quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, helaas was het niet optioneel.
NERGENS TOILETTENquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Corona klaagmuur
https://www.coronaklaagmuur.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.
Dat je dan hier ook niet post zou een leuke bijkomstigheid zijn.
ik zet even rooibosthee met 2 klontjes suiker en maak even snel een broodje pindakasquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel als je je kabeltje uit je router trekt. Geen internet, geen achterlijke bingo.
Antiklacht geplaatstquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Corona klaagmuur
https://www.coronaklaagmuur.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pindakas?quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zet even rooibosthee met 2 klontjes suiker en maak even snel een broodje pindakas
doet het gewoon hierquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
This site can’t be reached
The webpage at https://www.coronaklaagmuur.nl/ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb straks bingo op de vrijdagmiddagborrel via hangouts.
Dan zou ik echt woedend wezen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje (ElmoGod) kwam hier net binnen. Helemaal kapot.
Meteen weer meegegeven aan de koerier.
Erg teleurstellend.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zag ook bij Amazon dat het pakketje vanuit Italie kwam. Kan dus waarschijnlijk weer 40-45 uur wachten tot die tering Italianen weer wat hebben verzonden.quote:
Amazonquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zag ook bij Amazon dat het pakketje vanuit Italie kwam. Kan dus waarschijnlijk weer 40-45 uur wachten tot die tering Italianen weer wat hebben verzonden.
Weer eens wat anders dan kinderen voor kinderen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een suggestie van Youtube om een review te kijken van een volwassen man over een beeldje van één of andere superheld.
Ze mogen dat algoritme wel eens fixen.
Dit even tussendoor.
mwoa als Amazon wat meer actief is in België dan ontkom ook jij niet eraan Ron. Prima bedrijf en aanbod (amerikaanse versie)quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Vandaag kwam mijn bestelling van Ring fit adventure al binnen.![]()
Fnac.be-goden
Ik zo digestive met chocolaquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:51 schreef KingRoland het volgende:
ik pak even wat prince ministars koekjes
Amazon is zeker geen prima bedrijf.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa als Amazon wat meer actief is in België dan ontkom ook jij niet eraan Ron. Prima bedrijf en aanbod (amerikaanse versie)
Jeff is er druk mee Bezosquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amazon is zeker geen prima bedrijf.
die zijn zo lekkerquote:
dat mag je vinden maar bol.com en coolblue hebben een GROOT PROBLEEMquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amazon is zeker geen prima bedrijf.
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn Macbook is weer gefixed @:Scrummie2.1
Nee, zo rijk ben ik niet Donquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?
varken vies vet varkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een chocoladepaashaas
@:jancees @:onlogisch @:jojoortje
Ik heb een Dell Ronquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weggetyft en iets fatsoenlijks gekocht?
ik heb een THINKPAD X1 CARBONquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt een Apple product, dus in elk geval geld te veel.
Of juist niet omdat alles ernaartoe gaatquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt een Apple product, dus in elk geval geld te veel.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb van een klant een HP en privé een Lenovo.
Hij is nog pre-Corona.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig
wel voorzichtig zijn met lenovo komt van Peking
Die gebruik ik inderdaad zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima laptop, maar de touchpad is zwaaaaar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |