We snakken naar echte koers.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:21 schreef Momo het volgende:
Niemand heeft hier zin in de virtuele Ronde van Zwitserland met Keldergod, Geesgod en Dennis Rohan?
Het valt me nog steeds reuze mee, moet ik heel eerlijk bekennen.quote:
Die journalist van gisteren heeft een opleiding op de Bassie & Adriaan University gevolgd. En niet gehaald.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Journalisten hebben tenminste nog een opleiding gevolgd. Politici daarentegen..
Alle zetels voor de VVD, ik heb daar weinig zin an.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:35 schreef VoMy het volgende:
De verkiezingen van 2021 kunnen niet vroeg genoeg komen, al was het maar om na teleurstellende resultaten van Lilian Marijnissen af te zijn.
Stem op WLR.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment heb ik echt geen idee welke partij mijn stem gaat krijgen. Ik vind het allemaal vrij belabberd.
Verstandige teksten!quote:Op woensdag 22 april 2020 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ieder die op FVD stemt is per definitie de weg kwijt.
Je doet maar eens een keer je best. Dat goedkope getroll is slaapverwekkend.quote:
Blijf van mijn posts af.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet maar eens een keer je best. Dat goedkope getroll is slaapverwekkend.
Dat heb je helemaal zelf in de hand.quote:
Eens!quote:
Dit valt niet echt onder je best doen. Vroeger lukte het je nog wel eens, tegenwoordig is het bijna pijnlijk om de teloorgang te aanschouwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Je begint steeds meer op Nattekrant te lijken. How the mighty have fallen.
Er is geen enkele aanleiding hier naar de edit knop te rennen. Je weet het leuk te verpakken, maar je maakt hier geen beste beurt. Machtswellusteling in full force.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit valt niet echt onder je best doen. Vroeger lukte het je nog wel eens, tegenwoordig is het bijna pijnlijk om de teloorgang te aanschouwen.
Trollen is niet toegestaan he. En verwijderde/aangepaste posts terugplaatsen ook niet. Helaas, pindakaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanleiding hier naar de edit knop te rennen. Je weet het leuk te verpakken, maar je maakt hier geen beste beurt. Machtswellusteling in full force.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)ereldkampioen-worden
Voor de wielerliefhebbers die even smakelijk willen lachen![]()
Die heeft echt geen zelfkennis.
Je doet al wat beter je best, maar je bent er nog niet helemaal. Vooral omdat ik helemaal geen mening heb over het werk van de mods daar, alleen over het gedrag van Kyran als user.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Whatever... Ik vind het toch wel grappig dat je hier te pas en te onpas je licht laat schijnen over de mods in COR, maar uiteindelijk behoorlijk uit hetzelfde hout gesneden blijkt te zijn. Als de heren met de rode lettertjes met een beetje kritisch oog naar deze gang van zaken kijken zul je toch wel een tik op de vingers krijgen. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel, maar hey.
Het zal allemaal wel, Rellende_Kyran.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet al wat beter je best, maar je bent er nog niet helemaal. Vooral omdat ik helemaal geen mening heb over het werk van de mods daar, alleen over het gedrag van Kyran als user.
Blijven proberen, ooit kom je er weer!
Ik hoop dat je nog kunt slapen vannacht.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, Rellende_Kyran.
Stem FVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |