Staat ook in de juiste volgordequote:
Lekker bezig maatquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v--v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij!
@:oniogisch
@:lenny_leonard
Bevalt het boek?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar hardop gelachen.
Topshowquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 1 was top maar moet het nog even hervatten.
Heb ik al uitgekeken, topshow.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow
Heb nu ook Amazon Prime Mr Robot genot.
Die 3 euro per maand kan er ook nog wel vanaf.
HEB JE VAN MIJ HE VUILE POOT EEN BEDANKJE KAN ER OOK WEL VANAF HE.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow
Heb nu ook Amazon Prime Mr Robot genot.
Die 3 euro per maand kan er ook nog wel vanaf.
YouTube?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij voor mij wat leuke smerige techno playlists?
mag in DM
ik zou dat erg waarderen
Mag ik jou 'scent of a woman' aanraden?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:47 schreef GGMM het volgende:
The Gentlemen gezien
Cijfer: 8
@:lenny_leonard bedankt voor de tip!
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
ik gooi nog twee hamburgers in de pan jongens
Ga ik morgen wel even kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik jou 'scent of a woman' aanraden?
Waarom zou je brood in de pan gooienquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:52 schreef aTypisch het volgende:
wel zonder brood
(ik hoop niet dat tarado boos wordt)
Ik liet deze opmerking schieten. (top, ik hoop dat je het een leuke film vindt. Dit is echt een persoonlijke favoriet van mij, naast silence of a lambs)quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik morgen wel even kijken
[..]
Waarom zou je brood in de pan gooien
Morgen kom ik met een uitgebreide reviewquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik liet deze opmerking schieten. (top, ik hoop dat je het een leuke film vindt. Dit is echt een persoonlijke favoriet van mij, naast silence of a lambs)
Nee, van de buurmannen-podcast.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HEB JE VAN MIJ HE VUILE POOT EEN BEDANKJE KAN ER OOK WEL VANAF HE.
Luister je vaak podcasts? Ik heb daar de lol nooit echt van begrepen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van de buurmannen-podcast.
Bron: https://podtail.nl/podcas(...)rona-tijden-thuis-w/
Jij had het laatst weliswaar over hier, maar omdat je het net had aangeschaft kon je niet expliciet vertellen welke content de moeite was. Jouw bijdrage in de overweging dat te gaan kijken is derhalve precies 0 geweest.
Gewoon werken voor je coronageld maat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 06:55 schreef Tjacka het volgende:
Wakker worden om zeven uur op je vrije dag
Graag gedaan, vriend. Erg leuke review ook!quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:47 schreef GGMM het volgende:
The Gentlemen gezien
Cijfer: 8
@:lenny_leonard bedankt voor de tip!
Dagelijks wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Luister je vaak podcasts? Ik heb daar de lol nooit echt van begrepen.
Goeiemorgen JanCees, heb je lekker geslapen? Hoe was bier drinken op de bank? Gaat je zus nog met die Marokkaan?quote:
marokkaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goeiemorgen JanCees, heb je lekker geslapen? Hoe was bier drinken op de bank? Gaat je zus nog met die Marokkaan?
Eikel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van de buurmannen-podcast.
Bron: https://podtail.nl/podcas(...)rona-tijden-thuis-w/
Jij had het laatst weliswaar over hier, maar omdat je het net had aangeschaft kon je niet expliciet vertellen welke content de moeite was. Jouw bijdrage in de overweging dat te gaan kijken is derhalve precies 0 geweest.
Vanavond Feyenoord, morgen een festival, super lekker weer, man wat was dit een heerlijk weekend geweest.quote:
Ik denk dat er steeds meer debielen zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:07 schreef Doublepain het volgende:
Weer 5g palen in de fik, en de reacties op nu.nl is dat mensen het begrijpelijk vinden
@:scrummie2.1 hebben we iets gemist ofzo over 5g lol
is dat je pre of post workout drink?quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik drink ranja (suikervrij) met 3 ijsblokjes
Benne gij homo of waquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe dagje overslaan anders ga ik me alcoholist voelen
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik heb twee glaasjes prosecco op. Vanmiddag een paar lentebockjes
Geen ene kanjer, maar ik bedacht me gister dat ik een kettlebell van 24kg bij mijn broer heb liggen dus hopelijk kan hij die mij brengenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nu de gym dicht is doe je helemaal niks meer?
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij bent aan het werk las ik ergens?
Heb ik ook, zo'n 24 kg kettlebellquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen ene kanjer, maar ik bedacht me gister dat ik een kettlebell van 24kg bij mijn broer heb liggen dus hopelijk kan hij die mij brengen
Hoef ik ook geen cardio meer te doen
dat zei je moeder gisteravond ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.
Nu wel echt weekend. Denk zelfs morgen vrij. Lang geleden dat ik een dag niet heb gewerkt.
Lekker man, geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.
Nu wel echt weekend. Denk zelfs morgen vrij. Lang geleden dat ik een dag niet heb gewerkt.
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis meequote:Op zaterdag 11 april 2020 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb ik ook, zo'n 24 kg kettlebell
[ afbeelding ]
Trainen ze zo in alle oost Europese landen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis mee
Zoek je ruzie Lenny?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trainen ze zo in alle oost Europese landen?
Zoals in het prachtige Albanië of KosovoGod?
Je gaat spijt krijgen als je niks meer doet... helemaal in elkaar kakken. Sportscholen zie ik niet hoe ze met 1,5 meter kunnen gaan werken, hooguit met max aantal mensen tegelijk binnen. Maar vanuit gaan dat je komende half jaar er niet heen kan. Bovenlichaam trainen lukt me prima tot nu toe, benen is wel wat kut bij gebrek aan veel gewicht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis mee
Ben benieuwd maatquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 13.24 - 17.24 uur
Spannend hoor.
Jehova's?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Spannend hoor.
Een lamp natuurlijkquote:
Nemen nu vast niemand aanquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Zo nog een sollicitatie eruit gegooid voor pwc
@:monkyyy
Post motivatiebriefquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Zo nog een sollicitatie eruit gegooid voor pwc
@:monkyyy
JAAPGODquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een biertje in de zon, ik zal niet vergeten te proosten op Jaap natuurlijk.
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.quote:
Fijn dat je van ons leert maatquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Heb ik geleerd van lenny, rené en tarado
Misschien kunnen we hem nomineren bij Timequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nomineren bij Time
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Spannend hoor.
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te makenquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.
Dat dit kan in Nederland.
Goeie genadequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te maken
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te maken
Keep the spread going genotquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.
Dat dit kan in Nederland.
Een pubquiz, georganiseerd door wat Tilburgers. TILBURGEDquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor quiz
licht het even toe tering zeg is dat te veel gevraagd
Wat een vakvrouw, @mrstylo heeft daar wel oog voor.quote:
Waar is het?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een pubquiz, georganiseerd door wat Tilburgers. TILBURGED
Erg leuk. Je kunt ook meedoen als je wil. Half 9 start ie.
Online. Livefeed via Youtube en de antwoorden moet je via een website geven. Werkt erg goed.quote:
Oh laat dan maar denk gezellig in de kroegquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Online. Livefeed via Youtube en de antwoorden moet je via een website geven. Werkt erg goed.
Zal zo even de link opzoeken.
Nee zeker niet. Vorige week wel 1 vraag over Willem II Goden (ik had hem goedquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Zeker alleen maar vragen over het Berlijn van Nederland
Wordt anders je seizoenskaart ingenomen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Vorige week wel 1 vraag over Willem II Goden (ik had hem goed).
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt anders je seizoenskaart ingenomen?
nicequote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga vanavond De slapende rechter herlezen.
@:napoleonfour
JAAPGODquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen ff langs ouders
Heel COR schuimtbekt
@:caland
jammer voor je ouders ik wens het beste toequote:Op zaterdag 11 april 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen ff langs ouders
Heel COR schuimtbekt
@:caland
bedanktquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://pubquiznl.joinlive.tv/
Voor als jullie je vervelen.
Quizgenot
20:30 begint het.
Moet ergens rond 1955 zijn geweest. Ik weet wel dat ze toen niet deelnamen aan de EC1 het seizoen er op, De nummer 2 , achter Willem II, PSV, nam de plaats in van WIllem IIquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.
In welk jaar Willem II de eerste landskampioen van het betaald voetbal werd.
twitter:NoorBlokhuis twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 13:52:48@DWARS Goed bezig! Alleen moet het hier niet vrouwen*, maar mensen met een baarmoeder zijn. Vrouwen* is een inclusieve manier om niet-mannen te beschrijven, alleen is dat bij zwangerschap net de plank mis.. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:NoorBlokhuis twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 13:52:48@:DWARS Goed bezig! Alleen moet het hier niet vrouwen*, maar mensen met een baarmoeder zijn. Vrouwen* is een inclusieve manier om niet-mannen te beschrijven, alleen is dat bij zwangerschap net de plank mis.. reageer retweet
ga douchen dan viezerikquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zat in een onbewaakt ogenblik heel even met mijn middelvinger aan mijn banus. En rook daarna even aan die vinger.
Niet best.
Dat deed je bewust hequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zat in een onbewaakt ogenblik heel even met mijn middelvinger aan mijn banus. En rook daarna even aan die vinger.
Niet best.
Jeetjequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet best.
De eerste? Dit vinden feyenoorders niet leuk om te horen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.
In welk jaar Willem II de eerste landskampioen van het betaald voetbal werd.
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ama zei tegen mij dat je over mij hebt geluld en geroddeld is dat waar
Dat filmpje was echt genot destijdsquote:
Scenf?quote:Op zondag 12 april 2020 02:21 schreef GGMM het volgende:
Scenf of a woman gezien.
Uitstekende film. Al Pacino is een enorme baas in deze film.
Einde een beetje cheesy, maar wel leuk.
Ik geef deze film een 8.
Bedankt @:maxi-mus
Deze act heb je al een aantal keer gedaan in COR. Niemand vindt deze act leuk. Tyf op.quote:Op zondag 12 april 2020 01:27 schreef KingRoland het volgende:
Mods doen prima werk in het coronatopic, alleen jammer dat een specifieke groep users uit een niet nader genoemde sub het vaak komen verpesten, maar dat die rellende groep bestaat is wel duidelijk.
Verder top werk! vooral vlak voor de persco's en belangrijke momenten.
Net als die 300 andere acts.quote:Op zondag 12 april 2020 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze act heb je al een aantal keer gedaan in COR. Niemand vindt deze act leuk. Tyf op.
Graag gedaan, leuke review!quote:Op zondag 12 april 2020 02:21 schreef GGMM het volgende:
Scenf of a woman gezien.
Uitstekende film. Al Pacino is een enorme baas in deze film.
Einde een beetje cheesy, maar wel leuk.
Ik geef deze film een 8.
Bedankt @:maxi-mus
Lenny komt er met twee gestrekte benen in deze ochtend.quote:Op zondag 12 april 2020 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze act heb je al een aantal keer gedaan in COR. Niemand vindt deze act leuk. Tyf op.
Post dit ook ff in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #568quote:
Gedaanquote:Op zondag 12 april 2020 09:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Post dit ook ff in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #568
Henkelientje bashenquote:Op zondag 12 april 2020 09:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er vrouwen in Nederland zijn die de voornaam Hinkelien dragen.
Paasontbijtquote:
Zet je er wat pagne naast.quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Lijkt me echt saai zo vroeg met de hele familie eten.. tenzij er wat goeie alcohol op tafel staat
Hier brunchquote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Lijkt me echt saai zo vroeg met de hele familie eten.. tenzij er wat goeie alcohol op tafel staat
ach god meid, wat nu? de hulplijnen zijn gesloten tijdens Pasen, zal je het wel overleven?quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel. Die @:THEFXR is echt helemaal de weg kwijt in het COR topic.
GODquote:Op zondag 12 april 2020 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach god meid, wat nu? de hulplijnen zijn gesloten tijdens Pasen, zal je het wel overleven?
@Lenny_Leonardtwitter:vtbl twitterde op zondag 12-04-2020 om 11:25:33Vanavond in première: De Jong en Van Dijk van Willem II naar de wereldtop #VTBL https://t.co/0xGHXCa3Od reageer retweet
moesten wij als kind ook, want "gezellig"quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Het argument ‘gezellig’ gebruiken alleen vrouwen, dus dat moest vast van je moeder?quote:Op zondag 12 april 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
moesten wij als kind ook, want "gezellig"
denk hetquote:Op zondag 12 april 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het argument ‘gezellig’ gebruiken alleen vrouwen, dus dat moest vast van je moeder?
Mijn vader verstopte altijd paaseitjes. Dat was dan mijn hoogtepunt.quote:Op zondag 12 april 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het, wel onbeperkt eieren eten, dat was dan wel weer leuk
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?quote:Op zondag 12 april 2020 09:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er vrouwen in Nederland zijn die de voornaam Hinkelien dragen.
Heb jij gewerkt Drizzt?quote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?
zal wel geweest zijn om 2 familieleden te pleasenquote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?
Snap ook niet dat de chef vroeger niet meteen wegliep toen hij haar naam hoordequote:Op zondag 12 april 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel geweest zijn om 2 familieleden te pleasen
Present.quote:Geen EK voetbal deze zomer, maar tóch een EK bij de NOS. NOS Studio Sport Archief gaat terug naar het EK van 1992. Het EK waar - in de ogen van velen - het beste Nederlands elftal ooit actief was.
NPO 1
STRAKS
15:00 - 16:45
Dank voor mention. Interessantquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonardtwitter:vtbl twitterde op zondag 12-04-2020 om 11:25:33Vanavond in première: De Jong en Van Dijk van Willem II naar de wereldtop #VTBL https://t.co/0xGHXCa3Od reageer retweet
Ik pak m’n kruis alvast.quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
He gelukkig. De Paus heeft opgeroepen tot een gemeenschappelijke aanpak van het virus.
het beste? ze waren in 90 potentieel beter en persoonlijk denk ik dat 74 en 98 betere teams warenquote:
Minder kinderen neuken?quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
He gelukkig. De Paus heeft opgeroepen tot een gemeenschappelijke aanpak van het virus.
sow, wist niet dat @GGMM #viesdik is maar als het van jou komt moet het wel waar zijnquote:Op zondag 12 april 2020 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal eerst je pens even optillen.
Die van mij over 2 maand ook Jojo, begin maar met trainenquote:Op zondag 12 april 2020 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal eerst je pens even optillen.
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezigquote:Op zondag 12 april 2020 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij over 2 maand ook Jojo, begin maar met trainen
groepscircuittraining en bij het doordraaien ieder steeds toestel schoonmakenquote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezig
Personal trainer nemen en lekker het park inquote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezig
Gewoon minder eten.quote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tenzij je connecties zoals @Buitendam heeft hebtquote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren legday gehad. Ik loop als een gansje.quote:Op zondag 12 april 2020 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij je connecties zoals @:buitendam heeft hebt
Die kan straks lekker flaneren op het strand
Vuile klootzak!quote:Op zondag 12 april 2020 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gisteren legday gehad. Ik loop als een gansje.
Heb gisteren gezopenquote:Op zondag 12 april 2020 15:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een depressief dutje of omdat je het nodig had?
minder (lol)twitter:nytimes twitterde op zondag 12-04-2020 om 06:00:17Firefighters are struggling to control wildfires burning through the radioactive forest in the abandoned territory around the Chernobyl nuclear plant. The large fire is stirring up radiation in the area. https://t.co/YHDoKhvLol reageer retweet
Die maatregel zullen ze wel te ver vinden gaan.quote:
Het onderwijs moet ook een keer doorwerken hoorquote:Op zondag 12 april 2020 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Wat wil men eigenlijk bereiken als de kinderen in de zomer doorgaan?
Gaat het puur om de leerachterstand? Of trekt men het niet de kinderen nog 6 weken thuis te hebben?
Er vallen sowieso al twee weken af omdat leerkrachten dan klassen aan het verhuizen zijn, klassen overdragen, administratie bijwerken, nieuwe klas inrichten. En dan zal het de overige weken 30 graden zijn en dan zit ik in een houten zolderlokaal les te geven voor 28 kinderen.
En het argument: Ja dat kan wel want de leerkrachten kunnen toch nergens anders heen is wel het domste wat ik ooit heb gehoord.
Je moet gewoon weten op welk niveau de kinderen straks in juni zitten. Hoe zitten ze nu tov afgelopen januari? En dan daar voor volgend schooljaar een scherp plan op loslaten en dan trekt dat langzaam wel bij.
Als ik naar mezelf kijk, maak ik nu meer uren dan ooit, juist omdat je niet iedereen even snel kan bereiken.
Ze krijgen ook nog een salarisverhoging en een 750eu bonusquote:Op zondag 12 april 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het onderwijs moet ook een keer doorwerken hoor
quote:Op zondag 12 april 2020 15:28 schreef aTypisch het volgende:
https://speld.nl/2020/04/12/jezus-blijft-in-grot/
(lol)
Spaghetti eet je sowieso niet met kaas toch, ongeacht plakken of geraspt?quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik eet spaghetti
Uiteraard zonder plakken kaas.
Ik wel (geen plakken natuurlijk)quote:Op zondag 12 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spaghetti eet je sowieso niet met kaas toch, ongeacht plakken of geraspt?
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 12 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe er wel altijd geraspte kaas overquote:Op zondag 12 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 12 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik in restaurants wel met geraspte parmigiano ofze gegeten hebt, dus ik neem het terugquote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er wel altijd geraspte kaas over
Probeer het maar eens, het zal je best bevallenquote:Op zondag 12 april 2020 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik in restaurants wel met geraspte parmigiano ofze gegeten hebt, dus ik neem het terug
Maar uit mijzelf heb ik dat nooit overwogen
Ik zou het eens proberen.quote:Op zondag 12 april 2020 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik in restaurants wel met geraspte parmigiano ofze gegeten hebt, dus ik neem het terug
Maar uit mijzelf heb ik dat nooit overwogen
quote:Op zondag 12 april 2020 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, het zal je best bevallen
Ik ben een beetje pasta moequote:
Lekker makkerquote:Op zondag 12 april 2020 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ga straks ook quarantaine voedsel maken
pasta met gehakt en italiaanse groenten en champiognons en tomatensaus
alleen mijn gehakt moet nog ontdooien uit de vriezerquote:
Eet smakelijk! Wat zijn Italiaanse groenten?quote:Op zondag 12 april 2020 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ga straks ook quarantaine voedsel maken
pasta met gehakt en italiaanse groenten en champiognons en tomatensaus
Niet duurquote:Op zondag 12 april 2020 18:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen mijn gehakt moet nog ontdooien uit de vriezer
vandaag mijn fiets verkocht
80 euro
ik heb hier ook nog een scooter staan die ik niet gebruikquote:Op zondag 12 april 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet duur
Ik laat me al veel te lang oplichten door swapfiets, maar lekker makkelijk
gewoon zo'n zakjequote:Op zondag 12 april 2020 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat zijn Italiaanse groenten?
swapfiets is echt voor debielenquote:Op zondag 12 april 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet duur
Ik heb er ook 1, prima ding hoorquote:Op zondag 12 april 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet duur
Ik weet het, had ook al 10 jaar niet gefietst ofzo maar toen ging ik in het centrum werken (5 minuten fietsen) en was ik te lui om een fiets te kopenquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het, had ook al 10 jaar niet gefietst ofzo maar toen ging ik in het centrum werken (5 minuten fietsen) en was ik te lui om een fiets te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit me tot hier met al die haatberichten over Jaapgod
Die zijn best lekker hoorquote:Op zondag 12 april 2020 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon zo'n zakje
[ afbeelding ]
ben echt kapot lui sorry
Zeker.quote:Op zondag 12 april 2020 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
@:Doublepain, die begrijp ik ook echt niet. De man doet het toch prima?
koop er gewoonquote:Op zondag 12 april 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het, had ook al 10 jaar niet gefietst ofzo maar toen ging ik in het centrum werken (5 minuten fietsen) en was ik te lui om een fiets te kopen
Als je maar afstand houdt!quote:
Proleetquote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er wel altijd geraspte kaas over
Staat genoteerd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar proleet. Ik vind het lekker
Welke?quote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh reclame is weer voorbij.
Ik kijk een documentaire op advies van @:doublepain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |