Op de route naar huis weet ik een leuke omweg langs de polders, maar dan moet ik wel wind in de rug hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmaken
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezigquote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
En dan nog, niks te maaren! Fietsen als een beest en genieten van de weidevogels en overvliegende ganzen.
Hoeveel km is dat vanaf Amsterdam?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies! Heb gisteren naar Haarlem heen en weer gefietst, was echt heerlijk.
Het grappige is dat ik afgelopen oktober tot december zonder auto zat, en dus wel moest fietsen door weer en wind. Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.quote:Op maandag 20 april 2020 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt zo. Je ziet dan dingen waar je anders voorbij raast. Moet je natuurlijk wel een beetje mooi weer hebben. Als het erg giet pak je de auto en op de mooie dagen pak je de fiets. Ben je toch goed bezig
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was heerlijk, al kwam ik zeiknat aan op werk.
Zelfs kut roepen was lekker.
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minutenquote:
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoonquote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam is groot, vanaf mijn huis naar Haarlem CS was iets minder dan een uurtje fietsen. Vandaag ben ik naar Amsterdam-Oost vlakbij de Trouw/Volkskrant/Parool gefietst en dat was iets van 40 minuten
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaftquote:Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiknatte kut riep je dan waarschijnlijk?
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die kwam bij me wonen en daarom weer een auto aangeschaft
km of 10?quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goffedomme, ik bedoel vanuit jouw huis gewoon
Ze heeft ook een fiets ondertussenquote:Op maandag 20 april 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vriendin kan ook prima fietsen hoor.
Oh had wel meer verwachtquote:
Oh oke okequote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fiets ondertussen
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fietsquote:Op maandag 20 april 2020 21:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar het plan was om even van hot naar her kunnen rijden door en uit het land, en toen kwam Corona
Wel op een swapfiets hoop ikquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fiets
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.quote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer door Europa trekken met de fiets
Brabant heeft geen bergenquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet nodig, Brabant is mooi genoeg.
Ik wist gewoon dat je ging reageren.quote:
dat bedoel ik ookquote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je ging reageren.
Ik had eerder een backfire verwacht dat ik dan niet op de service van banden plakken kon teren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |