Maar Lenny gaat af.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig draagt Doublepain zijn afgang meestal als een man en glibbert hij niet a la Onlogisch via de achterdeur weg om morgen te doen alsof er niets is gebeurd.
Het gaat over Len(sb)nyquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig draagt Doublepain zijn afgang meestal als een man en glibbert hij niet a la Onlogisch via de achterdeur weg om morgen te doen alsof er niets is gebeurd.
Alleen was het Lenny...quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:
Al weer gewerkt.quote:
quote:
Echt een JR grap, zo slecht dat ik er toch om moest lachen.quote:
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt een JR grap, zo slecht dat ik er toch om moest lachen.
OK Zoran.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt zelden voor, plus sta helemaal links
Mag ik een beetje hoop hebben??
groundhog dayquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.
Oh dat zie het nu pas, dat moet een bug in fok geweest zijn, dat hij mijn laatste post van gisteren weer meenam. Misschien kun je even aan het werk gaan en het fiksen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed je gisteren ook al, op exact dezelfde wijze.
Je was het gewoon vergeten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh dat zie het nu pas, dat moet een bug in fok geweest zijn, dat hij mijn laatste post van gisteren weer meenam. Misschien kun je even aan het werk gaan en het fiksen.
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was het gewoon vergeten ofzo
Prima dat je drinkt hoor, maar let een beetje op voortaan.
Zelfs JanCees kon die film volgen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat @:ggmm zijn eigen wansmaak en falende persoonlijkheid probeert af te schuiven op het drinkgedrag van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |