quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van de Dubai Freestyle van De Memph?
Ik post er wel eens over op Twitter. Daar val ik deze SC niet mee lastig.quote:
🔥🔥🔥quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Imgur, Instagram?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag: in het verleden plaatste ik vaker fotoverslagen van de wielerwedstrijden welke ik bezocht.
Helaas in tinypic niet meer gratis, waardoor foto's uploaden niet meer mogelijk is.
Weet iemand een alternatieve (gratis) site?
Uit de selectie zetten en ontvrienden op Facebook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
Niks.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik post er wel eens over op Twitter. Daar val ik deze SC niet mee lastig.
quote:
Op lockdowndag 34 stond God op uit de dood en bracht hij zijn beste poëzie.quote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:55 schreef Columbiafan het volgende:
Vinden jullie die tweets over Valverde van Thijs ook altijd zo extreem vermoeiend?
Columbiagod.quote:Op zondag 19 april 2020 12:55 schreef Columbiafan het volgende:
Vinden jullie die tweets over Valverde van Thijs ook altijd zo extreem vermoeiend?
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 april 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken jij Lido Pimienta? Miss Colombia, an album by Lido Pimienta on Spotify
Wuyts is alcoholist.quote:Niet onbelangrijk: na iedere speech werd een toost uitgebracht. Niet met wijn. Met wodka. De vijf Russen goten kleine glazen tot de rand vol en deelden uit. Vanwege slechte ervaringen met dat goedje in het verre Vladikavkaz besloot ik te passen. Dat was buiten Boris gerekend. De reus van Samara stond prompt voor me, goot de borrel in een slok door zijn keelgat, toonde in een grijns zes blikkerende, zilveren tanden en commandeerde vervolgens: "You drink! Now!". Van de schrik kieperde ik het mijne vierkappens achterover en deed dat daarna nog een keer of vier over.
Geloven we dit soort verhalen van Wuyts eigenlijk wel? Ze worden steeds sterker.quote:
Ik vind dat we wat moeten doen met degene die Thijs als eerste een podium gaf. Hij heeft voor een eeuwige terreur gezorgd.quote:Op zondag 19 april 2020 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijs is altijd extreem vermoeiend.
Thijs heeft gewoon wat stompen op z'n bek nodig. Dan mag ie verder wel blijven.quote:Op zondag 19 april 2020 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat we wat moeten doen met degene die Thijs als eerste een podium gaf. Hij heeft voor een eeuwige terreur gezorgd.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt genot dat het ontwikkelen van de Corona-app lijkt te mislukken
Nee joh, blijf maar lekker in Spanje.quote:Op maandag 20 april 2020 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een cijfers jongens. Wat doet die Jaap het fantastisch! Grenzen open, en wel nu.
Goede start.quote:Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt genot dat het ontwikkelen van de Corona-app lijkt te mislukken
Ze vertegenwoordigen geen universiteit, of krant of kabinet: ze vertegenwoordigen alleen zichzelf en hun enige verantwoordelijkheid is om elke keer met iets anders te komen, iets tegendraads.quote:Op maandag 20 april 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)Uc0HmjjcgI%3Famp%3D1
Je bent echt een held, Stijn. Sterker nog, je bent een fenomeen. Een geweldenaar.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik me ergeren aan de reclamespotjes waarin iedereen constant elkaar HELDEN noemt? Verschrikkelijk. Als iemand de hele dag in mijn oor zou roepen dat ik ge-wel-dig ben, zou ik aan het eind van de dag van een flat springen.
Spijker, kop.quote:Geruststellend ook, als het tenminste niet zo verontrustend was.
Twitter grootheid,influencer bijnaquote:Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent echt een held, Stijn. Sterker nog, je bent een fenomeen. Een geweldenaar.
Het zijn rare tijden, dit raakt ons allemaal. Dit is het nieuwe normaal.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik me ergeren aan de reclamespotjes waarin iedereen constant elkaar HELDEN noemt? Verschrikkelijk. Als iemand de hele dag in mijn oor zou roepen dat ik ge-wel-dig ben, zou ik aan het eind van de dag van een flat springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2020 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zijn rare tijden, dit raakt ons allemaal. Dit is het nieuwe normaal.Bizarre tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ben speciaal opgebleven om het live op ESPN te kijken. Genoten van iedere seconde.quote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
1 aflevering pas gezien maar dit is wel goed ja. @:koffieplanter
Ik wil er binnenkort eens aan beginnen. Ik hoor veel positieve geluiden.quote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Kijken jullie ook naar Ozark? Ik ben het derde seizoen aan het kijken en geniet weer met volle teugen.
Nou ja, er is nog genoeg op te zien en als sport weer begint, ooit, is het natuurlijk meer dan de moeite waard.quote:
Beste nummer van dat album inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Best lekker nummertje. Benieuwd wat Slobeend er van vindt. Dat deuntje werkt wel lekker voor mij.
Nog langer niet naar de kappertwitter:ronfresen twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 11:34:37Het OMT advies:#coronamaatregelen: jonge kinderen weer naar school, opvang en sportclub. Middelbare scholen over maand open als basisschoolmaatregel werkt, hoger onderwijs blijft dicht, kappers e.d ook, geen versoepeling verpleeghuizen. Rest blijft ook zo. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.
Het enige nadeel is dat we weer een maand last hebben van huilebalkend anti-lockdown.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storm, Maan, Vlinderquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:50 schreef Momo het volgende:
Er zijn collega's van mij die wel op het randje zitten met hun kinderen nu. Heb je een video-overleg van een half uur komen die koters 7 keer langs "Papa! Papa! Mag ik ...?" De stress straalt er af bij de ouders. "Nee Storm oprotten"
Is toch moeiteloos een kapper te vinden als je dat perse wil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
Zullen wij kaal haar nemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er anno 2020 mensen zijn die nog geen tondeuse hebben vind ik onwerkelijk.
Ja precies, en niet alleen voor je hoofdhaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier snap ik ook echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij bent kaal?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Gewoon alles eraf, niks aan de hand.
Dat zegt iedereen voor ze het daadwerkelijk doen, maar als ze het eenmaal hebben willen ze nooit meer terug.quote:
Groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie dit zien, wat denken jullie dan?
David Coulthard met dunne armpjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Trek de geboortecertificaten na!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een brood tegen die kaak gooit krijgen je het gesneden terug, hahaha.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Die Principal van South Park.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Tien keer leuker toen ze nog hetzelfde deed als KJT.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?quote:Wat de Belgische televisie deed met de virtuele Ronde van Vlaanderen, gaat de NOS doen met de virtuele Ronde van Zwitserland: live uitzenden. Niet op televisie, maar op NOS.nl, Facebook, Instagram en in de NOS-app.
De koers, waarbij de renners vanuit huis op hun hometrainer inloggen op een simulatieprogramma en delen van het echte parkoers voorgeschoteld krijgen, staat van woensdag 22 april tot en met 26 april op het programma. Alle vijf etappes zullen we live streamen, met commentaar van Gio Lippens en Joris van den Berg.
Dat soort non-valeurs passen er goed bijquote:
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook deze week weer: Better Call Saul
Helaas is het seizoen nu afgelopen.
Nog één seizoen hierna. Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |