Moest er iemand nog een liedje zingen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo, dat was de bingo.
Ik beken direct; ik heb gelachen met mijn collega's.
Moet zeggen dat de kip echt formidabel was, Lans.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Optisch valt het wat tegen"
Understatement van het jaar wel. Man man man zeg.
Je speelt op Goede Vrijdag bingo met je collega's?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo, dat was de bingo.
Ik beken direct; ik heb gelachen met mijn collega's.
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar okequote:Op vrijdag 10 april 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je speelt op Goede Vrijdag bingo met je collega's?
de een is tijd voor zonde en de ander zonde van je tijdquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar oke.
Ik vind het vergelijkbaar met zelfkastijding, zo'n beetje wat Jezus deed. Respect daarvoor.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Weet niet zo wat de relevantie van goede vrijdag is verder maar oke.
Jezus werd toch juist weer wakker na comazuipen met pasen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijkbaar met zelfkastijding, zo'n beetje wat Jezus deed. Respect daarvoor.
Die mensen gun ik corona.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
lol mensen hebben in Nederland ook zendmasten in de fik gezet
Ja, toevallig wel. Zat er net naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg Shadow niet gestart, heb jij dat probleem ook?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel. Zat er net naar te kijken.
Hij start wel want krijg met steam een bericht dat ik kan remote playen, grappig welquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen goed begin van het weekend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |