lawlquote:
Zijn wel dingen waar je onzeker van wordt denk ik.quote:
KOEKOEKquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heeft ze niet genoeg aan dat micro penisje van jou.
Koekoekquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALLO ZEGquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moeder zou dat geheimhoudenquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat hele dag thuis zitten is niets voor jou natuurlijk
Jezusquote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder sociale contacten is wel beetje kut.quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag toch twee gasten?quote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder sociale contacten is wel beetje kut.
Dat je zo'n vergeldingsdrang hebt na een opmerking over je piemelquote:
Ja eigenlijk heb ik helemaal geen vrienden.quote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef Tjacka het volgende:
ik wilde hierover ook een grapje maken maar ik ga weer lief doen
nee bedoelde meer dat ik snap dat een trio niet genoeg is voor jequote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb ik helemaal geen vrienden.
Doe dit even in dmquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee bedoelde meer dat ik snap dat een trio niet genoeg is voor je
Man man manquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee bedoelde meer dat ik snap dat een trio niet genoeg is voor je
Ja @Tjacka altijdquote:Op maandag 20 april 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn ze je weer aan het pesten
Nee maar je kan het wel ruikenquote:Op maandag 20 april 2020 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen vandaag
als ik een wietplant op balkon zet rijk je dat dan
Vast welquote:Op maandag 20 april 2020 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen vandaag
als ik een wietplant op balkon zet rijk je dat dan
Zou met anti kraak sowieso niet doen.quote:Op maandag 20 april 2020 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan is het wel risico met anti kraak
hoe bedoel je lieve schatquote:Op maandag 20 april 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou met anti kraak sowieso niet doen.
Mooiquote:Op maandag 20 april 2020 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
vriendin is blij met mijn zelfgemaakte ijsthee
Ja?quote:
Je betaalt vooral voor die servicequote:
Valt allemaal best mee.quote:Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja waarom je steeds van die enge UI's hebt enzo...
ga je naar een fietsenzaak en koop een goed slotquote:
Je bent zelf een millennialquote:Op maandag 20 april 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je naar een fietsenzaak en koop een goed slot
jullie kut milennials willen jullie geld gewoon uitgeven aan onzin
Waarom zou je dat kijken?quote:
Ik vind het een tragediequote:
hee psssst tjacka... hee...quote:Op maandag 20 april 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Etto houdt van boze mannen in auto's
Get out of my car!quote:Op maandag 20 april 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Etto houdt van boze mannen in auto's
Wow we zijn het een keer met elkaar eens.quote:Op maandag 20 april 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
30 euro uitgeven voor een paar nieuwe banden terwijl je binnen 24 uur gratis reparatie of nieuwe fiets kan verwachten is gewoon service.quote:Op maandag 20 april 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuwe bandenquote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 euro uitgeven voor een paar nieuwe banden terwijl je binnen 24 uur gratis reparatie of nieuwe fiets kan verwachten is gewoon service.
Beetje haten om het haten dit.
Vind die blauwe voorband alleen wel echt foeilelijk
ja maar fokit...quote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 euro uitgeven voor een paar nieuwe banden terwijl je binnen 24 uur gratis reparatie of nieuwe fiets kan verwachten is gewoon service.
Beetje haten om het haten dit.
Vind die blauwe voorband alleen wel echt foeilelijk
benoemdquote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuwe banden
dat vervang je toch zelf
benoemd wat de echte boomers hier van vinden @:elan @:ggmm @:lenny_leonard
Ja watquote:
bij de action is een fietsband kapot goedkoopquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij de action is een fietsband kapot goedkoop
maar ja betaal jij maar lekker voor service
hopelijk gaan jullie dood naar de corona crisis
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economiequote:
Nou nou nouquote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij de action is een fietsband kapot goedkoop
maar ja betaal jij maar lekker voor service
hopelijk gaan jullie dood na de corona crisis
Ik heb geen idee, ik heb bakboter in mijn koelkast staanquote:
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.quote:
Al doende leert men, zelfs een bandje plakkenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
fokkie en naatje dus nietquote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Al doende leert men, zelfs een bandje plakken
Dit is zeker, want het gaat om vaten die nog geleverd moeten wordenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.
Paar vaten schiet niet op natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
?quote:
Kijk uit hoor, anders krijg je een doodsverwensing van Tjackaquote:
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar vaten schiet niet op natuurlijk
dat je hem minimaal een keer na fietsenmaker moet brengen voor een degelijke fietsquote:
Je krijgt nu 40 dollar bij een vatquote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.
En leukere beweging dan de benenwagenquote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
Al met al is het lekker fietsweer.
Eenschquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Wel lekker door het polderlandschap met boerderijenquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Kom op! Je kan hetquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmakenquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Dat is de push die ik nodig heb.quote:
Voorband wel. Achterband doe ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuwe banden
dat vervang je toch zelf
benoemd wat de echte boomers hier van vinden @:elan @:ggmm @:lenny_leonard
Op de route naar huis weet ik een leuke omweg langs de polders, maar dan moet ik wel wind in de rug hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmaken
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezigquote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Hoeveel km is dat vanaf Amsterdam?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.
Het grappige is dat ik afgelopen oktober tot december zonder auto zat, en dus wel moest fietsen door weer en wind. Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezig
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.
Zelfs kut roepen was lekker.
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minutenquote:
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoonquote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minuten
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaftquote:Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaft
km of 10?quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoon
Ze heeft ook een fiets ondertussenquote:Op maandag 20 april 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.
Oh had wel meer verwachtquote:
Oh oke okequote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fiets ondertussen
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fietsquote:Op maandag 20 april 2020 21:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar het plan was om even van hot naar her kunnen rijden door en uit het land, en toen kwam Corona
Wel op een swapfiets hoop ikquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fiets
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.quote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brabant heeft geen bergenquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.
Ik wist gewoon dat je ging reageren.quote:
dat bedoel ik ookquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je ging reageren.
Ik had eerder een backfire verwacht dat ik dan niet op de service van banden plakken kon teren
Fair pointquote:
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltarquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komenquote:Op maandag 20 april 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabant heeft alles.
Bergen op Zoom.
Slotje.
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.quote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komen
Vetquote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltar
De Efteling is dicht hequote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.
Corona vibe.quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Je weet niet of het goed of slecht ging?!quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Maar je hebt er alsnog niets aanquote:
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet of het goed of slecht ging?!
jawel, want het is er.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je hebt er alsnog niets aan
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Is ze een beetje aantrekkelijkquote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Disclaimerquote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?quote:
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahahaquote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Hem kennende, neequote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??
Is hij wel afgestapt?
Vaticaanstadgodquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahaha
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat het een beetjequote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?quote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?
Jajaquote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...
Zeg het dan meteen.quote:
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
Wat Kaneel zegt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?quote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.
Buddy Miles op de drums, yo... jatogquote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zeg het dan meteen.
Jimmy Hendrickx
man man man...quote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tofquote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minutenquote:
Hoe lang heb je nu relatiequote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minuten
Dit had ik 2 jaar terug niet kunnen indenkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tof
10 minutenquote:
Bijna 2 jaarquote:
lsdquote:Op maandag 20 april 2020 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?
Ja, dat doet ze dus ook niet. Al is dat wel iets tofs om te doen. Of xtc, liefde op de eerste x, werkt fantastisch.quote:
Good girlquote:
Elke 10 minuten zijn weer nieuwe, hoe snel dingen gaan.quote:
Ik was nuchter.quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vleesquote:
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
Oh, jaquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
Ik zat te denken aan hetero...quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan straight edge?
quote:
Hey hallo, we hebben al 1 Etto hierquote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar in tijden van Corona, ben ik zielsgelukkig dat we het samen trotseren.
Lewd hoorquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
* FernandoMartinez is emotioneelquote:
Jeetje omdat je samenwoont?quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
* FernandoMartinez is emotioneel
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)quote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel even wennen zijn voor jou ouwe Burger King vretende junk
Is verder ook gewoon prima. Neem ook altijd vega frikandellenbroodje tegenwoordig als ik daar trek in heb, zit amper smaakverschil aanquote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
Nee, we delen de emoties en de passiequote:
Hey jijquote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!
I'm doomed
Is goed Etto.quote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, we delen de emoties en de passie
Ik ook wel ja, wat niet altijd even positief is overigensquote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, wat niet altijd even positief is overigens
Mijn Etto en Engel beeldjes staan op het vensterquote:
Ik heb ook een Etto beeldje.quote:Op maandag 20 april 2020 22:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn Etto en Engel beeldjes staan op het venster
Dat was toch een roze tuinkabouter?quote:
Als ik romantisch denk kan de realiteit alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is romantisch niet positief?
Al ligt het er heel erg aan wat je romantisch noemt natuurlijk
quote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met een duimpje op de verkeerde plek
Kaboutertje*quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was toch een roze tuinkabouter?
Ik verveel mij ook.quote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Me vervelen![]()
Ik lees af en toe nog eens mee.
Ja, ik bedoel niet als in galant zijn, of rozenblaadjes en weet ik veel wat voor romantisch gedoe. Maar op een romantische manier kijken naar liefde en het zoeken van liefde kan soms niet echt chill zijn. Daar is het af en toe handig als je gewoon wat nuchtere blik hebtquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is romantisch niet positief?
Al ligt het er heel erg aan wat je romantisch noemt natuurlijk
Alleen als je stoned bent.quote:Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet of ik romantisch ben eigenlijk.
Ik heb een paartje skeletjes in Mexicaanse kledij als beeldjes, die ik Etto en Engel noemquote:
Ohja die heb ik wel eens gezien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb een paartje skeletjes in Mexicaanse kledij als beeldjes, die ik Etto en Engel noem
Ow zo.quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel niet als in galant zijn, of rozenblaadjes en weet ik veel wat voor romantisch gedoe. Maar op een romantische manier kijken naar liefde en het zoeken van liefde kan soms niet echt chill zijn. Daar is het af en toe handig als je gewoon wat nuchtere blik hebt
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik romantisch denk kan de realiteit alleen maar tegenvallen
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.quote:
Ze staan nu uit het raam te kijken, ze verdienen een betere plek in huisquote:
Jij hebt vast geen vriendin.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooit snap je nog wel het verschil tussen geilheid en liefde, elan
Bestaat niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooit snap je nog wel het verschil tussen geilheid en liefde, elan
quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar op Paiq iemand gehad die wel rozenblaadjes voor me neer wilde leggen enzo. Ik ging spontaan kotsen.
Ik ben niet romantisch
Paiqquote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar op Paiq iemand gehad die wel rozenblaadjes voor me neer wilde leggen enzo. Ik ging spontaan kotsen.
Ik ben niet romantisch
Niks bullcrap, romantiek werkt ook op lange termijn, maar ook de humor erin houden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou misschien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niks bullcrap, romantiek werkt ook op lange termijn, maar ook de humor erin houden.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PaiqOh ik wilde iets naars zeggen, maar laat ik maar subtiel verwoorden dat dat niet echt mijn type vrouwen waren die daar op zaten over het algemeen
Ja joh. Wanneer heb je tijdquote:
Ik was de 10 jaar daarvoor ook een casual disbelieverquote:
Nou ja, niet echt qua uiterlijk ofzo bedoel ik. Maar je hebt daar dat gedeelte waar je mensen quizjes kan laten doen zeg maar, met zelf verzonnen vragen, nou ja, opzich best prima om zo te kijken wat voor iemand dat is en of je daar verder mee wilt praten.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]je mag alles zeggen hoor.
Wat is jouw type vrouw dan? En waar vind je die wel?
Ik had juist op Paiq en Badoo meer "succes". Al ligt het er net aan wat je succes noemt.
[..]
Ja joh. Wanneer heb je tijd
Aan de lopende bandquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Elan het volgende:
Oké gewetensvraag, doe je ook romantische dingen voor iemand waarmee je geen seks hebt?
Nee natuurlijk niet... Dat moet samengaan.quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Elan het volgende:
Oké gewetensvraag, doe je ook romantische dingen voor iemand waarmee je geen seks hebt?
Alleen als dat mijn kans op seks vergrootquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |