Wat een vakvrouw, @mrstylo heeft daar wel oog voor.quote:
Waar is het?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een pubquiz, georganiseerd door wat Tilburgers. TILBURGED
Erg leuk. Je kunt ook meedoen als je wil. Half 9 start ie.
Online. Livefeed via Youtube en de antwoorden moet je via een website geven. Werkt erg goed.quote:
Oh laat dan maar denk gezellig in de kroegquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Online. Livefeed via Youtube en de antwoorden moet je via een website geven. Werkt erg goed.
Zal zo even de link opzoeken.
Nee zeker niet. Vorige week wel 1 vraag over Willem II Goden (ik had hem goedquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Zeker alleen maar vragen over het Berlijn van Nederland
Wordt anders je seizoenskaart ingenomen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Vorige week wel 1 vraag over Willem II Goden (ik had hem goed).
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt anders je seizoenskaart ingenomen?
nicequote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga vanavond De slapende rechter herlezen.
@:napoleonfour
JAAPGODquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen ff langs ouders
Heel COR schuimtbekt
@:caland
jammer voor je ouders ik wens het beste toequote:Op zaterdag 11 april 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen ff langs ouders
Heel COR schuimtbekt
@:caland
bedanktquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://pubquiznl.joinlive.tv/
Voor als jullie je vervelen.
Quizgenot
20:30 begint het.
Moet ergens rond 1955 zijn geweest. Ik weet wel dat ze toen niet deelnamen aan de EC1 het seizoen er op, De nummer 2 , achter Willem II, PSV, nam de plaats in van WIllem IIquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.
In welk jaar Willem II de eerste landskampioen van het betaald voetbal werd.
twitter:NoorBlokhuis twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 13:52:48@DWARS Goed bezig! Alleen moet het hier niet vrouwen*, maar mensen met een baarmoeder zijn. Vrouwen* is een inclusieve manier om niet-mannen te beschrijven, alleen is dat bij zwangerschap net de plank mis.. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:NoorBlokhuis twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 13:52:48@:DWARS Goed bezig! Alleen moet het hier niet vrouwen*, maar mensen met een baarmoeder zijn. Vrouwen* is een inclusieve manier om niet-mannen te beschrijven, alleen is dat bij zwangerschap net de plank mis.. reageer retweet
ga douchen dan viezerikquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zat in een onbewaakt ogenblik heel even met mijn middelvinger aan mijn banus. En rook daarna even aan die vinger.
Niet best.
Dat deed je bewust hequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zat in een onbewaakt ogenblik heel even met mijn middelvinger aan mijn banus. En rook daarna even aan die vinger.
Niet best.
Jeetjequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet best.
De eerste? Dit vinden feyenoorders niet leuk om te horen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste supporters hem fout hadden. Tilburgers zijn niet zo slim.
In welk jaar Willem II de eerste landskampioen van het betaald voetbal werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |