Nou ja, er is nog genoeg op te zien en als sport weer begint, ooit, is het natuurlijk meer dan de moeite waard.quote:
Beste nummer van dat album inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Best lekker nummertje. Benieuwd wat Slobeend er van vindt. Dat deuntje werkt wel lekker voor mij.
Nog langer niet naar de kappertwitter:ronfresen twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 11:34:37Het OMT advies:#coronamaatregelen: jonge kinderen weer naar school, opvang en sportclub. Middelbare scholen over maand open als basisschoolmaatregel werkt, hoger onderwijs blijft dicht, kappers e.d ook, geen versoepeling verpleeghuizen. Rest blijft ook zo. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de basisscholen dicht moeten blijven, speciaal voor al die klagende ouders die de afgelopen maand tot de conclusie zijn gekomen dat het opvoeden van een kind nog best ingewikkeld is.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen kinderen op de wereld moeten zetten bedoel je.
Het enige nadeel is dat we weer een maand last hebben van huilebalkend anti-lockdown.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storm, Maan, Vlinderquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:50 schreef Momo het volgende:
Er zijn collega's van mij die wel op het randje zitten met hun kinderen nu. Heb je een video-overleg van een half uur komen die koters 7 keer langs "Papa! Papa! Mag ik ...?" De stress straalt er af bij de ouders. "Nee Storm oprotten"
Is toch moeiteloos een kapper te vinden als je dat perse wil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
Zullen wij kaal haar nemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR is boos dat de kappers niet open gaan
Al weken geen opscheer meer gekregen dat volk
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er anno 2020 mensen zijn die nog geen tondeuse hebben vind ik onwerkelijk.
Ja precies, en niet alleen voor je hoofdhaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier snap ik ook echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij bent kaal?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Gewoon alles eraf, niks aan de hand.
Dat zegt iedereen voor ze het daadwerkelijk doen, maar als ze het eenmaal hebben willen ze nooit meer terug.quote:
Groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie dit zien, wat denken jullie dan?
David Coulthard met dunne armpjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Trek de geboortecertificaten na!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een brood tegen die kaak gooit krijgen je het gesneden terug, hahaha.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Die Principal van South Park.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Tien keer leuker toen ze nog hetzelfde deed als KJT.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?quote:Wat de Belgische televisie deed met de virtuele Ronde van Vlaanderen, gaat de NOS doen met de virtuele Ronde van Zwitserland: live uitzenden. Niet op televisie, maar op NOS.nl, Facebook, Instagram en in de NOS-app.
De koers, waarbij de renners vanuit huis op hun hometrainer inloggen op een simulatieprogramma en delen van het echte parkoers voorgeschoteld krijgen, staat van woensdag 22 april tot en met 26 april op het programma. Alle vijf etappes zullen we live streamen, met commentaar van Gio Lippens en Joris van den Berg.
Dat soort non-valeurs passen er goed bijquote:
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook deze week weer: Better Call Saul
Helaas is het seizoen nu afgelopen.
Nog één seizoen hierna. Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond nog kijken, was wel sterk afgelopen afleveringen. Wel bijna aan einde toe qua verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |