Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.quote:
Al doende leert men, zelfs een bandje plakkenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
fokkie en naatje dus nietquote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Al doende leert men, zelfs een bandje plakken
Dit is zeker, want het gaat om vaten die nog geleverd moeten wordenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoe ga jezelf redden met een instortende economie
dan heb je het geld helemaal niet voor service
quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een degelijk fiets betaal je 150/200 euro voor. Eentje met versnellingen. Dat is een jaar lang die Swapfiets. En dan reken ik reparaties niet mee. Want in een jaar tijd zul je hem echt wel minstens 1 keer naar de fietsenmaker brengen.
Paar vaten schiet niet op natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe, zou ik paar vaten hebben gekocht om ze volgende maand met winst te verkopen.
Wedden dat de benzineprijs vele malen minder zakt?
?quote:
Kijk uit hoor, anders krijg je een doodsverwensing van Tjackaquote:
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.quote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar vaten schiet niet op natuurlijk
dat je hem minimaal een keer na fietsenmaker moet brengen voor een degelijke fietsquote:
Je krijgt nu 40 dollar bij een vatquote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb denk ik geen ruimte voor meer dan 10 vaten.
En leukere beweging dan de benenwagenquote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
Al met al is het lekker fietsweer.
Eenschquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Wel lekker door het polderlandschap met boerderijenquote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En leukere beweging dan de benenwagen
Kom op! Je kan hetquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Is juist in de zomer wel lekker toch. Vooral na je werk. Beetje het hoofd leegmakenquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou bijna weer naar werk willen fietsen, maar dan moet ik wel 20 minuten eerder opstaan
Dat is de push die ik nodig heb.quote:
Voorband wel. Achterband doe ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nieuwe banden
dat vervang je toch zelf
benoemd wat de echte boomers hier van vinden @:elan @:ggmm @:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |