De Trump methodequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.
Genieten van zijn wachtgeldquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Kanaroe het volgende:
Bruno Bruins ligt ondertussen lekker in z'n hangmat
Inderdaad, dat soort gasten moeten ze echt de toegang ontzeggen wat een vies goor egotrippertjequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.
Nee. Kijk dat was nou een degelijke vraag geweest!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er gezegd dat mondzorg weer aan het werk mag?
Tandartsen zijn gisteren al open gegaan Hansquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, voor contactberoepen. Tandarts en kapper en zuks
Die eerste, van de NOS?, was echt van een tenenkrommend slecht niveauquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Rodgrod het volgende:
Dit zijn de betere vragen, en dat is dan notabene van de telegraaf..
Ja, was te snelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, voor contactberoepen. Tandarts en kapper en zuks
Ik heb donderdag een afspraak sinds vrijdag dus ja die gaan weer beginnen/zijn niet gestopt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er gezegd dat mondzorg weer aan het werk mag?
Gravitationally challenged zag ik op de BBC, die zijn vaak wel scherp met PC taal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?
Lichaamspositief?
Je hebt gelijk. Die gebruiken al mondkapjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tandartsen zijn gisteren al open gegaan Hans
Hoe idioot kan je zijn, mist totaal elke verdieping en gewoon op jacht met een leidende vraag naar een blaasartikel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Moeten dikke kinderen nog wel naar school, zei ze dat nou
kelderboxtandartsquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afspraak sinds vrijdag dus ja die gaan weer beginnen/zijn niet gestopt.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Kirumba het volgende:
Respect voor Mark. Geweldige premier. Deze doet jpb vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Gravitationally challenged zag ik op de BBC, die zijn vaak wel scherp met PC taal.
Zoek op @bosalbertquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Waar kun je de tweets van andere naar hem zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |