Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om het ooit in chronologische volgorde te kijken als het laatste seizoen van BCS ook uit is (als er maar niemand uit de cast doodgaat aan corona)
Ze willen in september gaan opnemen, maar is nog maar de vraag of dat allemaal kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast niemand van de main cast dood gaan aan corona, maar ik hoop toch ook wel dat het laatste seizoen op tijd wordt opgenomen, ook met betrekking tot immersion. Het begint steeds duidelijker te worden dat Odenkirk en (met name) Banks écht ouder zijn dan in Breaking Bad, hoe goed ze ook acteren. Het zou zonde zijn als we het laatste seizoen iets hebben als bij Todd in El Camino (wat zó zonde was omdat hij zijn rol fantastisch speelde).
Ik denk dat ik nog nooit zo’n bonzend hart heb gehad voor een fictieve serie als bij de laatste aflevering van Better Call Saul, dus ik hoop dat ze het op een hoge noot kunnen eindigen.
Bikkelquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo. Halfuurtje gerend. Gaat prima zo.
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maxigod
Kalifat al gekeken?
Staat daar veel leuks tussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee heb proefabbo van 2 weken op Videoland dus ben eerst daar even de leuke series aan het kijken.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat daar veel leuks tussen?
Paar leuke series maar valt niet mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet veel, maar sowieso Handsmaids Tale en Mr Mercedes zijn van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
En natuurlijk Judas en Mocro Maffia als Nederlandse series je ding zijn.
De de 13 van schouwendam, eigenlijk best nog wel wat.
Haags post volzinnen, WAT IS DIT? @Zipportalquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat kijk jij veel zegquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de de 13 van schouwendam vond ik ook wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |