Goeiemorgen JanCees, heb je lekker geslapen? Hoe was bier drinken op de bank? Gaat je zus nog met die Marokkaan?quote:
marokkaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goeiemorgen JanCees, heb je lekker geslapen? Hoe was bier drinken op de bank? Gaat je zus nog met die Marokkaan?
Eikel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van de buurmannen-podcast.
Bron: https://podtail.nl/podcas(...)rona-tijden-thuis-w/
Jij had het laatst weliswaar over hier, maar omdat je het net had aangeschaft kon je niet expliciet vertellen welke content de moeite was. Jouw bijdrage in de overweging dat te gaan kijken is derhalve precies 0 geweest.
Vanavond Feyenoord, morgen een festival, super lekker weer, man wat was dit een heerlijk weekend geweest.quote:
Ik denk dat er steeds meer debielen zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:07 schreef Doublepain het volgende:
Weer 5g palen in de fik, en de reacties op nu.nl is dat mensen het begrijpelijk vinden
@:scrummie2.1 hebben we iets gemist ofzo over 5g lol
is dat je pre of post workout drink?quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik drink ranja (suikervrij) met 3 ijsblokjes
Benne gij homo of waquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe dagje overslaan anders ga ik me alcoholist voelen
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik heb twee glaasjes prosecco op. Vanmiddag een paar lentebockjes
Geen ene kanjer, maar ik bedacht me gister dat ik een kettlebell van 24kg bij mijn broer heb liggen dus hopelijk kan hij die mij brengenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nu de gym dicht is doe je helemaal niks meer?
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij bent aan het werk las ik ergens?
Heb ik ook, zo'n 24 kg kettlebellquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen ene kanjer, maar ik bedacht me gister dat ik een kettlebell van 24kg bij mijn broer heb liggen dus hopelijk kan hij die mij brengen
Hoef ik ook geen cardio meer te doen
dat zei je moeder gisteravond ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.
Nu wel echt weekend. Denk zelfs morgen vrij. Lang geleden dat ik een dag niet heb gewerkt.
Lekker man, geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewerkt van 7 tot 12. Mooi geweest.
Nu wel echt weekend. Denk zelfs morgen vrij. Lang geleden dat ik een dag niet heb gewerkt.
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis meequote:Op zaterdag 11 april 2020 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb ik ook, zo'n 24 kg kettlebell
[ afbeelding ]
Trainen ze zo in alle oost Europese landen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis mee
Zoek je ruzie Lenny?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trainen ze zo in alle oost Europese landen?
Zoals in het prachtige Albanië of KosovoGod?
Je gaat spijt krijgen als je niks meer doet... helemaal in elkaar kakken. Sportscholen zie ik niet hoe ze met 1,5 meter kunnen gaan werken, hooguit met max aantal mensen tegelijk binnen. Maar vanuit gaan dat je komende half jaar er niet heen kan. Bovenlichaam trainen lukt me prima tot nu toe, benen is wel wat kut bij gebrek aan veel gewicht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker oldskool Russisch trainen, niks mis mee
Ben benieuwd maatquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 13.24 - 17.24 uur
Spannend hoor.
Jehova's?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 13.24 - 17.24 uur
Spannend hoor.
Een lamp natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |