Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.quote:
Al doende leert men, zelfs een bandje plakkenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
fokkie en naatje dus nietquote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Al doende leert men, zelfs een bandje plakken
Dit is zeker, want het gaat om vaten die nog geleverd moeten wordenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.
Paar vaten schiet niet op natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
?quote:
Kijk uit hoor, anders krijg je een doodsverwensing van Tjackaquote:
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar vaten schiet niet op natuurlijk
dat je hem minimaal een keer na fietsenmaker moet brengen voor een degelijke fietsquote:
Je krijgt nu 40 dollar bij een vatquote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.
En leukere beweging dan de benenwagenquote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
Al met al is het lekker fietsweer.
Eenschquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Wel lekker door het polderlandschap met boerderijenquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Kom op! Je kan hetquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmakenquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Dat is de push die ik nodig heb.quote:
Voorband wel. Achterband doe ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuwe banden
dat vervang je toch zelf
benoemd wat de echte boomers hier van vinden @:elan @:ggmm @:lenny_leonard
Op de route naar huis weet ik een leuke omweg langs de polders, maar dan moet ik wel wind in de rug hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmaken
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezigquote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Hoeveel km is dat vanaf Amsterdam?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.
Het grappige is dat ik afgelopen oktober tot december zonder auto zat, en dus wel moest fietsen door weer en wind. Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezig
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.
Zelfs kut roepen was lekker.
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minutenquote:
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoonquote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minuten
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaftquote:Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaft
km of 10?quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoon
Ze heeft ook een fiets ondertussenquote:Op maandag 20 april 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.
Oh had wel meer verwachtquote:
Oh oke okequote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fiets ondertussen
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fietsquote:Op maandag 20 april 2020 21:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar het plan was om even van hot naar her kunnen rijden door en uit het land, en toen kwam Corona
Wel op een swapfiets hoop ikquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fiets
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.quote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brabant heeft geen bergenquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.
Ik wist gewoon dat je ging reageren.quote:
dat bedoel ik ookquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je ging reageren.
Ik had eerder een backfire verwacht dat ik dan niet op de service van banden plakken kon teren
Fair pointquote:
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltarquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komenquote:Op maandag 20 april 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabant heeft alles.
Bergen op Zoom.
Slotje.
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.quote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komen
Vetquote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltar
De Efteling is dicht hequote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.
Corona vibe.quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Je weet niet of het goed of slecht ging?!quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Maar je hebt er alsnog niets aanquote:
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet of het goed of slecht ging?!
jawel, want het is er.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je hebt er alsnog niets aan
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Is ze een beetje aantrekkelijkquote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Disclaimerquote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?quote:
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahahaquote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Hem kennende, neequote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??
Is hij wel afgestapt?
Vaticaanstadgodquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahaha
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat het een beetjequote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?quote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?
Jajaquote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...
Zeg het dan meteen.quote:
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |