Ik krijg zelfs al notes als ik meld dat ik ga schijten.quote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
De positieve VBL note is uit.![]()
![]()
@:lenny_leonard
Erg teleurstellend.quote:Op maandag 27 april 2020 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs al notes als ik meld dat ik ga schijten.
japanse bijlmer, leuk uitjequote:Op maandag 27 april 2020 17:37 schreef KingRoland het volgende:
dit weekend naar Buitenveldert @:tarado
Ik heb er 4 bij zie ikquote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
SPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekend. Werd ook wel eens tijd.quote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er 4 bij zie ik
Allen van de VBL SCSPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:
kan mijn woning nu niet verhuren voor veel geld aan een paar homo'squote:
Prachtige stadquote:Op maandag 27 april 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho ho. We hebben Helmond nog.
@:scarface88
Zonder kaas (lol)quote:
Dat kan zelfs nog met een fles.quote:Op maandag 27 april 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou niks in huis hebben om een deegje mee uit te rollen
Ten eerste heb je voor zo’n pizzadeegrol geen roller nodig. Er zit lekker bakpapier omheen dus je rolt hem gewoon in een vierkant. Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft en dacht dat je het nog moest vormenquote:Op maandag 27 april 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou niks in huis hebben om een deegje mee uit te rollen
Dat idee heb ik ook bij zijn dieet.quote:Op maandag 27 april 2020 18:34 schreef Anneloos het volgende:
Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft
Hee vriendinquote:Op maandag 27 april 2020 18:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ten eerste heb je voor zo’n pizzadeegrol geen roller nodig. Er zit lekker bakpapier omheen dus je rolt hem gewoon in een vierkant. Ik denk alleen dat hij dat niet begrepen heeft en dacht dat je het nog moest vormen
Enkele weken geleden dacht ik huh hoe kan je zo lang met die boodschappen doen.. toen zag ik de voorraad noodles en de thuisbezorgd video’squote:
Volgens mij was dit sowieso van dat deeg dat er echt kant en klaar uit komt rollenquote:
hij kan piano spelen dus dat valt mee zou je zeggenquote:Op maandag 27 april 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dit sowieso van dat deeg dat er echt kant en klaar uit komt rollen
Dan moet je dus ook nog eens motorisch gestoord zijn
quote:Op maandag 27 april 2020 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er 4 bij zie ik
Allen van de VBL SCzal lenny wel zijn geweestSPOILER: een user hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee. Ik ga denk ik maar een beetje zuipen ofzo.quote:Op maandag 27 april 2020 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo maar sporten lol
kan ik weer vreten erna
ben nog nuchter vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ga denk ik maar een beetje zuipen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |