Werkt nog niet voor Devquote:Op donderdag 23 april 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jelle heeft een weddenschap met de altijd vervelende Pietersen.
Dat mag je niet zeggen, anders gaat iemand je posts verbouwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Let niet op R_R, dat is zo'n kansloze FVD hater met oogkleppen zo groot als een Big American BBQ Chicken pizza.
WLR begint op de Denk te lijkenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, anders gaat iemand je posts verbouwen.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
WLR begint op de Denk te lijken
Nog steeds gruwelijk mad.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
JONGENS, GEEN RUZIE MAKENquote:Op donderdag 23 april 2020 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds gruwelijk mad.
Deze user buigt voor niemand.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zolang Thierry het klimaat ontkent kan ik 'em niet serieus nemen. Jammer is dat.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Populistische partijen zijn vooral heel vermoeiend om dat ze in het begin scoren met rake uitspraken waar meesten zich eventueel in kunnen vinden, maar als je dan vraagt hoe ze het willen uitvoeren geven ze niet thuis. Daarna verandert het in soort oneliners-partijen waarbij ze vreselijk aan kontendraaien doen. Ene week vinden ze dit en andere week is het tegenovergestelde, maar men op social media vindt het geweldig.
De gemiddelde FvD'er is toch juist fan van autoritaire dictators?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel amusant om te zien dat alleen al het bestaan van de FVD sommige mensen inmiddels zo ZIEDEND maakt dat ze zelf in autoritaire dictators veranderen.
Wat gaat dat geven als Thierry vanaf volgend jaar de scepter zwaait? De meltdown in de Giro van een paar jaar geleden was nog maar het topje van de ijsberg hahaha.quote:
Als er iets een ergernis is, is het klimaathysterie. Stem extreemrechts.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zolang Thierry het klimaat ontkent kan ik 'em niet serieus nemen. Jammer is dat.
Zie jij nog wel ruimte voor partijen met een andere visie dan PvdA, SP, CDA, VVD SGP en CU en voor deze keer ook GL en D66?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Populistische partijen zijn vooral heel vermoeiend om dat ze in het begin scoren met rake uitspraken waar meesten zich eventueel in kunnen vinden, maar als je dan vraagt hoe ze het willen uitvoeren geven ze niet thuis. Daarna verandert het in soort oneliners-partijen waarbij ze vreselijk aan kontendraaien doen. Ene week vinden ze dit en andere week is het tegenovergestelde, maar men op social media vindt het geweldig.
Het lijkt bij gevestigde partijen wel taboe om te kijken welke dingen je wel en niet wil doen. En al helemaal als je daar tegenover zet dat zo'n maatregel wel eens duur zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als er iets een ergernis is, is het klimaathysterie. Stem extreemrechts.
Wellicht schuilt er een FVD'er in jou.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gemiddelde FvD'er is toch juist fan van autoritaire dictators?
Nee, daarvoor ben ik te slim.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wellicht schuilt er een FVD'er in jou.
Eerste paar weken was het afkicken, inmiddels moet ik toegeven dat ik wielrennen en sport in het algemeen ook niet echt mis.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het valt me nog steeds reuze mee, moet ik heel eerlijk bekennen.
Een maatregel 'duur' noemen is niet echt iets 'er tegenover zetten', maar gewoon een lege opmerking plaatsen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt bij gevestigde partijen wel taboe om te kijken welke dingen je wel en niet wil doen. En al helemaal als je daar tegenover zet dat zo'n maatregel wel eens duur zou kunnen zijn.
Wat ga je doen met al je vrije tijd als Corona voorbij is?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerste paar weken was het afkicken, inmiddels moet ik toegeven dat ik wielrennen en sport in het algemeen ook niet echt mis.
Sport kijkenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al je vrije tijd als Corona voorbij is?
De kans dat de VVD niet de baas wordt schat ik op dit moment op precies 0 procent.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat gaat dat geven als Thierry vanaf volgend jaar de scepter zwaait? De meltdown in de Giro van een paar jaar geleden was nog maar het topje van de ijsberg hahaha.
Ik bedoelde natuurlijk dat elk onderwerp besproken mag worden, niet dat alles toegestaan is!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was geen snuggere post van Arie.
Rutte profileert zich als een voorbeeldig staatsman, maar als puntje straks bij paaltje komt, de campagnes beginnen en de debatten plaatsvinden, dan staat Thierry op en gaan we het grootste feest in de Nederlandse historie tegemoet.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat de VVD niet de baas wordt schat ik op dit moment op precies 0 procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |