ben nog steeds ziedend.
Jouw hele bestaan is een foutquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs ik maak wel eens een foutje. Blijkbaar.
Peter moet meteen weer verzuurd doentwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 09:26:37Opvallend dat getoost wordt op de ‘werkers’ en niet op al die mensen die van het ene op het andere moment hun baan, hun zaak, hun bestaan moesten opgeven... Hun offer is groter. Ik dacht dat we het SAMEN zouden doen...? https://t.co/JX8KbnQ7u7 reageer retweet
Ja ik heb nooit kansloze westerns gekeken, dus inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Dan heb je er gewoon geen reet van begrepen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit kansloze westerns gekeken, dus inderdaad.
Misschien was hij weer dronken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Je hebt er dus daadwerkelijk niks van begrepen.
Erg raartwitter:RoelSchrein twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 12:24:48Anderhalve meter afstand vollesdig genegeerd bij demonstratie ‘stop de lockdown’ voor Tweede Kamer https://t.co/GWOeQYJMaY reageer retweet
Ongevaccineerd lolquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
Erg raartwitter:RoelSchrein twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 12:24:48Anderhalve meter afstand vollesdig genegeerd bij demonstratie ‘stop de lockdown’ voor Tweede Kamer https://t.co/GWOeQYJMaY reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
Hier mag je wat mij betreft gewoon met scherp op schieten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
Mee waggelen misschien.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Robert Jensen, het grote idool van @:GGMM , ook meelopen?
Zwakzinnigen bij de IKEAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |