quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van de Dubai Freestyle van De Memph?
Ik post er wel eens over op Twitter. Daar val ik deze SC niet mee lastig.quote:
🔥🔥🔥quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Imgur, Instagram?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag: in het verleden plaatste ik vaker fotoverslagen van de wielerwedstrijden welke ik bezocht.
Helaas in tinypic niet meer gratis, waardoor foto's uploaden niet meer mogelijk is.
Weet iemand een alternatieve (gratis) site?
Uit de selectie zetten en ontvrienden op Facebook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Niks.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik post er wel eens over op Twitter. Daar val ik deze SC niet mee lastig.
quote:
Op lockdowndag 34 stond God op uit de dood en bracht hij zijn beste poëzie.quote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:55 schreef Columbiafan het volgende:
Vinden jullie die tweets over Valverde van Thijs ook altijd zo extreem vermoeiend?
Columbiagod.quote:Op zondag 19 april 2020 12:55 schreef Columbiafan het volgende:
Vinden jullie die tweets over Valverde van Thijs ook altijd zo extreem vermoeiend?
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 april 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken jij Lido Pimienta? Miss Colombia, an album by Lido Pimienta on Spotify
Wuyts is alcoholist.quote:Niet onbelangrijk: na iedere speech werd een toost uitgebracht. Niet met wijn. Met wodka. De vijf Russen goten kleine glazen tot de rand vol en deelden uit. Vanwege slechte ervaringen met dat goedje in het verre Vladikavkaz besloot ik te passen. Dat was buiten Boris gerekend. De reus van Samara stond prompt voor me, goot de borrel in een slok door zijn keelgat, toonde in een grijns zes blikkerende, zilveren tanden en commandeerde vervolgens: "You drink! Now!". Van de schrik kieperde ik het mijne vierkappens achterover en deed dat daarna nog een keer of vier over.
Geloven we dit soort verhalen van Wuyts eigenlijk wel? Ze worden steeds sterker.quote:
Ik vind dat we wat moeten doen met degene die Thijs als eerste een podium gaf. Hij heeft voor een eeuwige terreur gezorgd.quote:Op zondag 19 april 2020 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijs is altijd extreem vermoeiend.
Thijs heeft gewoon wat stompen op z'n bek nodig. Dan mag ie verder wel blijven.quote:Op zondag 19 april 2020 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat we wat moeten doen met degene die Thijs als eerste een podium gaf. Hij heeft voor een eeuwige terreur gezorgd.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt genot dat het ontwikkelen van de Corona-app lijkt te mislukken
Nee joh, blijf maar lekker in Spanje.quote:Op maandag 20 april 2020 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een cijfers jongens. Wat doet die Jaap het fantastisch! Grenzen open, en wel nu.
Goede start.quote:Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt genot dat het ontwikkelen van de Corona-app lijkt te mislukken
Ze vertegenwoordigen geen universiteit, of krant of kabinet: ze vertegenwoordigen alleen zichzelf en hun enige verantwoordelijkheid is om elke keer met iets anders te komen, iets tegendraads.quote:Op maandag 20 april 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)Uc0HmjjcgI%3Famp%3D1
Je bent echt een held, Stijn. Sterker nog, je bent een fenomeen. Een geweldenaar.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik me ergeren aan de reclamespotjes waarin iedereen constant elkaar HELDEN noemt? Verschrikkelijk. Als iemand de hele dag in mijn oor zou roepen dat ik ge-wel-dig ben, zou ik aan het eind van de dag van een flat springen.
Spijker, kop.quote:Geruststellend ook, als het tenminste niet zo verontrustend was.
Twitter grootheid,influencer bijnaquote:Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent echt een held, Stijn. Sterker nog, je bent een fenomeen. Een geweldenaar.
Het zijn rare tijden, dit raakt ons allemaal. Dit is het nieuwe normaal.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik me ergeren aan de reclamespotjes waarin iedereen constant elkaar HELDEN noemt? Verschrikkelijk. Als iemand de hele dag in mijn oor zou roepen dat ik ge-wel-dig ben, zou ik aan het eind van de dag van een flat springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2020 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zijn rare tijden, dit raakt ons allemaal. Dit is het nieuwe normaal.Bizarre tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ben speciaal opgebleven om het live op ESPN te kijken. Genoten van iedere seconde.quote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
1 aflevering pas gezien maar dit is wel goed ja. @:koffieplanter
Ik wil er binnenkort eens aan beginnen. Ik hoor veel positieve geluiden.quote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Kijken jullie ook naar Ozark? Ik ben het derde seizoen aan het kijken en geniet weer met volle teugen.
Nou ja, er is nog genoeg op te zien en als sport weer begint, ooit, is het natuurlijk meer dan de moeite waard.quote:
Beste nummer van dat album inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Best lekker nummertje. Benieuwd wat Slobeend er van vindt. Dat deuntje werkt wel lekker voor mij.
Nog langer niet naar de kappertwitter:ronfresen twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 11:34:37Het OMT advies:#coronamaatregelen: jonge kinderen weer naar school, opvang en sportclub. Middelbare scholen over maand open als basisschoolmaatregel werkt, hoger onderwijs blijft dicht, kappers e.d ook, geen versoepeling verpleeghuizen. Rest blijft ook zo. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.
Het enige nadeel is dat we weer een maand last hebben van huilebalkend anti-lockdown.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storm, Maan, Vlinderquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:50 schreef Momo het volgende:
Er zijn collega's van mij die wel op het randje zitten met hun kinderen nu. Heb je een video-overleg van een half uur komen die koters 7 keer langs "Papa! Papa! Mag ik ...?" De stress straalt er af bij de ouders. "Nee Storm oprotten"
Is toch moeiteloos een kapper te vinden als je dat perse wil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
Zullen wij kaal haar nemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er anno 2020 mensen zijn die nog geen tondeuse hebben vind ik onwerkelijk.
Ja precies, en niet alleen voor je hoofdhaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier snap ik ook echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij bent kaal?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Gewoon alles eraf, niks aan de hand.
Dat zegt iedereen voor ze het daadwerkelijk doen, maar als ze het eenmaal hebben willen ze nooit meer terug.quote:
Groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie dit zien, wat denken jullie dan?
David Coulthard met dunne armpjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Trek de geboortecertificaten na!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een brood tegen die kaak gooit krijgen je het gesneden terug, hahaha.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Die Principal van South Park.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Tien keer leuker toen ze nog hetzelfde deed als KJT.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?quote:Wat de Belgische televisie deed met de virtuele Ronde van Vlaanderen, gaat de NOS doen met de virtuele Ronde van Zwitserland: live uitzenden. Niet op televisie, maar op NOS.nl, Facebook, Instagram en in de NOS-app.
De koers, waarbij de renners vanuit huis op hun hometrainer inloggen op een simulatieprogramma en delen van het echte parkoers voorgeschoteld krijgen, staat van woensdag 22 april tot en met 26 april op het programma. Alle vijf etappes zullen we live streamen, met commentaar van Gio Lippens en Joris van den Berg.
Dat soort non-valeurs passen er goed bijquote:
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook deze week weer: Better Call Saul
Helaas is het seizoen nu afgelopen.
Nog één seizoen hierna. Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaal
Twee op een rij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, wat een extreem domme vraag van die NOS’er.
Wat krijgt Nederland er voor terug? Nog eens drie weken!?!quote:
Ik ben in alle staten, oprecht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Het is weer domme vragen tijd @:el-stinho
IEDEREEN IS HEEL BRAAF WANNEER KRIJGEN WIJ ONZE BELONINGquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn hele dag is vergald door Albert fucking Bos.
Albert Bos dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is die NOS’er? We moeten hem echt in de gaten houden.
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.quote:
Als het niet zo treurig is zou ik er keihard om lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.
@Scrummie2.1 pakt hem keihard aanquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.
Het is daar altijd sesamstraatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef Aguero het volgende:
Wat gaat er om in het hoofd van deze mensen?
Eens met Stijn.twitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:35:13Out of context. https://t.co/ZRP0bAaiak reageer retweet
Stijn is echt on fire op twitter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Slobeend het volgende:
Eens met Stijn.twitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:35:13Out of context. https://t.co/ZRP0bAaiak reageer retweet
Heel mijn timeline is boos op Albert fucking Bos.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Slobeend het volgende:
Doorsnee journalisten komen of van de zwakste opleiding van Nederland, journalistiek, of zijn gesjeesde luiwammesen uit van een andere studie die ze niet konden afmaken. Of allebei. Het is treurig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je vraagt je gewoon af waarom opleiding journalistiek überhaupt nog bestaansrecht heeft.
Alleen maar zwakzinnigen grotendeels
Daar kan ik normaal wel goed naar luisteren, is hij doorgeslagen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef VoMy het volgende:
Gaan jullie ook klaarzitten voor de epidemiologische gedragswetenschappeiljke duiding van Eus bij Jinek?
Nu DWDD gestopt is, is het wel typisch dat ie direct bij Jinek kan zitten. Ik zie liever een expert voor de duiding dan een columnist met een mening zo kort na de persco.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar kan ik normaal wel goed naar luisteren, is hij doorgeslagen?
Tijntje Hendriks vindt dit geen leuke post.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Doorsnee journalisten komen of van de zwakste opleiding van Nederland, journalistiek, of zijn gesjeesde luiwammesen uit van een andere studie die ze niet konden afmaken. Of allebei. Het is treurig.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel mijn timeline is boos op Albert fucking Bos.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 20:39:16Evenveel punten in een gekortwiekte competitie, die waarschijnlijk niet wordt uitgespeeld.
Maar Ajax en AZ hebben wél twee keer tegen elkaar gespeeld en AZ won beide keren. Dat lijkt me geen onbelangrijk gegeven op het moment dat er een kampioen moet worden benoemd. reageer retweet
Eens. Maar het aantal Ajax-fans in Nederland is zo groot dat een dergelijk argument altijd meteen van tafel wordt geveegd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 20:39:16Evenveel punten in een gekortwiekte competitie, die waarschijnlijk niet wordt uitgespeeld.
Maar Ajax en AZ hebben wél twee keer tegen elkaar gespeeld en AZ won beide keren. Dat lijkt me geen onbelangrijk gegeven op het moment dat er een kampioen moet worden benoemd. reageer retweet
Ajax moet nog uit tegen Utrecht, Willem II en Feyenoord.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 20:39:16Evenveel punten in een gekortwiekte competitie, die waarschijnlijk niet wordt uitgespeeld.
Het kan me oprecht geen ene reet interesseren wat Jeroen Grueter denkt. Als je een kampioen uitroept, gebruik je gewoon de regels die er zijn. Verder is voetbal tot zeker 1 september geen sport; tenzij Real Sociedad weer voetbalt. Ik walg oprecht van de gezwellen bij de toonaangevende voetbalbonden in Europa. Ze proberen altijd ''als de gezondheid het toelaat'' in hun statements te proppen, maar daar gelooft toch niemand iets van. In dit soort tijden merk je enorm welke mensen geestesziek zijn en wie niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Vind gewoon dat ze lijn uit amateurvoetbal moeten doortrekken. Geen kampioen. Wel op basis van stand Europese plekken toewijzenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Eens. Maar het aantal Ajax-fans in Nederland is zo groot dat een dergelijk argument altijd meteen van tafel wordt geveegd.
Ja, dat is misschien nog wel het beste. Je kunt objectief gezien geen kampioen aanwijzen in een competitie die 3/4 onderweg is, zeker met de huidige verschillen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind gewoon dat ze lijn uit amateurvoetbal moeten doortrekken. Geen kampioen. Wel op basis van stand Europese plekken toewijzen
Geen promotie en degradatie behalve voor ADO en RKCquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als De Graafschap maar promoveert, verder maakt het mijn geen reet uit. Tevens is voetbal geen sport.
Ja RKC en ADO moeten wel even oprotten. Geen idee waarom je zo'n treurig team als RKC een tweede kans zou geven, die hebben net vijf punten bij elkaar gespeeld ofzo. Met hun fietsenstalling.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen promotie en degradatie behalve voor ADO en RKCKrijg je twee mooie teams voor terug.
Achilles ontsnapt toch mooi aan degradatie naar het zesde niveauquote:Op woensdag 22 april 2020 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja RKC en ADO moeten wel even oprotten. Geen idee waarom je zo'n treurig team als RKC een tweede kans zou geven, die hebben net vijf punten bij elkaar gespeeld ofzo. Met hun fietsenstalling.
Maar voetbal is nog steeds geen sport.
Wel een geweldige soap is dat geworden, in de marge.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Achilles ontsnapt toch mooi aan degradatie naar het zesde niveauZe hadden toch al wel iets van 1 punt tot nu toe.
Heerlijk fragment.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was nog maar het begin.
Twee uur lang genieten vandaag. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit jaar geen toestemming verleend? @:Mani89
Youtube heeft de video geblacklist, ik kan hem zelf niet eens meer vinden.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit jaar geen toestemming verleend? @:Mani89
https://www.deceuninck-quickstep.com/en/team/staff/yvan-vanmolquote:Op woensdag 22 april 2020 09:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de uitzending komt onder andere Yvan Vanmol nog naar voren die aangeeft dat de Italianen beter getraind hebben en epo geen issue is.
quote:Wat baal ik van de maatregelen van Rutte. Waarom niet de lagere scholen helemaal open? Wat is dat voor dom gedoe met half open? En is die 1,5 meter, is dat 1,5 van elkaar, of 1,5 meter van de leraar?
twitter:rivm twitterde op woensdag 22-04-2020 om 11:49:46Om 12:30 uur start de technische briefing van Jaap van Dissel aan de #TweedeKamer. Live te volgen via https://t.co/UDkqloy2Qy
#RIVM #coronavirus https://t.co/XYDS6XKdp1 reageer retweet
Journalisten hebben tenminste nog een opleiding gevolgd. Politici daarentegen..quote:
Half COR sterft als opportunist. Al dan niet van corona.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
In COR zitten ze met stijgende verbazing te kijken naar de cijfers uit Zweden. En wij moesten nog nodig hun softe beleid overnemen.
Zou Alejandro ooit de vrouw van Thijs geprikt hebben?twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 22-04-2020 om 15:02:26De ellebogen van Chris Froome en 30 Waalse Pijlen met VALVERDE als winnaar. #lekkerdan reageer retweet
Ik schat Jojanneke hoger in.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
Zou Alejandro ooit de vrouw van Thijs geprikt hebben?twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 22-04-2020 om 15:02:26De ellebogen van Chris Froome en 30 Waalse Pijlen met VALVERDE als winnaar. #lekkerdan reageer retweet
Wat voor cijfers daar dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
In COR zitten ze met stijgende verbazing te kijken naar de cijfers uit Zweden. En wij moesten nog nodig hun softe beleid overnemen.
We snakken naar echte koers.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:21 schreef Momo het volgende:
Niemand heeft hier zin in de virtuele Ronde van Zwitserland met Keldergod, Geesgod en Dennis Rohan?
Het valt me nog steeds reuze mee, moet ik heel eerlijk bekennen.quote:
Die journalist van gisteren heeft een opleiding op de Bassie & Adriaan University gevolgd. En niet gehaald.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Journalisten hebben tenminste nog een opleiding gevolgd. Politici daarentegen..
Alle zetels voor de VVD, ik heb daar weinig zin an.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:35 schreef VoMy het volgende:
De verkiezingen van 2021 kunnen niet vroeg genoeg komen, al was het maar om na teleurstellende resultaten van Lilian Marijnissen af te zijn.
Stem op WLR.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment heb ik echt geen idee welke partij mijn stem gaat krijgen. Ik vind het allemaal vrij belabberd.
Verstandige teksten!quote:Op woensdag 22 april 2020 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ieder die op FVD stemt is per definitie de weg kwijt.
Je doet maar eens een keer je best. Dat goedkope getroll is slaapverwekkend.quote:
Blijf van mijn posts af.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet maar eens een keer je best. Dat goedkope getroll is slaapverwekkend.
Dat heb je helemaal zelf in de hand.quote:
Eens!quote:
Dit valt niet echt onder je best doen. Vroeger lukte het je nog wel eens, tegenwoordig is het bijna pijnlijk om de teloorgang te aanschouwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Je begint steeds meer op Nattekrant te lijken. How the mighty have fallen.
Er is geen enkele aanleiding hier naar de edit knop te rennen. Je weet het leuk te verpakken, maar je maakt hier geen beste beurt. Machtswellusteling in full force.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit valt niet echt onder je best doen. Vroeger lukte het je nog wel eens, tegenwoordig is het bijna pijnlijk om de teloorgang te aanschouwen.
Trollen is niet toegestaan he. En verwijderde/aangepaste posts terugplaatsen ook niet. Helaas, pindakaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanleiding hier naar de edit knop te rennen. Je weet het leuk te verpakken, maar je maakt hier geen beste beurt. Machtswellusteling in full force.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)ereldkampioen-worden
Voor de wielerliefhebbers die even smakelijk willen lachen![]()
Die heeft echt geen zelfkennis.
Je doet al wat beter je best, maar je bent er nog niet helemaal. Vooral omdat ik helemaal geen mening heb over het werk van de mods daar, alleen over het gedrag van Kyran als user.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Whatever... Ik vind het toch wel grappig dat je hier te pas en te onpas je licht laat schijnen over de mods in COR, maar uiteindelijk behoorlijk uit hetzelfde hout gesneden blijkt te zijn. Als de heren met de rode lettertjes met een beetje kritisch oog naar deze gang van zaken kijken zul je toch wel een tik op de vingers krijgen. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel, maar hey.
Het zal allemaal wel, Rellende_Kyran.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet al wat beter je best, maar je bent er nog niet helemaal. Vooral omdat ik helemaal geen mening heb over het werk van de mods daar, alleen over het gedrag van Kyran als user.
Blijven proberen, ooit kom je er weer!
Ik hoop dat je nog kunt slapen vannacht.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, Rellende_Kyran.
Stem FVD.
Retweet.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle zetels voor de VVD, ik heb daar weinig zin an.
Oneens, al is het maar voor 'het tegengeluid'. Hoop dat Baudet wel wat meer op de inhoud gaat. Dan heeft zo'n partij best potentie.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ieder die op FVD stemt is per definitie de weg kwijt.
Ik snap nog steeds niet hoe je dit kunt denken maar soit.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Oneens, al is het maar voor 'het tegengeluid'. Hoop dat Baudet wel wat meer op de inhoud gaat. Dan heeft zo'n partij best potentie.
Baudet en op de inhoudquote:Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Oneens, al is het maar voor 'het tegengeluid'. Hoop dat Baudet wel wat meer op de inhoud gaat. Dan heeft zo'n partij best potentie.
Het tegengeluid?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oneens, al is het maar voor 'het tegengeluid'.
Ik ben het met je eens dat SGP en PvdA enige normale oppositie zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het tegengeluid?
Tegengeluid is op een goede manier een inhoudelijke discussie met meningsverschillen. Daarom is die column van Marcel van Roosmalen van gisteren zo terecht. Onze oppositie bestaat behoudens Asscher en de Gristenjongens uit louter populistische debielen.
Ik denk dat het komt doordat ik ook gewoon teleurgesteld ben over wat er de laatste jaren is gebeurd qua beleid. En denk dat het zoveel beter kan. Geen doodzonden qua beleid, maar wel jammerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dit kunt denken maar soit.
Let niet op R_R, dat is zo'n kansloze FVD hater met oogkleppen zo groot als een Big American BBQ Chicken pizza.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik pleit voor een spreekverbod voor mezelf
Je bent leuker dan Frans Koffieplanter.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Let niet op R_R, dat is zo'n kansloze FVD hater met oogkleppen zo groot als een Big American BBQ Chicken pizza.
Hartstikke leuk dat de FVD kritisch is op bepaalde dingen, maar dat maakt ze niet opeens nuttig. Integendeel. Die mongolen stonden een paar weken geleden nog hard te roepen om een lockdown; nu staan ze net als de PVV vooraan de hekken om om versoepeling van maatregelen te vragen. Ze voegen niets toe aan de politiek; ze belemmeren goede serieuze besluitvorming. Lekker aan het uiterste van een spectrum zitten en je afvragen waarom partijen maar moeilijk met de standpunten van hen meegaan.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat SGP en PvdA enige normale oppositie zijn.
Laat ik het dan zo stellen. Voor de balans heb ik wel een behoefte aan een partij die kritisch is op de klimaatmaatmaatregelen bijvoorbeeld. Dat puur vanwege klimaat maximum snelheid omlaag gaat vind ik wel opmerkelijk. Niet dat 130 heilig is, maar wel dat zoiets wat beperkte invloed heeft op het geheel toch gewoon doorgevoerd wordt.
Een ander punt waar denk ik echt op ingezet moet worden is de kloof tussen arm en rijk verkleinen. Eigenlijk zie ik daar ook nog te weinig van in de huidige regering.
Ook Lodewijk is een behoorlijke opportunist hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het tegengeluid?
Tegengeluid is op een goede manier een inhoudelijke discussie met meningsverschillen. Daarom is die column van Marcel van Roosmalen van gisteren zo terecht. Onze oppositie bestaat behoudens Asscher en de Gristenjongens uit louter populistische debielen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trollen is niet toegestaan he. En verwijderde/aangepaste posts terugplaatsen ook niet. Helaas, pindakaas.
quote:
Dat was geen snuggere post van Arie.quote:
Theo is ook echt ongelofelijk. Het is gewoon knap om zoveel aan te komen in een paar jaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oneerlijk om dit met een fish eye lens te doen. Raffie is echt nog niet zo dik als Theo of Wattimena.
Knap, Maar niet onverwachts. Toch snap ik niet dat ie het zo ver laat komen.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Theo is ook echt ongelofelijk. Het is gewoon knap om zoveel aan te komen in een paar jaar.
Jelle heeft een weddenschap met de altijd vervelende Pietersen.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Knap, Maar niet onverwachts. Toch snap ik niet dat ie het zo ver laat komen.
Zag trouwens vandaag wat beelden van Jelle Klaasen en die maakt eens de sprong de goede kant op. En voor de verandering ook eens zonder maagverkleining.
Werkt nog niet voor Devquote:Op donderdag 23 april 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jelle heeft een weddenschap met de altijd vervelende Pietersen.
Dat mag je niet zeggen, anders gaat iemand je posts verbouwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Let niet op R_R, dat is zo'n kansloze FVD hater met oogkleppen zo groot als een Big American BBQ Chicken pizza.
WLR begint op de Denk te lijkenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, anders gaat iemand je posts verbouwen.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
WLR begint op de Denk te lijken
Nog steeds gruwelijk mad.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
JONGENS, GEEN RUZIE MAKENquote:Op donderdag 23 april 2020 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds gruwelijk mad.
Deze user buigt voor niemand.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zolang Thierry het klimaat ontkent kan ik 'em niet serieus nemen. Jammer is dat.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Populistische partijen zijn vooral heel vermoeiend om dat ze in het begin scoren met rake uitspraken waar meesten zich eventueel in kunnen vinden, maar als je dan vraagt hoe ze het willen uitvoeren geven ze niet thuis. Daarna verandert het in soort oneliners-partijen waarbij ze vreselijk aan kontendraaien doen. Ene week vinden ze dit en andere week is het tegenovergestelde, maar men op social media vindt het geweldig.
De gemiddelde FvD'er is toch juist fan van autoritaire dictators?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel amusant om te zien dat alleen al het bestaan van de FVD sommige mensen inmiddels zo ZIEDEND maakt dat ze zelf in autoritaire dictators veranderen.
Wat gaat dat geven als Thierry vanaf volgend jaar de scepter zwaait? De meltdown in de Giro van een paar jaar geleden was nog maar het topje van de ijsberg hahaha.quote:
Als er iets een ergernis is, is het klimaathysterie. Stem extreemrechts.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zolang Thierry het klimaat ontkent kan ik 'em niet serieus nemen. Jammer is dat.
Zie jij nog wel ruimte voor partijen met een andere visie dan PvdA, SP, CDA, VVD SGP en CU en voor deze keer ook GL en D66?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Populistische partijen zijn vooral heel vermoeiend om dat ze in het begin scoren met rake uitspraken waar meesten zich eventueel in kunnen vinden, maar als je dan vraagt hoe ze het willen uitvoeren geven ze niet thuis. Daarna verandert het in soort oneliners-partijen waarbij ze vreselijk aan kontendraaien doen. Ene week vinden ze dit en andere week is het tegenovergestelde, maar men op social media vindt het geweldig.
Het lijkt bij gevestigde partijen wel taboe om te kijken welke dingen je wel en niet wil doen. En al helemaal als je daar tegenover zet dat zo'n maatregel wel eens duur zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als er iets een ergernis is, is het klimaathysterie. Stem extreemrechts.
Wellicht schuilt er een FVD'er in jou.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gemiddelde FvD'er is toch juist fan van autoritaire dictators?
Nee, daarvoor ben ik te slim.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wellicht schuilt er een FVD'er in jou.
Eerste paar weken was het afkicken, inmiddels moet ik toegeven dat ik wielrennen en sport in het algemeen ook niet echt mis.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het valt me nog steeds reuze mee, moet ik heel eerlijk bekennen.
Een maatregel 'duur' noemen is niet echt iets 'er tegenover zetten', maar gewoon een lege opmerking plaatsen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt bij gevestigde partijen wel taboe om te kijken welke dingen je wel en niet wil doen. En al helemaal als je daar tegenover zet dat zo'n maatregel wel eens duur zou kunnen zijn.
Wat ga je doen met al je vrije tijd als Corona voorbij is?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerste paar weken was het afkicken, inmiddels moet ik toegeven dat ik wielrennen en sport in het algemeen ook niet echt mis.
Sport kijkenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al je vrije tijd als Corona voorbij is?
De kans dat de VVD niet de baas wordt schat ik op dit moment op precies 0 procent.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat gaat dat geven als Thierry vanaf volgend jaar de scepter zwaait? De meltdown in de Giro van een paar jaar geleden was nog maar het topje van de ijsberg hahaha.
Ik bedoelde natuurlijk dat elk onderwerp besproken mag worden, niet dat alles toegestaan is!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was geen snuggere post van Arie.
Rutte profileert zich als een voorbeeldig staatsman, maar als puntje straks bij paaltje komt, de campagnes beginnen en de debatten plaatsvinden, dan staat Thierry op en gaan we het grootste feest in de Nederlandse historie tegemoet.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat de VVD niet de baas wordt schat ik op dit moment op precies 0 procent.
Kan dit?twitter:ZicoWaeytens twitterde op donderdag 23-04-2020 om 08:48:30Just done with another morning workout ! My first fight was planned this saturday... to bad it is postponed because of the corona virus 😓 I was ready to make war 💯 #GLADIATOR #TEAMZICO #ALL4GOOLIE https://t.co/J2jvJwJRP4 reageer retweet
Kan je die uitspraak niet editen?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat elk onderwerp besproken mag worden, niet dat alles toegestaan is!
Rutte gaat Thierry net als alle andere rechtsextremisten decimeren.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rutte profileert zich als een voorbeeldig staatsman, maar als puntje straks bij paaltje komt, de campagnes beginnen en de debatten plaatsvinden, dan staat Thierry op en gaan we het grootste feest in de Nederlandse historie tegemoet.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit?twitter:ZicoWaeytens twitterde op donderdag 23-04-2020 om 08:48:30Just done with another morning workout ! My first fight was planned this saturday... to bad it is postponed because of the corona virus 😓 I was ready to make war 💯 #GLADIATOR #TEAMZICO #ALL4GOOLIE https://t.co/J2jvJwJRP4 reageer retweet
twitter:MarvinMoyaert twitterde op donderdag 23-04-2020 om 09:13:40@ZicoWaeytens Zeg Zico, waarom heb jij jouw tattoos in spiegelschrift getatoeëerd? reageer retweet
De Graafschap met hun bozige supportersquote:Op donderdag 23 april 2020 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in potjes van De Graafschap
Mark gaat 86 zetels halenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat de VVD niet de baas wordt schat ik op dit moment op precies 0 procent.
Die wereldwijde crisis gaat nog vele malen groter zijn dan deze en als het eenmaal zover is is het onomkeerbaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als er iets een ergernis is, is het klimaathysterie. Stem extreemrechts.
Eet je dus vegetarisch? Of plantaardig?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wereldwijde crisis gaat nog vele malen groter zijn dan deze en als het eenmaal zover is is het onomkeerbaar.
Maar noem het maar hysterie.
Terug naar de tijden van Job!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat de PvdA terug gaat naar de roots
Meestal wel. Maar dat is natuurlijk niet het enige. Ik ken meerdere vegetariërs die daar heel trots over doen en vervolgens wel de hele wereld over vliegenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eet je dus vegetarisch? Of plantaardig?
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat is natuurlijk niet het enige. Ik ken meerdere vegetariërs die daar heel trots over doen en vervolgens wel de hele wereld over vliegen
Zo lang er politiek niet wordt ingegrepen hebben al die individuele gedragsveranderingen allemaal weinig zin. De meerderheid laat zich alleen maar leiden door geld.
Eens, daarom ook een heel lastige discussie.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat is natuurlijk niet het enige. Ik ken meerdere vegetariërs die daar heel trots over doen en vervolgens wel de hele wereld over vliegen
Zo lang er politiek niet wordt ingegrepen hebben al die individuele gedragsveranderingen allemaal weinig zin. De meerderheid laat zich alleen maar leiden door geld.
Wat is je mening over Krause?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was net te jong om de hele Jordan era mee te maken, kan wel genieten van al die beelden.
Rare vogel, al wordt ie niet gespaard door MJ. Wat vind jij pik?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is je mening over Krause?
Het stoort me nogal dat er nu op z'n graf gespuugd wordt, zeker aangezien hij geen weerwoord kan geven. Kijk, hindsight is 20/20, maar achteraf had hij groot gelijk dat hij constant tegen de wil van Mike, de andere kant opging, gezien zijn werken als owner/GM. Het sloeg alleen nergens op om Phil zo de laan uit te jagen en uiteindelijk hoogstpersoonlijk een eind te maken aan de dynasty. Niet dat ik denk dat ze in '99 hadden gewonnen van de Spurs, maar ze verdienden het om op eigen termen het einde te zien.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rare vogel, al wordt ie niet gespaard door MJ. Wat vind jij pik?
Spoilersquote:Op donderdag 23 april 2020 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het stoort me nogal dat er nu op z'n graf gespuugd wordt, zeker aangezien hij geen weerwoord kan geven. Kijk, hindsight is 20/20, maar achteraf had hij groot gelijk dat hij constant tegen de wil van Mike, de andere kant opging, gezien zijn werken als owner/GM. Het sloeg alleen nergens op om Phil zo de laan uit te jagen en uiteindelijk hoogstpersoonlijk een eind te maken aan de dynasty. Niet dat ik denk dat ze in '99 hadden gewonnen van de Spurs, maar ze verdienden het om op eigen termen het einde te zien.
Als 99 er nog in komt wel maar was niet serieus hoor.Maar ik weet er ook echt heel weinig van ook , hoorde pas vandaag dat zijn pa blijkbaar vermoord is.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier staat toch niets schokkends in?
'99 komt er niet in hoor. De hele docu heet juist Last Dance omdat het het laatste seizoen ooit was van de Bulls dynasty.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als 99 er nog in komt wel maar was niet serieus hoor.Maar ik weet er ook echt heel weinig van ook , hoorde pas vandaag dat zijn pa blijkbaar vermoord is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
'99 komt er niet in hoor. De hele docu heet juist Last Dance omdat het het laatste seizoen ooit was van de Bulls dynasty.Over de moord van James Jordan bestaan hele complottheorieën. Moet je maar even opzoeken. Er zijn een heleboel mensen die denken dat James vermoord werd door een gokschuld van MJ en dat de MLB-hiatus het uitzitten van een schorsing was, opgelegd door Stern.
Dat had ik wel door maar wist niet precies wanneer dat eindigde.Ik weet er echt niks van, ken MJ bij wijze van alleen van Space Jam.(lol) Ga ik even opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
'99 komt er niet in hoor. De hele docu heet juist Last Dance omdat het het laatste seizoen ooit was van de Bulls dynasty.Over de moord van James Jordan bestaan hele complottheorieën. Moet je maar even opzoeken. Er zijn een heleboel mensen die denken dat James vermoord werd door een gokschuld van MJ en dat de MLB-hiatus het uitzitten van een schorsing was, opgelegd door Stern.
Vermoord door een gokschuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch bezig bent, er zijn nog een paar leuke conspiracy theories. En zowaar gegrond. Voornamelijk de draft lottery van 1985 voor Patrick Ewing en het hele gedoe van Tim Donaghy, vooral bekend van de Lakers v Kings series in '02.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had ik wel door maar wist niet precies wanneer dat eindigde.Ik weet er echt niks van, ken MJ bij wijze van alleen van Space Jam.(lol) Ga ik even opzoeken.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rutte profileert zich als een voorbeeldig staatsman, maar als puntje straks bij paaltje komt, de campagnes beginnen en de debatten plaatsvinden, dan staat Thierry op en gaan we het grootste feest in de Nederlandse historie tegemoet.
Wel een mooi volkslied.quote:
Ik vraag me af of Baudet deze nu prevaleert boven het stukje van Beethoven:quote:
quote:Kamerleden Maurits von Martels (CDA) en Zohair el Yassini (VVD) kwamen met het initiatief voor de hitlijst. Zij hebben hun 148 collega’s gevraagd hun top 5 met muziekfavorieten in te sturen. Op basis van die voorselectie stelt de Kamer later een definitieve Top 150 samen. Uit zijn uitgelekte mail blijkt nu dus dat Baudet walgt van de keuzes van zijn collega's.
'Wat is er met jullie aan de hand?'
Hij mailde de volgende tekst: "Allemaal enorme ***muziek. Hoe is zoiets mogelijk? Waar zijn Brahms, Beethoven, Strauss, Schumann, Debussy, etc.? Wat is er met jullie aan de hand!?
Nee dit kan nietquote:
Het kan. Je gaat er wel dood aan.quote:
En nog steeds een dikke kans om herkozen te worden, wat een land.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dit kan niet![]()
Het is eigenlijk ook niet grappig meer, de fucking president van Amerika
Onsamenhangend gebrabbel en dat elke dag. Met journalisten die nauwelijks tegen hem in durven te gaanquote:
Ik denk dat zelfs Mani zijn act nu niet meer vol kan houden.quote:
Heb ik een Trumpact?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Mani zijn act nu niet meer vol kan houden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Trump spreekt en de beurzen stijgen naar ongekende hoogtes. Wat een held.
quote:Op maandag 16 december 2019 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexico stuurt alleen de drugscriminelen en verkrachters, als ik Trump moet geloven. EN DAT DOE IK.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige woorden van Trump, beste president ooit?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:23 schreef Mani89 het volgende:
Trumphij doet het gewoon waar al zijn voorgangers faalden. Wat een held.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
TrumpGod.Zou hij óók nog voor wereldvrede kunnen zorgen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef Mani89 het volgende:
TrumpGod heeft die smerige pedo laten omleggen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]