Wat Kaneel zegt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?quote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.
Buddy Miles op de drums, yo... jatogquote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zeg het dan meteen.
Jimmy Hendrickx
man man man...quote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tofquote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minutenquote:
Hoe lang heb je nu relatiequote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minuten
Dit had ik 2 jaar terug niet kunnen indenkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tof
10 minutenquote:
Bijna 2 jaarquote:
lsdquote:Op maandag 20 april 2020 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?
Ja, dat doet ze dus ook niet. Al is dat wel iets tofs om te doen. Of xtc, liefde op de eerste x, werkt fantastisch.quote:
Good girlquote:
Elke 10 minuten zijn weer nieuwe, hoe snel dingen gaan.quote:
Ik was nuchter.quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |