Fair pointquote:
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltarquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fiets
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komenquote:Op maandag 20 april 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabant heeft alles.
Bergen op Zoom.
Slotje.
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.quote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik bedoel bergen met eeuwige sneeuw die boven de 2500m komen
Vetquote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat in zn jonge jaren gedaan, van Noordkaap tot Gribaltar
De Efteling is dicht hequote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben we ook, in het Diorama in de Efteling. Op schaal natuurlijk, maar we hebben ze.
Corona vibe.quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Je weet niet of het goed of slecht ging?!quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had vandaag dus een face to face date en ik weet nog niet helemaal met welke vibe ik er nou mee weg ging
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.quote:
Maar je hebt er alsnog niets aanquote:
Paar weken van noordkaap naar Gibraltar??quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een paar weken denk ik zo, maar het was ook in de jaren 90.
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet of het goed of slecht ging?!
jawel, want het is er.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je hebt er alsnog niets aan
Zonder knuffelen moet je ook wel weten of het goed zit lijkt me.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
Is ze een beetje aantrekkelijkquote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het verliep gewoon prima soepel, fijne gesprekken, diepe gesprekken ook, net als we al middels videobellen hadden gehad, maar weet nog niet of er nu vonken waren of dat die er gewoon niet konden zijn omdat geen knuffel mogelijk was (ze werkt in supermarkt en we spraken af na haar werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |