Gedaanquote:Op zondag 12 april 2020 09:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Post dit ook ff in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #568
Henkelientje bashenquote:Op zondag 12 april 2020 09:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er vrouwen in Nederland zijn die de voornaam Hinkelien dragen.
Paasontbijtquote:
Zet je er wat pagne naast.quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Lijkt me echt saai zo vroeg met de hele familie eten.. tenzij er wat goeie alcohol op tafel staat
Hier brunchquote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Lijkt me echt saai zo vroeg met de hele familie eten.. tenzij er wat goeie alcohol op tafel staat
ach god meid, wat nu? de hulplijnen zijn gesloten tijdens Pasen, zal je het wel overleven?quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel. Die @:THEFXR is echt helemaal de weg kwijt in het COR topic.
GODquote:Op zondag 12 april 2020 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach god meid, wat nu? de hulplijnen zijn gesloten tijdens Pasen, zal je het wel overleven?
@Lenny_Leonardtwitter:vtbl twitterde op zondag 12-04-2020 om 11:25:33Vanavond in premičre: De Jong en Van Dijk van Willem II naar de wereldtop #VTBL https://t.co/0xGHXCa3Od reageer retweet
moesten wij als kind ook, want "gezellig"quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paasontbijt
Het argument ‘gezellig’ gebruiken alleen vrouwen, dus dat moest vast van je moeder?quote:Op zondag 12 april 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
moesten wij als kind ook, want "gezellig"
denk hetquote:Op zondag 12 april 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het argument ‘gezellig’ gebruiken alleen vrouwen, dus dat moest vast van je moeder?
Mijn vader verstopte altijd paaseitjes. Dat was dan mijn hoogtepunt.quote:Op zondag 12 april 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het, wel onbeperkt eieren eten, dat was dan wel weer leuk
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?quote:Op zondag 12 april 2020 09:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er vrouwen in Nederland zijn die de voornaam Hinkelien dragen.
Heb jij gewerkt Drizzt?quote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?
zal wel geweest zijn om 2 familieleden te pleasenquote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vrouw van de eigenaar van de appie heijn waar ik een half jaartje gewerkt heb heet Pieternel, dat vind ik echt een kutnaam. Dan heb je toch een hekel aan je kind als je het zo'n naam geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |