Plus Rutte nam het jeugdjournaal op zichquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
En als de regering zegt dat Wuhan University iets moet schrijven, dan schrijven die dat op. Correctheid is van ondergeschikt belang in China. Eerst gaat het om het aanzien van de staat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon data onderling uitgewisseld door universiteiten. Zo is Wuhan University een partner van de Erasmus Universiteit.
Net als met de technische briefings. Alsof je weer hoorcollege hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende: Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
Echt hč, hier lopen we de polonaise hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Marsenal het volgende: Ik snap dat heel veel mensen er geen conjo aan hebben maar ik ben wel even blij met de basisscholen
![]()
Dat is meestal bij een presentatiequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Arkai het volgende:
Wat een monoloog houdt die gast. Ik krijg echt helemaal niks mee van wat er gezegd wordt.
Als je wilt besparen op de tandarts, wissel een keer van tandarts. Door te wisselen heb ik letterlijk 50% bespaard. Mijn vorige tandarts was iets te creatief met bijvoorbeeld 2x kwartier tijd + 2x reinigen te rekenen (niet precies dat maar dat was het idee ongeveer). Blij dat ik daar weg ben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:06 schreef Vallon het volgende:
Er niet heengaan is vragen om problemen later. Ik ga aannemen dat op termijn ook de tandarts de tarieven klink zal (moeten) gaan verhogen. Word er niet vrolijk van.
Als je hier niks van mee krijgt zou je echt even bij jezelf te rade moeten gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef Arkai het volgende:
[..]
Dat gaan mensen toch niet begrijpen aan de hand van zo'n uitleg. Geef dan een link door waar alles duidelijk staat beschreven. Ik krijg hier echt helemaal niks van mee.
Gefeliciteerd! Jullie zijn ongeschikt als ouder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hč, hier lopen we de polonaise hoor.Nu alleen nog hopen dat er een goede uitwerking komt. Ik heb er 2 en zul je zien dat ze om en om moeten.
Die is allang blij dat je niet langskomt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb wel te doen met m’n omaatje - opnieuw 4 weken langer geen bezoek :’(
Terechte vraag.quote:
ik hoop dat ze wegschakelen voor die domme vvragenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS zal zo wel weer wegschakelen en na-analyseren en herhalen
Dit was echt uiterst duidelijk wmbquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
Zo'n uitleg past toch niet bij de baas van het RIVM? Die moet toch zeker in staat zijn om in Jip en Janneke-taal duidelijk uit te leggen wat er gaande is qua onderzoek?
Tenenkrommend inderdaad. Wtf zegquote:
Je bent gewoon niet zo slimquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
Zo'n uitleg past toch niet bij de baas van het RIVM? Die moet toch zeker in staat zijn om in Jip en Janneke-taal duidelijk uit te leggen wat er gaande is qua onderzoek?
Stil aubquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die is allang blij dat je niet langskomt.
Weet je dat zeker?? Rutte lijkt te suggeren dat kinderen op het lokale sportveld mogen trainen met een wijkcoach/vrijwilliger. Maar niet dat de verenigingen weer mogen opstarten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Fakenews. Die mogen naar sportverenigingen. Niet naar sportscholen.
Dit hoort een uitleg te zijn die het gros van Nederland begrijpt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je hier niks van mee krijgt zou je echt even bij jezelf te rade moeten gaan
Prima te volgenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
jij hebt het duidelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef koemleit het volgende:
wat een mongolen vraag
"we doen toch wat we moeten doen, hoezo mogen we dan nu geen ijsje".
OMDAT ER DAN MENSEN DOOD GAAN DEBIEL.
alsof ie dat net niet al 1000x heeft gezegd.
jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef koemleit het volgende:
wat een mongolen vraag
"we doen toch wat we moeten doen, hoezo mogen we dan nu geen ijsje".
OMDAT ER DAN MENSEN DOOD GAAN DEBIEL.
alsof ie dat net niet al 1000x heeft gezegd.
Dan zijn ze nu al te laatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze wegschakelen voor die domme vvragen
Haha, dat bepaal jij? Wij hebben het qua werk gewoon enorm lastig in deze situatie. Daarbij missen de kinderen de school ook heel erg. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jullie zijn ongeschikt als ouder.
We horen al 3 wekenlang dat we ons best doen en dit krijgen we er voor terug, hoe rijmt u dat met elkaarquote:
Met datasets is niet makkelijk te knoeien. Op die Universiteit zitten niet alleen Chinezen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
En als de regering zegt dat Wuhan University iets moet schrijven, dan schrijven die dat op. Correctheid is van ondergeschikt belang in China. Eerst gaat het om het aanzien van de staat.
Deze blijft live.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS zal zo wel weer wegschakelen en na-analyseren en herhalen
Dit idd.. hoe kan je verwachten dat alles weer open gaat na afgelopen tijd?!?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:18 schreef Cara het volgende:
Prima persco. Dan maar een beetje dramatisch doen, want de helft van Nederland stond alweer klaar om lekker naar het strand te gaan. Tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |