Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vleesquote:
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
Oh, jaquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen alcohol, drugs, niet roken en geen vlees
Ik zat te denken aan hetero...quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan straight edge?
quote:
Hey hallo, we hebben al 1 Etto hierquote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar in tijden van Corona, ben ik zielsgelukkig dat we het samen trotseren.
Lewd hoorquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel Naat zijn vlees.
* FernandoMartinez is emotioneelquote:
Jeetje omdat je samenwoont?quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
* FernandoMartinez is emotioneel
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)quote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel even wennen zijn voor jou ouwe Burger King vretende junk
Is verder ook gewoon prima. Neem ook altijd vega frikandellenbroodje tegenwoordig als ik daar trek in heb, zit amper smaakverschil aanquote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen week voor het eerst een vega mcchicken besteld bij de Mc en het viel niet eens tegen (behalve de prijs dan)
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!quote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Je kan natuurlijk ook nuchter blijven met je date Naatje..
Nee, we delen de emoties en de passiequote:
Hey jijquote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar is nuchter daten not done en super saai!
I'm doomed
Is goed Etto.quote:Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, we delen de emoties en de passie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |