Die van de MacBook is te goddelijk, ben zelfs sneller dan een muis ermeequote:Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gebruik ik inderdaad zelden tot nooit.
Die van mij is al een paar jaar ouder. Maar vooralsnog geen klachten, ik gebruik dat ding dan ook echt alleen voor werk.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van mij is al een paar jaar ouder. Maar vooralsnog geen klachten, ik gebruik dat ding dan ook echt alleen voor werk.
dat is voor mij te grootquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook een ASUS, destijds voor 1000 euro gekocht op de BTW vrije dag, 17 inch best prima
Nee, ik ben woest.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af of @:scrummie2.1 al bingo heeft
Omdat je geen bingo hebt of omdat je er achter bent gekomen dat je een ruggengraatloze zak hooi bent omdat je aan bingo meedoet?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je moeder heb ik ook niet horen klagen.
Barbecuet chicken, met pommes plus en Coleslaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Coleslaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Barbecuet chicken, met pommes plus en Colesla
Op kersenhout gerookte kipfilets, op dezelfde manier bereid als de spareribs, maar dan zonder bot en van kip, daarna gegrild met oerfriet en Colesla. Vergeet niet wat extra oma’s mayonaise te bestellen voor de frietjes
@:kapiteintje
Ik zit bij vrienden in de tuin met een biertje, zal wel pizza bestellen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
ja als je slechts Euroshopper koopt wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Voor 40 euro, dus ik hoef voorlopig niet meer.
die vrienden zijn zo gezellig dat je alsnog komt FOK!kenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit bij vrienden in de tuin met een biertje, zal wel pizza bestellen worden.
Heet jij kapiteintje?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja als je slechts Euroshopper koopt wel ja
Ik laat mijn echte vrinden niet zomaar in de steek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die vrienden zijn zo gezellig dat je alsnog komt FOK!ken
Pauper.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Boodschappen gedaan.
Voor 40 euro, dus ik hoef voorlopig niet meer.
Ik wil je alvast een smakelijke maaltijd wensen grote vriend Lansquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik eet lasagne vanavond. Ik vind lasagne heerlijk.
Thanks JeeCee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil je alvast een smakelijke maaltijd wensen grote vriend Lans
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
"Optisch valt het wat tegen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
@:ggmm @:jancees @:maxi-mus @:yvonne
Understatement van het jaar wel. Man man man zeg.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Prima bodem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
Dit is alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optisch valt het wat tegen maar het smaakt zeer goed!
Grapje maat, eet smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |