Plus Rutte nam het jeugdjournaal op zichquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
En als de regering zegt dat Wuhan University iets moet schrijven, dan schrijven die dat op. Correctheid is van ondergeschikt belang in China. Eerst gaat het om het aanzien van de staat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon data onderling uitgewisseld door universiteiten. Zo is Wuhan University een partner van de Erasmus Universiteit.
Net als met de technische briefings. Alsof je weer hoorcollege hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende: Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
Echt hè, hier lopen we de polonaise hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Marsenal het volgende: Ik snap dat heel veel mensen er geen conjo aan hebben maar ik ben wel even blij met de basisscholen
![]()
Dat is meestal bij een presentatiequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Arkai het volgende:
Wat een monoloog houdt die gast. Ik krijg echt helemaal niks mee van wat er gezegd wordt.
Als je wilt besparen op de tandarts, wissel een keer van tandarts. Door te wisselen heb ik letterlijk 50% bespaard. Mijn vorige tandarts was iets te creatief met bijvoorbeeld 2x kwartier tijd + 2x reinigen te rekenen (niet precies dat maar dat was het idee ongeveer). Blij dat ik daar weg ben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:06 schreef Vallon het volgende:
Er niet heengaan is vragen om problemen later. Ik ga aannemen dat op termijn ook de tandarts de tarieven klink zal (moeten) gaan verhogen. Word er niet vrolijk van.
Als je hier niks van mee krijgt zou je echt even bij jezelf te rade moeten gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef Arkai het volgende:
[..]
Dat gaan mensen toch niet begrijpen aan de hand van zo'n uitleg. Geef dan een link door waar alles duidelijk staat beschreven. Ik krijg hier echt helemaal niks van mee.
Gefeliciteerd! Jullie zijn ongeschikt als ouder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hè, hier lopen we de polonaise hoor.Nu alleen nog hopen dat er een goede uitwerking komt. Ik heb er 2 en zul je zien dat ze om en om moeten.
Die is allang blij dat je niet langskomt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb wel te doen met m’n omaatje - opnieuw 4 weken langer geen bezoek :’(
Terechte vraag.quote:
ik hoop dat ze wegschakelen voor die domme vvragenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS zal zo wel weer wegschakelen en na-analyseren en herhalen
Dit was echt uiterst duidelijk wmbquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
Zo'n uitleg past toch niet bij de baas van het RIVM? Die moet toch zeker in staat zijn om in Jip en Janneke-taal duidelijk uit te leggen wat er gaande is qua onderzoek?
Tenenkrommend inderdaad. Wtf zegquote:
Je bent gewoon niet zo slimquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
Zo'n uitleg past toch niet bij de baas van het RIVM? Die moet toch zeker in staat zijn om in Jip en Janneke-taal duidelijk uit te leggen wat er gaande is qua onderzoek?
Stil aubquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die is allang blij dat je niet langskomt.
Weet je dat zeker?? Rutte lijkt te suggeren dat kinderen op het lokale sportveld mogen trainen met een wijkcoach/vrijwilliger. Maar niet dat de verenigingen weer mogen opstarten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Fakenews. Die mogen naar sportverenigingen. Niet naar sportscholen.
Dit hoort een uitleg te zijn die het gros van Nederland begrijpt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je hier niks van mee krijgt zou je echt even bij jezelf te rade moeten gaan
Prima te volgenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
jij hebt het duidelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef koemleit het volgende:
wat een mongolen vraag
"we doen toch wat we moeten doen, hoezo mogen we dan nu geen ijsje".
OMDAT ER DAN MENSEN DOOD GAAN DEBIEL.
alsof ie dat net niet al 1000x heeft gezegd.
jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef koemleit het volgende:
wat een mongolen vraag
"we doen toch wat we moeten doen, hoezo mogen we dan nu geen ijsje".
OMDAT ER DAN MENSEN DOOD GAAN DEBIEL.
alsof ie dat net niet al 1000x heeft gezegd.
Dan zijn ze nu al te laatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze wegschakelen voor die domme vvragen
Haha, dat bepaal jij? Wij hebben het qua werk gewoon enorm lastig in deze situatie. Daarbij missen de kinderen de school ook heel erg. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jullie zijn ongeschikt als ouder.
We horen al 3 wekenlang dat we ons best doen en dit krijgen we er voor terug, hoe rijmt u dat met elkaarquote:
Met datasets is niet makkelijk te knoeien. Op die Universiteit zitten niet alleen Chinezen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
En als de regering zegt dat Wuhan University iets moet schrijven, dan schrijven die dat op. Correctheid is van ondergeschikt belang in China. Eerst gaat het om het aanzien van de staat.
Deze blijft live.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS zal zo wel weer wegschakelen en na-analyseren en herhalen
Dit idd.. hoe kan je verwachten dat alles weer open gaat na afgelopen tijd?!?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:18 schreef Cara het volgende:
Prima persco. Dan maar een beetje dramatisch doen, want de helft van Nederland stond alweer klaar om lekker naar het strand te gaan. Tevreden.
HvN is de allerbeste in de zaal. Die zal zelfs trump wegblazen….quote:
Ja dit is wel een beetje zo. Je weet nu al dat als er een tweede golf komt er dan weer vragen komen hoe dat kon gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:29 schreef Elvi het volgende:
Deze vragendan gooien we alles open omdat we ons een paar weken er redelijk aan hebben gehouden. En dan weer janken als er weer gevallen zijn.
Dit, mensen die denken dat je kinderen neemt om er 24/7 mee op schoot te zitten zijn te simpel voor woordenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha, dat bepaal jij? Wij hebben het qua werk gewoon enorm lastig in deze situatie. Daarbij missen de kinderen de school ook heel erg. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Waarom stel je dit soort vragen? Dan ben je echt niet goed wijs.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
We horen al 3 wekenlang dat we ons best doen en dit krijgen we er voor terug, hoe rijmt u dat met elkaar
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RedFever007 het volgende:
Kan die tyfusmongool van de NOS z'n gore grafbek niet houden. Wat een kutvragen![]()
Journalisme is een parodie op een studie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef Zorro het volgende:
Het niveau van die journalisten
Geen wonder dat ik nooit lees wat ze te zeggen hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:31 schreef Breekfast het volgende:
Rutte die weer krampachtig de schoonmakers noemt
Ja je festivallequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
We horen al 3 wekenlang dat we ons best doen en dit krijgen we er voojar terug, hoe rijmt u dat met elkaar
Je festivalletje! Zielug!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:29 schreef Elvi het volgende:
Deze vragendan gooien we alles open omdat we ons een paar weken er redelijk aan hebben gehouden. En dan weer janken als er weer gevallen zijn.
Je bedoelt de mongolen vd samenleving?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Dit zijn wel de vragen die leven in Nederland. Hier op het forum niet, maar bij een groot deel dat alles wat minder nauw volgt wel.
Pas over drie weken gaat het gebeuren he. Dan draait de rest alweer een tijdjequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
Na Zweden en Denemarken nu Nederland het derde westerse land waar de basisscholen (beperkt) open gaan?
Hij gaat straks vast nog wel vragen of je mag tennissen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tering die gast. En wij betalen die debiel met z'n allen.
Lijdenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Idisrom het volgende:
Is Rutte wel geschikt om ons in crisistijd te heen te lijden?
Chamberlain had meer zelfkennis.
Hahaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Uitstekende vraag.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef _I het volgende:
[..]
Hij gaat straks vast nog wel vragen of je mag tennissen.
net als heel veel anderen in dit land helaasquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje deze journalist is echt achterlijk. Denkt alleen aan zijn eigen belang.
Ik wil hamsteren zien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje deze journalist is echt achterlijk. Denkt alleen aan zijn eigen belang.
hyperpigmentatie is een bijwerking van oa hydroxychloroquine.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk door de CCP als proefkonijn gebruikt voor een medicijn.
Nogal ja, ongelofelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Echt bewonderenswaardig hoe ontiegelijk veel geduld Rutte heeft met zulke klapjosti's als journalisten zeg
Zo mag je ze noemen, maar je moet niet vergeten dat we het hier veel beter volgen en een veel beter overzicht hebben dan Hannie op de hoek.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Daario het volgende:
[..]
Je bedoelt de mongolen vd samenleving?
Wel terechte vraag. Hoezo alleen individuele sporten en niet alle sporten waar je afstand kan houden?quote:
DIT IS 'M.quote:
Die heeft een lijstje meegekregen van de baas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft deze journalist zitten slapen tijdens de persco? Wat een debiel!
Klinkt als een worstenbroodje uit Brabant.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef Mansjester het volgende:
Is dit die RTL chick die meedeed aan de Slimste Mens?
Pietluttigheden zeg, die mensen lopen al weken op hun tenen - neem jij het ff over van ze?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef maan_man het volgende:
Al maanden 12 uur per dag werken? Wat zijn volgens Jaap maanden. Misschien net aan 2 maanden, waarschijnlijk minder. Als ze bij het RIVM alle data zo duiden dan komt het vast goed.
Het gaat er niet om hoeveel maanden het zijn. Beetje respect man voor de mensen die jou verzorgen als je ziek wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef maan_man het volgende:
Al maanden 12 uur per dag werken? Wat zijn volgens Jaap maanden. Misschien net aan 2 maanden, waarschijnlijk minder. Als ze bij het RIVM alle data zo duiden dan komt het vast goed.
We betalen met zijn allen ook Van Dissel. Een man die toegejuicht wordt, maar die 5 weken geleden nog aan een boom opgeknoopt mocht worden omdat de scholen toen open blevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tering die gast. En wij betalen die debiel met z'n allen.
Echt respect om zo rustig te blijven bij dat soort vragen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte deed dit wel weer goed overigens.
Misschien moeten ze geen kinderen nemen als ze het niet kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef TjjWester het volgende:
Hoe wilt rutte uiteindelijk de economie weer gaan opstarten als ouders straks massaal vrijnemen omdat hun koter zomervakantie heeft??
Hoe groot de pener van Jaap is, ik schat 31 cm.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef super_tekkel het volgende:
Waarom vragen ze niet iets wat nog NIET besproken in in de speech van mark en jaap
Inderdaad, alsof de wereld om hun draait?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Pff ik ben het gezeur van de leraren eerlijk gezegd wel een beetje zat
Zeg dat!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt respect om zo rustig te blijven bij dat soort vragen hoorjezus man
En terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef _I het volgende:
Hij gaat straks vast nog wel vragen of je mag tennissen.
kunnen ze zich abonneren op youtubekanaal 'het suffertje' van de eerste vragenstellerquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat na 21 mei de meeste mensen er wel klaar mee zijn. Dat wordt dan weer een nieuw probleem.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rutte moet dit vragenkwartiertje gewoon net zoals Trump doen
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rutte moet dit vragenkwartiertje gewoon net zoals Trump doen
Is Jaap nu zo slim, of zijn die journalisten zo dom.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef koemleit het volgende:
wat een vragen joh!.
dit heeft Jaap net precies uitgelegd...
waarom vraagt niemand naar de steun voor ondernemers die nu langer de dupe zijn etc.
Zomervakantie gaat niet doorquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef TjjWester het volgende:
Hoe wilt rutte uiteindelijk de economie weer gaan opstarten als ouders straks massaal vrijnemen omdat hun koter zomervakantie heeft??
Eensquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef smeerpijp. het volgende:
Wat een walgelijke kut journalist.. hoop dat die gast ontslagen wordt die eerste, met z´n kutvragen
Volgens mij ook nog de gast die vorige keer ook al een vraag stelde die al genoemd was
Nou echt he! Chapeau!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Echt bewonderenswaardig hoe ontiegelijk veel geduld Rutte heeft met zulke klapjosti's als journalisten zeg
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte deed dit wel weer goed overigens.
Echt he zo iemand moeten ze gelijk besmetten of neerschieten bahquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef koemleit het volgende:
wat een vragen joh!.
dit heeft Jaap net precies uitgelegd...
waarom vraagt niemand naar de steun voor ondernemers die nu langer de dupe zijn etc.
Ik juich baardmans niet toe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We betalen met zijn allen ook Van Dissel. Een man die toegejuicht wordt, maar die 5 weken geleden nog aan een boom opgeknoopt mocht worden omdat de scholen toen open bleven
Nee, het gaat om het duiden en interpreteren van gegevens. Dat gaat die mensen bij het RIVM structureel slecht af en baart zorgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pietluttigheden zeg, die mensen lopen al weken op hun tenen - neem jij het ff over van ze?
Ik doe meequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
ok, we hebben dus een naam, zullen we allemaal klagen bij de NOS? Wat een stumpert.
Wat dacht je van blijvende schade bij kinderen. Die kan je niet zo maar hun zomervakantie afnemen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk op tegen om de zomervakantie nu te starten??? Mensen moeten niet denken dat ze in augustus naar zuid frankrijk kunnen. Voor de leraren maakt het dus ook niks uit wanneer ze vakantie hebben.
Kun je dit eens opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hyperpigmentatie is een bijwerking van oa hydroxychloroquine.
Die journalist vult dat gewoon aan en spreekt bij monde van onderwijs. Terwijl dat helemaal niet de mening van de onderwijzers hoeft te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Pff ik ben het gezeur van de leraren eerlijk gezegd wel een beetje zat
2. Jaap en Diederik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel mensen zeggen collagae in real life?
https://twitter.com/bosalbertquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naam? Link naar Twitter? Dan ga ik los
Bruiloften mochten sowieso al. Max. 30 mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef koekii het volgende:
Evenementen zijn nu voor de hele zomer verboden maar hoe het met bruiloften? Mogen die wel gehouden worden?
Dit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naam? Link naar Twitter? Dan ga ik los
Kennelijk willen de media dat het volk iets verdiend. Braaf geweest en nu buitenspelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jezus NOS. Het is geen contest. '3 weken thuis blijven en je krijgt 10000 euro'
Collageen? Heeft m’n vrouw het wel eens over.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Nee, als ze zeggen dat die mensen hard hebben gewerkt allemaal prima. Het gaat erom dat ze simpele feiten niet kunnen duiden bij het RIVM. Zorgelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoeveel maanden het zijn. Beetje respect man voor de mensen die jou verzorgen als je ziek wordt.
Alleen mensen die collegae niet uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Moeten dikke kinderen nog wel naar school, zei ze dat nou
Hoeveel mensen zeggen real life in het echte leven?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
De huilie huilie kindjesquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat dacht je van blijvende schade bij kinderen. Die kan je niet zo maar hun zomervakantie afnemen.
Meervoud van collega is collegaequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Collageen? Heeft m’n vrouw het wel eens over.
Ken uw doelgroep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
godverdomme ik baal dat ik geen twitter heb zeg...ik hoop oprecht dat die gast het zelf krijgt (en daarna nooit meer opstaat) (disclaimer: geen officiële doodsverwensing)quote:
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Geen idee, ik zeg het nooit. Typ het alleen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zeggen real life in het echte leven?
Ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Lipide prevalent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?
Lichaamspositief?
In haar eerste zin zei ze kinderen met obesitas. lijkt me toch helder genoegquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lichaamspositief?
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt respect om zo rustig te blijven bij dat soort vragen hoorjezus man
Ja, het is nogal een moeite om een account aan te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
godverdomme ik baal dat ik geen twitter heb zeg...ik hoop oprecht dat die gast het zelf krijgt (en daarna nooit meer opstaat) (disclaimer: geen officiële doodsverwensing)
De Trump methodequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.
Genieten van zijn wachtgeldquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Kanaroe het volgende:
Bruno Bruins ligt ondertussen lekker in z'n hangmat
Inderdaad, dat soort gasten moeten ze echt de toegang ontzeggen wat een vies goor egotrippertjequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.
Nee. Kijk dat was nou een degelijke vraag geweest!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er gezegd dat mondzorg weer aan het werk mag?
Tandartsen zijn gisteren al open gegaan Hansquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, voor contactberoepen. Tandarts en kapper en zuks
Die eerste, van de NOS?, was echt van een tenenkrommend slecht niveauquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Rodgrod het volgende:
Dit zijn de betere vragen, en dat is dan notabene van de telegraaf..
Ja, was te snelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, voor contactberoepen. Tandarts en kapper en zuks
Ik heb donderdag een afspraak sinds vrijdag dus ja die gaan weer beginnen/zijn niet gestopt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er gezegd dat mondzorg weer aan het werk mag?
Gravitationally challenged zag ik op de BBC, die zijn vaak wel scherp met PC taal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lichaamspositief?
Je hebt gelijk. Die gebruiken al mondkapjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tandartsen zijn gisteren al open gegaan Hans
Hoe idioot kan je zijn, mist totaal elke verdieping en gewoon op jacht met een leidende vraag naar een blaasartikel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
kelderboxtandartsquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afspraak sinds vrijdag dus ja die gaan weer beginnen/zijn niet gestopt.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Kirumba het volgende:
Respect voor Mark. Geweldige premier. Deze doet jpb vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Gravitationally challenged zag ik op de BBC, die zijn vaak wel scherp met PC taal.
Zoek op @bosalbertquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Waar kun je de tweets van andere naar hem zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |