Snap ook niet dat de chef vroeger niet meteen wegliep toen hij haar naam hoordequote:Op zondag 12 april 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel geweest zijn om 2 familieleden te pleasen
Present.quote:Geen EK voetbal deze zomer, maar tóch een EK bij de NOS. NOS Studio Sport Archief gaat terug naar het EK van 1992. Het EK waar - in de ogen van velen - het beste Nederlands elftal ooit actief was.
NPO 1
STRAKS
15:00 - 16:45
Dank voor mention. Interessantquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonardtwitter:vtbl twitterde op zondag 12-04-2020 om 11:25:33Vanavond in première: De Jong en Van Dijk van Willem II naar de wereldtop #VTBL https://t.co/0xGHXCa3Od reageer retweet
Ik pak m’n kruis alvast.quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
He gelukkig. De Paus heeft opgeroepen tot een gemeenschappelijke aanpak van het virus.
het beste? ze waren in 90 potentieel beter en persoonlijk denk ik dat 74 en 98 betere teams warenquote:
Minder kinderen neuken?quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
He gelukkig. De Paus heeft opgeroepen tot een gemeenschappelijke aanpak van het virus.
sow, wist niet dat @GGMM #viesdik is maar als het van jou komt moet het wel waar zijnquote:Op zondag 12 april 2020 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal eerst je pens even optillen.
Die van mij over 2 maand ook Jojo, begin maar met trainenquote:Op zondag 12 april 2020 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal eerst je pens even optillen.
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezigquote:Op zondag 12 april 2020 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij over 2 maand ook Jojo, begin maar met trainen
groepscircuittraining en bij het doordraaien ieder steeds toestel schoonmakenquote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezig
Personal trainer nemen en lekker het park inquote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja en de kans dat de sportscholen snel weer opengaan is ook nauwelijks aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |