Wat Kaneel zegt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is het zo dat ik eerst wel echt een crush voelde, maar nu was het gewoon leuk. Ik voelde de romantiek niet erg sterk, zegmaar.
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?quote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn. Doe gewoon lekker wat leuks met elkaar, naast praten en zitten en drinken.
Buddy Miles op de drums, yo... jatogquote:Op maandag 20 april 2020 22:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zeg het dan meteen.
Jimmy Hendrickx
man man man...quote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tofquote:Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik woon nu samen met mijn tinderdate.
Waarom?
Omdat een gesprek na 10 minuten aanvoelde alsof we elkaar 10 jaar kennen.
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minutenquote:
Hoe lang heb je nu relatiequote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En na 10 jaar voelt het nog als de eerste 10 minuten
Dit had ik 2 jaar terug niet kunnen indenkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dit te geloven, maar als dit zo is is het wel echt tof
10 minutenquote:
Bijna 2 jaarquote:
lsdquote:Op maandag 20 april 2020 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze drinkt geen alcohol, maar heb je tips voor dingen die we zouden kunnen doen in deze corona tijden?
Ja, dat doet ze dus ook niet. Al is dat wel iets tofs om te doen. Of xtc, liefde op de eerste x, werkt fantastisch.quote:
Good girlquote:
Elke 10 minuten zijn weer nieuwe, hoe snel dingen gaan.quote:
Ik was nuchter.quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vleesquote:
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
Oh, jaquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
Ik zat te denken aan hetero...quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan straight edge?
quote:
Hey hallo, we hebben al 1 Etto hierquote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar in tijden van Corona, ben ik zielsgelukkig dat we het samen trotseren.
Lewd hoorquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
* FernandoMartinez is emotioneelquote:
Jeetje omdat je samenwoont?quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
* FernandoMartinez is emotioneel
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)quote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel even wennen zijn voor jou ouwe Burger King vretende junk
Is verder ook gewoon prima. Neem ook altijd vega frikandellenbroodje tegenwoordig als ik daar trek in heb, zit amper smaakverschil aanquote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
Nee, we delen de emoties en de passiequote:
Hey jijquote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!
I'm doomed
Is goed Etto.quote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, we delen de emoties en de passie
Ik ook wel ja, wat niet altijd even positief is overigensquote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, wat niet altijd even positief is overigens
Mijn Etto en Engel beeldjes staan op het vensterquote:
Ik heb ook een Etto beeldje.quote:Op maandag 20 april 2020 22:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn Etto en Engel beeldjes staan op het venster
Dat was toch een roze tuinkabouter?quote:
Als ik romantisch denk kan de realiteit alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is romantisch niet positief?
Al ligt het er heel erg aan wat je romantisch noemt natuurlijk
quote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met een duimpje op de verkeerde plek
Kaboutertje*quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was toch een roze tuinkabouter?
Ik verveel mij ook.quote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Me vervelen![]()
Ik lees af en toe nog eens mee.
Ja, ik bedoel niet als in galant zijn, of rozenblaadjes en weet ik veel wat voor romantisch gedoe. Maar op een romantische manier kijken naar liefde en het zoeken van liefde kan soms niet echt chill zijn. Daar is het af en toe handig als je gewoon wat nuchtere blik hebtquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is romantisch niet positief?
Al ligt het er heel erg aan wat je romantisch noemt natuurlijk
Alleen als je stoned bent.quote:Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet of ik romantisch ben eigenlijk.
Ik heb een paartje skeletjes in Mexicaanse kledij als beeldjes, die ik Etto en Engel noemquote:
Ohja die heb ik wel eens gezien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb een paartje skeletjes in Mexicaanse kledij als beeldjes, die ik Etto en Engel noem
Ow zo.quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel niet als in galant zijn, of rozenblaadjes en weet ik veel wat voor romantisch gedoe. Maar op een romantische manier kijken naar liefde en het zoeken van liefde kan soms niet echt chill zijn. Daar is het af en toe handig als je gewoon wat nuchtere blik hebt
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik romantisch denk kan de realiteit alleen maar tegenvallen
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.quote:
Ze staan nu uit het raam te kijken, ze verdienen een betere plek in huisquote:
Jij hebt vast geen vriendin.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die romantische bullcrap moet uiteindelijk primair resulteren in geile neukseks. Anders is het niks waard.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooit snap je nog wel het verschil tussen geilheid en liefde, elan
Bestaat niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooit snap je nog wel het verschil tussen geilheid en liefde, elan
quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar op Paiq iemand gehad die wel rozenblaadjes voor me neer wilde leggen enzo. Ik ging spontaan kotsen.
Ik ben niet romantisch
Paiqquote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar op Paiq iemand gehad die wel rozenblaadjes voor me neer wilde leggen enzo. Ik ging spontaan kotsen.
Ik ben niet romantisch
Niks bullcrap, romantiek werkt ook op lange termijn, maar ook de humor erin houden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou misschien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niks bullcrap, romantiek werkt ook op lange termijn, maar ook de humor erin houden.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PaiqOh ik wilde iets naars zeggen, maar laat ik maar subtiel verwoorden dat dat niet echt mijn type vrouwen waren die daar op zaten over het algemeen
Ja joh. Wanneer heb je tijdquote:
Ik was de 10 jaar daarvoor ook een casual disbelieverquote:
Nou ja, niet echt qua uiterlijk ofzo bedoel ik. Maar je hebt daar dat gedeelte waar je mensen quizjes kan laten doen zeg maar, met zelf verzonnen vragen, nou ja, opzich best prima om zo te kijken wat voor iemand dat is en of je daar verder mee wilt praten.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]je mag alles zeggen hoor.
Wat is jouw type vrouw dan? En waar vind je die wel?
Ik had juist op Paiq en Badoo meer "succes". Al ligt het er net aan wat je succes noemt.
[..]
Ja joh. Wanneer heb je tijd
Aan de lopende bandquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Elan het volgende:
Oké gewetensvraag, doe je ook romantische dingen voor iemand waarmee je geen seks hebt?
Nee natuurlijk niet... Dat moet samengaan.quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Elan het volgende:
Oké gewetensvraag, doe je ook romantische dingen voor iemand waarmee je geen seks hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |