quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
'99 komt er niet in hoor. De hele docu heet juist Last Dance omdat het het laatste seizoen ooit was van de Bulls dynasty.Over de moord van James Jordan bestaan hele complottheorieën. Moet je maar even opzoeken. Er zijn een heleboel mensen die denken dat James vermoord werd door een gokschuld van MJ en dat de MLB-hiatus het uitzitten van een schorsing was, opgelegd door Stern.
Vermoord door een gokschuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch bezig bent, er zijn nog een paar leuke conspiracy theories. En zowaar gegrond. Voornamelijk de draft lottery van 1985 voor Patrick Ewing en het hele gedoe van Tim Donaghy, vooral bekend van de Lakers v Kings series in '02.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had ik wel door maar wist niet precies wanneer dat eindigde.Ik weet er echt niks van, ken MJ bij wijze van alleen van Space Jam.(lol) Ga ik even opzoeken.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rutte profileert zich als een voorbeeldig staatsman, maar als puntje straks bij paaltje komt, de campagnes beginnen en de debatten plaatsvinden, dan staat Thierry op en gaan we het grootste feest in de Nederlandse historie tegemoet.
Wel een mooi volkslied.quote:
Ik vraag me af of Baudet deze nu prevaleert boven het stukje van Beethoven:quote:
quote:Kamerleden Maurits von Martels (CDA) en Zohair el Yassini (VVD) kwamen met het initiatief voor de hitlijst. Zij hebben hun 148 collega’s gevraagd hun top 5 met muziekfavorieten in te sturen. Op basis van die voorselectie stelt de Kamer later een definitieve Top 150 samen. Uit zijn uitgelekte mail blijkt nu dus dat Baudet walgt van de keuzes van zijn collega's.
'Wat is er met jullie aan de hand?'
Hij mailde de volgende tekst: "Allemaal enorme ***muziek. Hoe is zoiets mogelijk? Waar zijn Brahms, Beethoven, Strauss, Schumann, Debussy, etc.? Wat is er met jullie aan de hand!?
Nee dit kan nietquote:
Het kan. Je gaat er wel dood aan.quote:
En nog steeds een dikke kans om herkozen te worden, wat een land.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dit kan niet![]()
Het is eigenlijk ook niet grappig meer, de fucking president van Amerika
Onsamenhangend gebrabbel en dat elke dag. Met journalisten die nauwelijks tegen hem in durven te gaanquote:
Ik denk dat zelfs Mani zijn act nu niet meer vol kan houden.quote:
Heb ik een Trumpact?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Mani zijn act nu niet meer vol kan houden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Trump spreekt en de beurzen stijgen naar ongekende hoogtes. Wat een held.
quote:Op maandag 16 december 2019 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexico stuurt alleen de drugscriminelen en verkrachters, als ik Trump moet geloven. EN DAT DOE IK.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige woorden van Trump, beste president ooit?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:23 schreef Mani89 het volgende:
Trumphij doet het gewoon waar al zijn voorgangers faalden. Wat een held.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
TrumpGod.Zou hij óók nog voor wereldvrede kunnen zorgen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef Mani89 het volgende:
TrumpGod heeft die smerige pedo laten omleggen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]