waarschijnlijk legt hij het gewoon op de stoep, drukt op wat willekeurige bellen en rent gauw weg, het regent ookquote:
neequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je hebt 10-1, 10-2, 10-3 etc maar niemand woont op 10?
en dan nog Jansen heten, vergeet het maarquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee
10-1 tot 10-40/45 is er alleen
50 namen nagaan, surequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 30 min in de wacht zei de postnl mannetje ook dat die dat ws doet
PostNLgoden
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal linksquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog Jansen heten, vergeet het maar
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.
Samen iets van 6 seizoenen dus kan je wel ff mee vooruit.
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.
Outsider, The
Wanneer het lichaam van een 11-jarige jongen wordt gevonden in het bos van Georgia, lanceert detective Ralph Anderson een onderzoek naar de gruwelijke moord; ooggetuigen en fysiek bewijs wijzen naar de lokale leraar en honkbalcoach Terry Maitland.
Staat ook op ziggo
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.
die moest ik even opzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).
Albanese achternaam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal links
Mag ik een beetje hoop hebben??
Oh daarom verlangt hij zo naar Russische stemmen in de Chernobyl serie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
Iedereen weet dat @:doublepain uit Kosovo komt en dus een Kosovosische is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |