Disclaimerquote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?quote:
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahahaquote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He maar jij houdt dus dusdanig van Brabant dat je ook elk jaar in Nederland blijft met vakanties?
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Hem kennende, neequote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??
Is hij wel afgestapt?
Vaticaanstadgodquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of België, hooguit Frankrijk... als 't maar katholiek is ahahaha
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Gaat het een beetjequote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?quote:Op maandag 20 april 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ooooooooooooooooooooooooh
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is soms ook moeilijk. Het is helemaal jammer als de ene het idee van wel heeft en de ander van niet.
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je dat niet tussen jou en Engel houden?
Jajaquote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ordinair weer... gaat om een LIEDJE remqo...
Zeg het dan meteen.quote:
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |