hiervan??quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klasse! Ik heb 10.000 steps gedaan. Ga nu nog even door tot de 14.000. Moet lukken
ScarGODquote:Op maandag 27 april 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik 'Lang leven de koning' zie staan moet ik aan Scar denken.
@:jr-style-93
Waar je zin in hebtquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klasse! Ik heb 10.000 steps gedaan. Ga nu nog even door tot de 14.000. Moet lukken
oh je staat hier opquote:Op maandag 27 april 2020 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar ook gewoon op de steps staan. Doe ik elke dag, en nu wat extra
neem je wel keer mee naar k-pop concert als corona voorbij is makkerquote:
Nou dan doe je het toch niet?quote:
Dat is in de meeste gevallen geen mogelijkheid René. Als ik een vak saai vind dan ben ik nog steeds wel verplicht om het af te ronden. Ik moet natuurlijk mijn diploma hebben.quote:
Mooi. Ik vind die dansjes wel wat hebben. Prima chicks vaak ook.quote:Op maandag 27 april 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neem je wel keer mee naar k-pop concert als corona voorbij is makker
totaal niet saai
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @Wereldgozerquote:
probeer nu 3x per weekquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Jij bent ook lekker bezig de laatste tijd.Het lijkt wel alsof de corona iedereen helpt met sporten.
Zelfs @:onlogisch heeft in de afgelopen 3 weken een half uurtje gesport.
Wat zijn steps?quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wonderen bestaanquote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Jij bent ook lekker bezig de laatste tijd.Het lijkt wel alsof de corona iedereen helpt met sporten.
hardlopen is mij te kutquote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Netjes.
Vanmorgen 5 km gerend.
Op een laag tempo Ik ben sowieso niet snel en mijn laatste echt noemenswaardige hardloopactiviteit was in oktober.....
Vond dan 5km wel voldoende om het weer op te pikken..
doe de groeten aan je moederquote:Op maandag 27 april 2020 21:16 schreef KingRoland het volgende:
ik ga weer verder met Koreaanse serie kijken
toedels
Ik vind het heerlijk. Ik hoop toch echt nog een keer een Halve Marathon te lopen. Al is dat nu nog te ver weg. Maar zeg nooit nooit..quote:
Conditie. Geen spierpijn hoorquote:Op maandag 27 april 2020 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
krijg je dan ook spierpijn of is het meer voor de conditie?
is dit je idool?quote:Op maandag 27 april 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @:wereldgozer
Ja joh. Is echt lekker lopen als het buiten niet kan. Goede vervanger. Moet er wel muziek bij hebben hoor, anders is het me te saai.quote:
ja ik doe ook roeien met kneiterharde technoquote:Op maandag 27 april 2020 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Is echt lekker lopen als het buiten niet kan. Goede vervanger. Moet er wel muziek bij hebben hoor, anders is het me te saai.
Lekker he?quote:Op maandag 27 april 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik doe ook roeien met kneiterharde techno
Nee. Qua karakter KyrgiosGOD.quote:Op maandag 27 april 2020 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
is dit je idool?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op maandag 27 april 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik ben viesdik aan het worden. Straks 40-45 uur per week tennissen denk ik. @:wereldgozer
Terecht. Wat een teringdebiel is dat.quote:Op maandag 27 april 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
peter pannekoek neemt dirk kuyt op de hak op NPO1
Niks mis mee genotquote:Op maandag 27 april 2020 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Qua karakter KyrgiosGOD.
Qua speelstijl Monfils
@:wereldgozer
Terecht.quote:Op maandag 27 april 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik 'Lang leven de koning' zie staan moet ik aan Scar denken.
@:jr-style-93
Hardlopen met Hazes opquote:Op maandag 27 april 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik doe ook roeien met kneiterharde techno
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Dropshippedquote:Op maandag 27 april 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.
Wel handig tegen corona.quote:Op maandag 27 april 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weerstandband binnen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |