Dat zegt iedereen voor ze het daadwerkelijk doen, maar als ze het eenmaal hebben willen ze nooit meer terug.quote:
Groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie dit zien, wat denken jullie dan?
David Coulthard met dunne armpjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Trek de geboortecertificaten na!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een brood tegen die kaak gooit krijgen je het gesneden terug, hahaha.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Die Principal van South Park.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Tien keer leuker toen ze nog hetzelfde deed als KJT.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?quote:Wat de Belgische televisie deed met de virtuele Ronde van Vlaanderen, gaat de NOS doen met de virtuele Ronde van Zwitserland: live uitzenden. Niet op televisie, maar op NOS.nl, Facebook, Instagram en in de NOS-app.
De koers, waarbij de renners vanuit huis op hun hometrainer inloggen op een simulatieprogramma en delen van het echte parkoers voorgeschoteld krijgen, staat van woensdag 22 april tot en met 26 april op het programma. Alle vijf etappes zullen we live streamen, met commentaar van Gio Lippens en Joris van den Berg.
Dat soort non-valeurs passen er goed bijquote:
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook deze week weer: Better Call Saul
Helaas is het seizoen nu afgelopen.
Nog één seizoen hierna. Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaal
Twee op een rij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, wat een extreem domme vraag van die NOS’er.
Wat krijgt Nederland er voor terug? Nog eens drie weken!?!quote:
Ik ben in alle staten, oprecht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Het is weer domme vragen tijd @:el-stinho
IEDEREEN IS HEEL BRAAF WANNEER KRIJGEN WIJ ONZE BELONINGquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn hele dag is vergald door Albert fucking Bos.
Albert Bos dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is die NOS’er? We moeten hem echt in de gaten houden.
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.quote:
Als het niet zo treurig is zou ik er keihard om lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.
@Scrummie2.1 pakt hem keihard aanquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou geen medelijden hebben als een mongool hem in zijn gezicht spuugt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |