Staat ook in de juiste volgordequote:
Lekker bezig maatquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v--v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij!
@:oniogisch
@:lenny_leonard
Bevalt het boek?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar hardop gelachen.
Topshowquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 1 was top maar moet het nog even hervatten.
Heb ik al uitgekeken, topshow.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow
Heb nu ook Amazon Prime Mr Robot genot.
Die 3 euro per maand kan er ook nog wel vanaf.
HEB JE VAN MIJ HE VUILE POOT EEN BEDANKJE KAN ER OOK WEL VANAF HE.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow
Heb nu ook Amazon Prime Mr Robot genot.
Die 3 euro per maand kan er ook nog wel vanaf.
YouTube?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij voor mij wat leuke smerige techno playlists?
mag in DM
ik zou dat erg waarderen
Mag ik jou 'scent of a woman' aanraden?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:47 schreef GGMM het volgende:
The Gentlemen gezien
Cijfer: 8
@:lenny_leonard bedankt voor de tip!
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
ik gooi nog twee hamburgers in de pan jongens
Ga ik morgen wel even kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik jou 'scent of a woman' aanraden?
Waarom zou je brood in de pan gooienquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:52 schreef aTypisch het volgende:
wel zonder brood
(ik hoop niet dat tarado boos wordt)
Ik liet deze opmerking schieten. (top, ik hoop dat je het een leuke film vindt. Dit is echt een persoonlijke favoriet van mij, naast silence of a lambs)quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik morgen wel even kijken
[..]
Waarom zou je brood in de pan gooien
Morgen kom ik met een uitgebreide reviewquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik liet deze opmerking schieten. (top, ik hoop dat je het een leuke film vindt. Dit is echt een persoonlijke favoriet van mij, naast silence of a lambs)
Nee, van de buurmannen-podcast.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HEB JE VAN MIJ HE VUILE POOT EEN BEDANKJE KAN ER OOK WEL VANAF HE.
Luister je vaak podcasts? Ik heb daar de lol nooit echt van begrepen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van de buurmannen-podcast.
Bron: https://podtail.nl/podcas(...)rona-tijden-thuis-w/
Jij had het laatst weliswaar over hier, maar omdat je het net had aangeschaft kon je niet expliciet vertellen welke content de moeite was. Jouw bijdrage in de overweging dat te gaan kijken is derhalve precies 0 geweest.
Gewoon werken voor je coronageld maat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 06:55 schreef Tjacka het volgende:
Wakker worden om zeven uur op je vrije dag
Graag gedaan, vriend. Erg leuke review ook!quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:47 schreef GGMM het volgende:
The Gentlemen gezien
Cijfer: 8
@:lenny_leonard bedankt voor de tip!
Dagelijks wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Luister je vaak podcasts? Ik heb daar de lol nooit echt van begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |