Ik doe meequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
ok, we hebben dus een naam, zullen we allemaal klagen bij de NOS? Wat een stumpert.
Wat dacht je van blijvende schade bij kinderen. Die kan je niet zo maar hun zomervakantie afnemen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk op tegen om de zomervakantie nu te starten??? Mensen moeten niet denken dat ze in augustus naar zuid frankrijk kunnen. Voor de leraren maakt het dus ook niks uit wanneer ze vakantie hebben.
Kun je dit eens opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef TjjWester het volgende:
Hoe wilt rutte uiteindelijk de economie weer gaan opstarten als ouders straks massaal vrijnemen omdat hun koter zomervakantie heeft??
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hyperpigmentatie is een bijwerking van oa hydroxychloroquine.
Die journalist vult dat gewoon aan en spreekt bij monde van onderwijs. Terwijl dat helemaal niet de mening van de onderwijzers hoeft te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Pff ik ben het gezeur van de leraren eerlijk gezegd wel een beetje zat
2. Jaap en Diederik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel mensen zeggen collagae in real life?
https://twitter.com/bosalbertquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naam? Link naar Twitter? Dan ga ik los
Bruiloften mochten sowieso al. Max. 30 mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef koekii het volgende:
Evenementen zijn nu voor de hele zomer verboden maar hoe het met bruiloften? Mogen die wel gehouden worden?
Dit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naam? Link naar Twitter? Dan ga ik los
Kennelijk willen de media dat het volk iets verdiend. Braaf geweest en nu buitenspelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jezus NOS. Het is geen contest. '3 weken thuis blijven en je krijgt 10000 euro'
Collageen? Heeft m’n vrouw het wel eens over.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Nee, als ze zeggen dat die mensen hard hebben gewerkt allemaal prima. Het gaat erom dat ze simpele feiten niet kunnen duiden bij het RIVM. Zorgelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoeveel maanden het zijn. Beetje respect man voor de mensen die jou verzorgen als je ziek wordt.
Alleen mensen die collegae niet uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Moeten dikke kinderen nog wel naar school, zei ze dat nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |