Je bent zelf wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.quote:
oh ik een truiquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.
daar heb je toch een thermostaat voorquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb maar even mijn voetbalsokken aangedaan, aangezien ik niet zo'n tamme ben die gelijk de kachel aanzet.
Gewoon pantoffelsquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.
Samen iets van 6 seizoenen dus kan je wel ff mee vooruit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Picornie ligt er niet wakker van
@:caland
mokerdomquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag komt mijn pakketje binnen!!!!
Najah komt, ik was mijn huisnummer toevoeging vergeten...
Word een spannende dag!
Wordquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Word een spannende dag!
Je buren zullen het je vast wel vergeven mocht je ze tot last zijn ermee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Word een spannende dag!
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is hequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je buren zullen het je vast wel vergeven mocht je ze tot last zijn ermee.
Als je mazzel hebt zijn ze niet thuis en komt de bezorger alsnog bij jou terechtOf hij doet een briefje bij hen in de bus waardoor je het zelf morgen mag gaan ophalen bij een pakketpunt
Spannend.
Je huisnummer zonder de toevoeging tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is he
Ja, zijn 50 toevoegingen hierquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je huisnummer zonder de toevoeging toch
Dus je hebt 10-1, 10-2, 10-3 etc maar niemand woont op 10?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zijn 50 toevoegingen hier
Hopelijk kijkt ie gewoon op het naamplaatje en vindt ie zo mijn adres
Pics van de buurvrouw?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het bij de buren gaat leveren aangezien hij niet eens weet wie mijn buurman/vrouw is he
je stelt wel hoge eisenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk kijkt ie gewoon op het naamplaatje en vindt ie zo mijn adres
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al, het is HET WORDT idd
Geen idee hoe ik, bij ik kwam
Bedankt Lenny
2Kmongool
waarschijnlijk legt hij het gewoon op de stoep, drukt op wat willekeurige bellen en rent gauw weg, het regent ookquote:
neequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je hebt 10-1, 10-2, 10-3 etc maar niemand woont op 10?
en dan nog Jansen heten, vergeet het maarquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee
10-1 tot 10-40/45 is er alleen
50 namen nagaan, surequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 30 min in de wacht zei de postnl mannetje ook dat die dat ws doet
PostNLgoden
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal linksquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog Jansen heten, vergeet het maar
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.
Samen iets van 6 seizoenen dus kan je wel ff mee vooruit.
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mr Mercedes heb je toch ook op ziggo, tenminste 2 seizoenen hoeveel seizoenen zijn er daarvan?
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mr Mercedes is een topshow, er zijn 3 seizoenen trouwens. En als je die goed vindt, moet je deze ook kijken, ook van Stephen King.
Outsider, The
Wanneer het lichaam van een 11-jarige jongen wordt gevonden in het bos van Georgia, lanceert detective Ralph Anderson een onderzoek naar de gruwelijke moord; ooggetuigen en fysiek bewijs wijzen naar de lokale leraar en honkbalcoach Terry Maitland.
Staat ook op ziggo
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Outsider heb ik al gezien, Mr.Mercedes 2 seizoenen ervan, seizoen 2 vond ik wel erg ver gaan qua geloofwaardigheid maar ondanks dat wel leuk.
die moest ik even opzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Seizoen 3 is weer wat minder ongeloofwaardig. een van de hoofdrollen wordt trouwens vervuld door Captain Janeway (Star trek).
Albanese achternaam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal links
Mag ik een beetje hoop hebben??
Oh daarom verlangt hij zo naar Russische stemmen in de Chernobyl serie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
Iedereen weet dat @:doublepain uit Kosovo komt en dus een Kosovosische is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |