Hoeveel mensen zeggen real life in het echte leven?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel mensen zeggen collagae in real life?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Moeten dikke kinderen nog wel naar school, zei ze dat nou
De huilie huilie kindjesquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat dacht je van blijvende schade bij kinderen. Die kan je niet zo maar hun zomervakantie afnemen.
Meervoud van collega is collegaequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Collageen? Heeft m’n vrouw het wel eens over.
Ken uw doelgroep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
godverdomme ik baal dat ik geen twitter heb zeg...ik hoop oprecht dat die gast het zelf krijgt (en daarna nooit meer opstaat) (disclaimer: geen officiële doodsverwensing)quote:
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Max23 het volgende:
Geen idee, ik zeg het nooit. Typ het alleen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zeggen real life in het echte leven?
Hoofdregelquote:
Ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel mensen zeggen collagae in real life?
Lipide prevalent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?
Lichaamspositief?
In haar eerste zin zei ze kinderen met obesitas. lijkt me toch helder genoegquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe wil je kinderen met overgewicht anders noemen?
Lichaamspositief?
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt respect om zo rustig te blijven bij dat soort vragen hoorjezus man
Ja, het is nogal een moeite om een account aan te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
godverdomme ik baal dat ik geen twitter heb zeg...ik hoop oprecht dat die gast het zelf krijgt (en daarna nooit meer opstaat) (disclaimer: geen officiële doodsverwensing)
De Trump methodequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou meer respect ervoor hebben als ie zo'n onbenul een keer op zijn plek zet. Nu zal het zo doorgaan.
Genieten van zijn wachtgeldquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Kanaroe het volgende:
Bruno Bruins ligt ondertussen lekker in z'n hangmat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |