Nemen nu vast niemand aanquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Zo nog een sollicitatie eruit gegooid voor pwc
@:monkyyy
Post motivatiebriefquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Zo nog een sollicitatie eruit gegooid voor pwc
@:monkyyy
JAAPGODquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een biertje in de zon, ik zal niet vergeten te proosten op Jaap natuurlijk.
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.quote:
Fijn dat je van ons leert maatquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Heb ik geleerd van lenny, rené en tarado
Misschien kunnen we hem nomineren bij Timequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt de laatste jaren allemaal van die titels als "dichter des vaderland", "denker des vaderland" etc. Jaap verdient de titel "redder des vaderland" echt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nomineren bij Time
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 13.24 - 17.24 uur
Spannend hoor.
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te makenquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.
Dat dit kan in Nederland.
Goeie genadequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te maken
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zag bij inhoudsbeschrijving staan ZWARTE DILDO XXL, dus bezorger dacht het is vast voor de buurvrouw, niet wetende dat jij van je ster een rondje probeert te maken
Keep the spread going genotquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een pakketje voor de buren. Was gewoon een pakketje met mijn naam en adres. Moeilijk hè, huisnummers lezen. Maar ondertussen wel zo'n briefje bij de buren in de bus doen dat ik hun pakketje heb.
Dat dit kan in Nederland.
Een pubquiz, georganiseerd door wat Tilburgers. TILBURGEDquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor quiz
licht het even toe tering zeg is dat te veel gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |