Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kijk Jaws The Revenge.
Met een jonge Michael Cain.
1,65 op Moviemeterquote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kijk Jaws The Revenge.
Met een jonge Michael Cain.
Raarquote:Op maandag 27 april 2020 23:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. Maar ik vind het heerlijk om films uit die tijd te kijken.
Dan zijn er toch wel betere opties uit de '80s om te kijken lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2020 23:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. Maar ik vind het heerlijk om films uit die tijd te kijken.
Echt een genotsserie.quote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo even Better Call Saul kijken.
Moet ik weten.
Veel kijkplezier!quote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Moet ik weten.
moet die laatste ook nog kijkenquote:Op maandag 27 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Moet ik weten.
Oh ik vond seizoen 1 ook al prima.quote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben nog maar bij S3. Vond S1 geen klap aan maar nu begint het tof te worden.
kijkt lekker weg maar als sidekick van Breaking bad was hij beterquote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.quote:Op maandag 27 april 2020 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijkt lekker weg maar als sidekick van Breaking bad was hij beter
zo heb ik het nog niet gezien maar best wel goed gedaan hoorquote:Op maandag 27 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.
Zelden dat een prequel ook van zo'n goed niveau is.quote:Op maandag 27 april 2020 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo heb ik het nog niet gezien maar best wel goed gedaan hoor
Breaking Bad was ook traag maar wel beter dan S1 better call saul. Nu begint het wel leuk te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond seizoen 1 ook al prima.
Maar je moet ervan houden zo'n trage serie.
BCS maakt Breaking Bad nog meer een serie over een gefrustreerde scheikundeleraar die eigenhandig een drugs-imperium sloopt wegens zijn ego.quote:Op maandag 27 april 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad juist nog beter.
Het duurt gewoon even om alle nieuwe karakters (Chuck, Howard, Kim en Nacho) op te bouwen. Daarnaast lopen (vanaf midden seizoen 1) de verhaallijnen van Jimmy/Kim en Nacho/Mike gewoon iets te ver uit elkaar. Seizoen 1 en 2 zijn daarom een beetje vreemd. Ik moet zeggen dat ongeveer vanaf halverwege seizoen 4 (ietsje verder) Better Call Saul op het niveau van Breaking Bad komt. Maar het heeft echt geduld nodig.quote:Op maandag 27 april 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om het ooit in chronologische volgorde te kijken als het laatste seizoen van BCS ook uit is (als er maar niemand uit de cast doodgaat aan corona)quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BCS maakt Breaking Bad nog meer een serie over een gefrustreerde scheikundeleraar die eigenhandig een drugs-imperium sloopt wegens zijn ego.
Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om het ooit in chronologische volgorde te kijken als het laatste seizoen van BCS ook uit is (als er maar niemand uit de cast doodgaat aan corona)
Ze willen in september gaan opnemen, maar is nog maar de vraag of dat allemaal kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).
Ik denk dat ik nog nooit zo’n bonzend hart heb gehad voor een fictieve serie als bij de laatste aflevering van Better Call Saul, dus ik hoop dat ze het op een hoge noot kunnen eindigen.
Bikkelquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo. Halfuurtje gerend. Gaat prima zo.
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maxigod
Kalifat al gekeken?
Staat daar veel leuks tussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat daar veel leuks tussen?
Paar leuke series maar valt niet mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
En natuurlijk Judas en Mocro Maffia als Nederlandse series je ding zijn.
De de 13 van schouwendam, eigenlijk best nog wel wat.
Haags post volzinnen, WAT IS DIT? @Zipportalquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat kijk jij veel zegquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |