SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat was er mis met oude topic dan?!quote:
Niks, maar het duurde nogal langquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat was er mis met oude topic dan?!
Ouderwetsch.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks, maar het duurde nogal langRuim twee dagen!
Ik weet niet zo uit mijn hoofd waar jij woont, maar het lijkt een plek waar het weer altijd het tegenovergestelde is van hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze zonnige dag!
Je gaat het toch zeker niet laten gebeuren dat je nu HETZELFDE project TWEE KEER niet haalt?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
Ik heb even een peptalk nodig. Ik heb voor het eerst in m'n opleiding iets niet gehaald en nu zit het constant in m'n hoofd dat als ik het nu wéér niet haal ik niet mag afstuderen. Het was een 5,3 dus als ik de feedback goed verwerk zou het goed moeten komen, maar tóch zit dat duiveltje de hele dag op mn schouder in m'n oor te tetteren
![]()
. En daarom zit ik in volle uitstel-modus.
Als je niets inlevert haal je het sowieso nietquote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
Ik heb even een peptalk nodig. Ik heb voor het eerst in m'n opleiding iets niet gehaald en nu zit het constant in m'n hoofd dat als ik het nu wéér niet haal ik niet mag afstuderen. Het was een 5,3 dus als ik de feedback goed verwerk zou het goed moeten komen, maar tóch zit dat duiveltje de hele dag op mn schouder in m'n oor te tetteren
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je gaat het toch zeker niet laten gebeuren dat je nu HETZELFDE project TWEE KEER niet haalt?![]()
![]()
Aan het werk, jij vlegel!
Daar heb je wel een erg goed punt jaquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je niets inlevert haal je het sowieso niet
thanks voor de peptalkquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Bovendien, het feit dat je je hele opleiding in 1x hebt gehaald, zegt toch ook genoeg dat je dit ook moet kunnen. Jij kunt dit![]()
![]()
Ik zie dat wij een iets andere benadering hebbenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Bovendien, het feit dat je je hele opleiding in 1x hebt gehaald, zegt toch ook genoeg dat je dit ook moet kunnen. Jij kunt dit![]()
![]()
Twentequote:Op woensdag 1 april 2020 10:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet zo uit mijn hoofd waar jij woont, maar het lijkt een plek waar het weer altijd het tegenovergestelde is van hier.
Schobbejak, schavuit, schelm!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:15 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat woordje 'vlegel' geeft wel de doorslag. Zo kan ik toch zeker niet genoemd worden, dus ik ga maar gauw aan het werk.
Een combinatie van benaderingen is prima, dan werkt er vast wel 1 vanquote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie dat wij een iets andere benadering hebben
Die woordenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:18 schreef Arizona het volgende:
Schobbejak, schavuit, schelm!
Gaat helemaal goedkomen hoor
Even laten bezinken en weer doorrrr je gaat het zeker halen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
![]()
Klassieker zeker, maar ik waardeer andere smaken ookquote:Op woensdag 1 april 2020 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Naturel chips is wel het lekkerst.
Voor het eerst iets niet gehaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Stuur maar wat zon deze kant opquote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Arizona het volgende:
Minder doden en minder ziekenhuisopnames!
Samen met de zon zorgt dit ervoor dat ik uitermate hoopvol gestemd ben vandaag (al dan niet terecht maakt niet uit)
Ik vind dat zij dit heel goed doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Og3ne op herkansing in 2022![]()
Hier bewijzen ze maar weer eens hoe goed ze zijn.![]()
React van haar ook altijd leukquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Die samenzangquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Nee, niet echt gelukkig. Merk wel meer irritatie in mijn keel. Maar geen koorts of ziek gevoel.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
Middag!
@:Momo jouw hoesten heeft niet echt doorgezet zeker? Althans ik merkte gisteren niks.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zin in naturelchips. Gelukkig heb ik die niet in huis
Jumbo Sour Cream & Onion chips is de allerallerallerlekkerste chips ooitquote:Op woensdag 1 april 2020 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Naturel chips is wel het lekkerst.
Die laat ik met liefde voor jou overquote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Arizona het volgende:
@:GeorgeM hoe is het met je zwager?
[..]
[..]
Jumbo Sour Cream & Onion chips is de allerallerallerlekkerste chips ooit
Ik denk inderdaad ook dat harstikke mensen al corona hebben of gehad hebben zonder het echt te weten. M'n vrouw hoest ook al een week of drie nadat ze een kortstondige verkoudheid had (het wordt nu wel eindelijk minder) en zij zou dat weer gekregen kunnen hebben van onze vaste serveersters die eind februari een paar dagen zware koorts hadden en vervolgens weken hoestten.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, niet echt gelukkig. Merk wel meer irritatie in mijn keel. Maar geen koorts of ziek gevoel.
Merk wel dat een lymfeklier helemaal opgezwollen is in mijn hals.
Het zou zomaar een klein verkoudheid kunnen zijn of gewoon corona wie weet. Maar dat zullen we toch niet weten.
Nou, ik heb dus in oktober vorig jaar al een heel zware verkoudheid met koorts gehad en ik heb zo'n 8 weken gehoest.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat harstikke mensen al corona hebben of gehad hebben zonder het echt te weten. M'n vrouw hoest ook al een week of drie nadat ze een kortstondige verkoudheid had (het wordt nu wel eindelijk minder) en zij zou dat weer gekregen kunnen hebben van onze vaste serveersters die eind februari een paar dagen zware koorts hadden en vervolgens weken hoestten.
We zullen het nooit weten, of dat corona was of iets anders.
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus in oktober vorig jaar al een heel zware verkoudheid met koorts gehad en ik heb zo'n 8 weken gehoest.![]()
En mijn luchtwegen zijn met echt koude lucht nog steeds gevoeliger dan eerder.
Ik denk het wel. Want ik ben daarna nog bij de Chinees geweestquote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]Dan was je misschien wel patient zero! En wij die Chinezen de schuld geven
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Want ik ben daarna nog bij de Chinees geweest
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
Headline:
Hypochonder is patient zero coronavirus: "Ik zei het toch!"
Dokter in tranen: "Ze had altijd wel wat!"quote:Op woensdag 1 april 2020 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog bij de dokter geweest maar die zei dat het niets ernstigs was
"The girl who cried wolf"quote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dokter in tranen: "Ze had altijd wel wat!"
Het "goede" nieuws is dan wel dat ik niet gek benquote:
Van wat ik begrepen heb kalmeert het aantal nieuwe opnames en IC-openames een beetje. Op zich zitten we nu qua sterfgevallen al een week behoorlijk stabiel, wat betekent dat de groei aan het afnemen is. Dus we merken al wel verbetering.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het "goede" nieuws is dan wel dat ik niet gek ben
Want ik hád gewoon een potentieel dodelijke ziekte![]()
Nou ja, hoe dan ook, ik ben blij dat de cijfers in Nederland vandaag best hoopgevend waren
Ik hoop dat dit een nieuwe trend inluidt.
Hoe was het in Spanje met de cijfers vandaag? Ik las hoge sterftecijfersmaar over besmettingen / opnamen heb ik nog geen cijfers gezien.
Gelukkig niet zulke negatieve berichten meer als eerder dus, hopelijk gaat de trendlijn bij jullie ook gauw de goede kant opquote:Op woensdag 1 april 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb kalmeert het aantal nieuwe opnames en IC-openames een beetje. Op zich zitten we nu qua sterfgevallen al een week behoorlijk stabiel, wat betekent dat de groei aan het afnemen is. Dus we merken al wel verbetering.
Ik ben ook heel benieuwd naar Italië, die cijfers komen ook over een paar minuten weer binnen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig niet zulke negatieve berichten meer als eerder dus, hopelijk gaat de trendlijn bij jullie ook gauw de goede kant op
Ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn beter meetbaar ja (ookal mis je bij de sterfgevallen natuurlijk ook altijd Coronapatienten)quote:Op woensdag 1 april 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Italië vandaag 727 sterfgevallen, 110 minder dan gisteren. Wel meer nieuwe ziektegevallen maar ja, daar hecht ik toch minder waarde aan want het hangt er maar net vanaf hoeveel en waar getest wordt.
Zekerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn beter meetbaar ja (ookal mis je bij de sterfgevallen natuurlijk ook altijd Coronapatienten)
Fijn dat de cijfers daar ook de goede kant op lijken te gaan. Geeft toch weer een streepje aan de horizon
Aantal nieuwe gevallen wel structureel lager dan voorgaande gevallen nog steeds zo, toch? Ook de daling naar beneden gaat natuurlijk met schokken, zolang het niet meer boven de oude niveau's lijkt te komen, is het volgens mij goedquote:Op woensdag 1 april 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Italië vandaag 727 sterfgevallen, 110 minder dan gisteren. Wel meer nieuwe ziektegevallen maar ja, daar hecht ik toch minder waarde aan want het hangt er maar net vanaf hoeveel en waar getest wordt.
In Italië zeker ja. Hier in Spanje zitten we echt nog in de stabilisatiefase.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aantal nieuwe gevallen wel structureel lager dan voorgaande gevallen nog steeds zo, toch? Ook de daling naar beneden gaat natuurlijk met schokken, zolang het niet meer boven de oude niveau's lijkt te komen, is het volgens mij goed
Ja, Spanje begon ook wat later aan die grote uitbraak, zoals ik mij herinner. Hopelijk gaat het daar dan ook snel de goede kant op!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In Italië zeker ja. Hier in Spanje zitten we echt nog in de stabilisatiefase.
Daar zijn de terrassen nog open. Ze lopen ook nog wel wat achter, maar vooralsnog is het vooral een bewuste keuze die ze maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
In Zweden zou er nog van alles open zijn (scholen / horeca) maar zou me ook niet verbazen als die nog wat achter lopen en straks ook in "lockdown light" moeten.
België.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Welk liedje van dit jaar draaien jullie het meest? Ik Duitsland.
IJslandquote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Nederlandquote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, Zwitserland, Bulgarije, Israël. Ik vind Slovenië ook prachtig.
Nederland
Oh dat had ik niet eens gehoordquote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
Vooral succes met het Instagram account, zegt ze tegen verpleegkundigen![]()
Ik denk dat het een nieuwe versie is van Resistiré, zou dat kunnen? Ik heb het zelf nog niet gehoord.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:23 schreef ato het volgende:
@:Strani Ik zag ergens een soort Corona lied op zijn Spaans voorbijgaan op Facebook, echt een leuk nummer. Stuk beter dan het Nederlands Corona lied.
Weet jij hoe dat heet? Pastora (Spanje 2012) doet er ook aan mee.
Oh ja zo heet het nummer. Even opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwe versie is van Resistiré, zou dat kunnen? Ik heb het zelf nog niet gehoord.
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja zo heet het nummer. Even opzoeken.
Gevonden, is het al een bestaand nummer?
Al een oudje van het Duo Dynamicoquote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.
Maar leuk gedaan inderdaadVeel bekende gezichten. Vertaald betekent het 'I'll resist' (even naar het Engels want de Nederlandse vertaling is een stuk minder krachtig).
“Rechtop in de wind”quote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.
Maar leuk gedaan inderdaadVeel bekende gezichten. Vertaald betekent het 'I'll resist' (even naar het Engels want de Nederlandse vertaling is een stuk minder krachtig).
Eerder Pastorale...quote:
Ik krijg ook de kriebels als ik hoor en zie ...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef ato het volgende:
[..]
Eerder Pastorale...
Maar je hoort helemaal niets meer over het Nederlands Corona lied
Maandag zaten Ellie Lust en Remy Bonjasky bij Jinek te klagen dat iedereen er zo lelijk over deed. Ze leken dat echt gek te vindenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef ato het volgende:
[..]
Eerder Pastorale...
Maar je hoort helemaal niets meer over het Nederlands Corona lied
Dat is wel de beste kandidaat jaquote:
Dat zou een mooie zijn, zullen wij die uitbrengenquote:
Of deze :quote:Op woensdag 1 april 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel de beste kandidaat ja
Maar bekend Nederland kennende wordt het 'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is ook een verschrikkelijk lied ook zo in onze strot geduwd.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maandag zaten Ellie Lust en Remy Bonjasky bij Jinek te klagen dat iedereen er zo lelijk over deed. Ze leken dat echt gek te vinden
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of deze :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of deze :René heeft het al heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Daar hoef je wat mij betreft geen sorry voor te zeggen hoorquote:
quote:
Straks ga je nog thuis koffie drinkenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
We hebben hier net gegourmet. Want fuck it, alle regels zijn het raam uit.
Je kan de Nederlander uit Nederland halen maar...quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
We hebben hier net gegourmet. Want fuck it, alle regels zijn het raam uit.
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Straks ga je nog thuis koffie drinken
Haha precies, zit ook bommetjevol nu. En inderdaad, Nederlands 4 lifequote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan de Nederlander uit Nederland halen maar...
Met zijn tweeën kun je lekker veel zooi boven op gooien
OK das mooi meegenomen dan .. werk ze nogquote:Op donderdag 2 april 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel een thuiswerkberoep. Sterker nog, ik ben nu aan het werk
Dank je! Ben wel zo klaar, is maar een vrij korte taak. En jouw dochter?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK das mooi meegenomen dan .. werk ze nog
Erte opgesloten in Madridquote:Op donderdag 2 april 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Ben wel zo klaar, is maar een vrij korte taak. En jouw dochter?
Hm nou ja, niet ideaal maar ERTE is beter dan niks.quote:
Ah ze zit in die sector? Die heeft het wel heel zwaar te verduren jaquote:Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef chufi het volgende:
En dan met baan terug garantie,, maar het is nog wel onduidelijk over precies hoe en wat... maar het meeste vliegverkeer ligt nu stil..
Ja helaas .. maar goed eerst maar eens de boel daar weer een beetje op orde krijgenquote:Op donderdag 2 april 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ze zit in die sector? Die heeft het wel heel zwaar te verduren jaHet zal ook niet zo zijn dat al dat vliegverkeer direct weer hervat wordt zodra het kan, want mensen zullen nog wel even huiverig zijn om (ver) te vliegen en daar dan vast te komen zitten.
Dat is nu het belangrijkst ja. Ik denk dat ze voor die 70% nog voor zes maanden veilig zit met deze ERTE?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. maar goed eerst maar eens de boel daar weer een beetje op orde krijgen
twitter:annamv10 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 21:19:22I am done with America. This was for one MRI. https://t.co/ewkolQbYxw reageer retweet
88% besparen en nog klagen.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Momo het volgende:
twitter:annamv10 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 21:19:22I am done with America. This was for one MRI. https://t.co/ewkolQbYxw reageer retweet
twitter:wannebiezz twitterde op donderdag 02-04-2020 om 10:40:21Vanmiddag om 17:30 tot 18:30 op Wannebiezz TV
➡️➡️ Virtuele Dinnershow met de Wannebiezz 🎉
Kijk je mee?
Vraag vanmiddag je verzoekje aan onder de stream
#wannebiezztv #virtuele #dinnershow #online #half6 #kijkedus https://t.co/NzBsLtwlBh reageer retweet
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
Eind van de middag een virtuele dinershow van de Wannebiezz GOEIEMORGE ZONNESCHIJN!twitter:wannebiezz twitterde op donderdag 02-04-2020 om 10:40:21Vanmiddag om 17:30 tot 18:30 op Wannebiezz TV
➡️➡️ Virtuele Dinnershow met de Wannebiezz 🎉
Kijk je mee?
Vraag vanmiddag je verzoekje aan onder de stream
#wannebiezztv #virtuele #dinnershow #online #half6 #kijkedus https://t.co/NzBsLtwlBh reageer retweet
Ik neem op mijn werk ook altijd de VS als voorbeeld als ik uit wil leggen waarom het loont om wereldwijde 100% zorgdekking aan te vragen bij je zorg- of reisverzekering, anders krijg je alleen de NLse kosten vergoed en mag je flink bijlappenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.
Dat heb ik ook bijverzekerd bij onze doorlopende reisverzekering. Echt de belangrijkste aanvullende dekking die je maar kunt kiezenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem op mijn werk ook altijd de VS als voorbeeld als ik uit wil leggen waarom het loont om wereldwijde 100% zorgdekking aan te vragen bij je zorg- of reisverzekering, anders krijg je alleen de NLse kosten vergoed en mag je flink bijlappen
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.
Ja ik zat nu zelf ook te twijfelen of ik wel een aanvullende verzekering nodig had, maar deze dekking zit daar standaard in en dan kan ik naar de fysio dus toch maar wel gedaanquote:Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bijverzekerd bij onze doorlopende reisverzekering. Echt de belangrijkste aanvullende dekking die je maar kunt kiezen.
Dit is wel een anthemtwitter:bpschut twitterde op woensdag 01-04-2020 om 12:53:07Allemaal meezingen:
"Stay the fuck at home" https://t.co/RlOIDEPeoU reageer retweet
En altijd Pinguïnstwitter:shedd_aquarium twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:18:29What's better than one penguin? Three penguins! 🐧🐧🐧 Wellington, Annie and Edward explored Polar Play Zone and discovered a GIANT emperor penguin. (Wait for the hop at the end. 😍)
With nesting season already starting at Shedd, fun fact: Edward is Wellington's offspring! https://t.co/PnGAYtLRCt reageer retweet
twitter:GeronimoFrost twitterde op woensdag 01-04-2020 om 21:44:46Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOC reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GeronimoFrost twitterde op woensdag 01-04-2020 om 21:44:46Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOC reageer retweet
Goede oplossingquote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOCreageer retweet
Ja, dat krijg je als bijna iedereen thuis zit!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
Jongens wat gaan jullie weer snel, zo krijg ik het nooit bijgelezen hoor!
Nou, ik mag hopen dat dat snel is afgelopen want de database van FOK! kan dit bijna niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als bijna iedereen thuis zit!
Ja eens, toevallig zag ik net deze opmerking in al die nieuwe topics, volkomen me eens!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
Jongens wat gaan jullie weer snel, zo krijg ik het nooit bijgelezen hoor!
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eens, toevallig zag ik net deze opmerking in al die nieuwe topics, volkomen me eens!
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 2 april 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, Meke? Kan je aanstaande woensdag denk je van de partij zijn voor een videocall?
Gaat dat gewoon nog door?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkHet begint een smoesje te lijken
Haha, hadden we het nog speciaal naar de woensdag verhuisd voor jouquote:Op donderdag 2 april 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkHet begint een smoesje te lijken
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, hadden we het nog speciaal naar de woensdag verhuisd voor jou
@:Momo zie je dit? Smoesjes!
Ja maar dan kan ze blijkbaar óók al niet. Anders nodigen we gewoon al die vrijwilligers uit, dat we de twee meets samenvoegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.
Je komt er niet onderuit hoor
Veel plezier, zonneschijn!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers (lees:ik). Vier minuten nog. De Wannebiezz live dinnershow
Welke smaak?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef Momo het volgende:
Ik had zin in chips dus een zak gehaald bij tankstation hiernaast. Ik heb de zak nu eerst gewassen samen met mijn handen
Allemaal achter de laptop hebben we ruim 1.5mquote:Op donderdag 2 april 2020 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dat gewoon nog door?Kan je dan wel minimaal 1,5 meter afstand houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja nee deze week heb ik dus twee meetingsquote:Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.
Je komt er niet onderuit hoor
Ik zal het voorstellenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze blijkbaar óók al niet. Anders nodigen we gewoon al die vrijwilligers uit, dat we de twee meets samenvoegen.
Ohh die zijn zo lekkerquote:
OHHH veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2020 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
MIJN DAG KENNOUWAL NIEMEER STUKKK LALA LAAA
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef ato het volgende:
Ik ben tussendoor weer ESF 2019 aan het kijken, ik had geen leuke dag en wil opgevrolijkt worden.
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Meer een oproep voor iedereen op dit weekend thuis te blijven, ga niet naar parken, stranden etc.
Het wordt bijna 20 graden.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Strak plan. We vragen Duitsland om voor onze patiënten te zorgen en in ruil daarvoor mogen zij dan niet meer hier op Paasvakantie komen.
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwd
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?
Jaquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....
Andere media die iets minder hysterisch aankondigt dat het geweldig weer wordt zou ook wel handig zijn.twitter:Weerplaza twitterde op donderdag 02-04-2020 om 14:07:23Normaal gesproken vinden wij het heerlijk om mooi lenteweer aan te kondigen. Tijdens de #CoronaCrisis voelt dat toch anders. Denk aan elkaar en wees verstandig komend weekend. #blijfthuis, #alleensamen kunnen we het virus aan. https://t.co/wPLmQ1O17m https://t.co/ubRdPt9FJh reageer retweet
Vervelend ato, gaan ze waarschijnlijk stoppen met de kuur nu?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.
Ik weet dat die figuren bloeddrukverhogend zijn, maar net als zo veel regels heeft de overheid de doelstelling dat zo veel mogelijk mensen zich eraan houden, en dat er een paar gekken zijn die het dan niet doen is irritant, maar niet echt een probleem.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....
Ahquote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Oh nee, wat vervelend Atoquote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, oncoloog vind het wel verantwoord nu een pauze. Chirurg wil toch morgen een beleid met mij afspreken, ik ben bang dat ik voor een dillema kom te staan. Gaan zij een darm stil leggen?krijg ik een stoma? Andere operatie?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervelend ato, gaan ze waarschijnlijk stoppen met de kuur nu?
Daarom ben ik ook hier met ESF 2019 op de achtergrond.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AhDan snap ik wel dat je toe bent aan wat opvrolijking
Heel kut inderdaad. Hopelijk kom je morgen toch tot een goed besluit met de arts.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:46 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, oncoloog vind het wel verantwoord nu een pauze. Chirurg wil toch morgen een beleid met mij afspreken, ik ben bang dat ik voor een dillema kom te staan. Gaan zij een darm stil leggen?krijg ik een stoma? Andere operatie?
Dat wil ik niet, dat heb ik al eerder gehad.
Maar dat hoor ik morgen. Het is gewoon kut, dat ik verleden week goed nieuws hoorde en vandaag dus niet.
Maar nogmaals ik moet morgen het gesprek afwachten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel kut inderdaad. Hopelijk kom je morgen toch tot een goed besluit met de arts.
Ik vind de kleine musicals ook leuk mooi om te zien.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebber: op www.stagememories.nl zijn registraties te zien van de musicals Piaf en Ramses. Ze zeggen in de toekomst ook andere shows erop te zetten
Sterkte alvast morgenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Maar komt allemaal goed, gelukkig gaat het beter weer worden.
Ja heerlijk he, ik heb ook een vriend met eigen planten/bloemenbedrijf gevraagd of hij mijn balkon wil aankleden. Dat gaat hij 14 april doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan onze tuin morgen mooiweer-klaar maken. Loungeset poetsen, tennispaal in de tuin, laatste dooie plantjes eruit, kom maar op met dat mooie weer
Og3ne vind ik vooral live interessant, dan komen ze veel beter uit de verf dan bij de soms ietwat overgeproduceerde studio opnamen. Less is more (soms, best wel vaak).quote:Op donderdag 2 april 2020 18:53 schreef ato het volgende:
Ik zit tussen door OG3NE clips te kijken, ik had er nooit iets mee
Dank je, doe ikquote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte alvast morgenen als je iets kwijt wil hier altijd delen natuurlijk!
Oh dat is wel heel gaaf, zo'n persoon heeft er dan ook vaak kijk op wat leuk bij elkaar pastquote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, ik heb ook een vriend met eigen planten/bloemenbedrijf gevraagd of hij mijn balkon wil aankleden. Dat gaat hij 14 april doen.
Ja dat valt mij ook op. Ik vond ze totaal oninteressant in 2017 en had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Og3ne vind ik vooral live interessant, dan komen ze veel beter uit de verf dan bij de soms ietwat overgeproduceerde studio opnamen. Less is more (soms, best wel vaak).
Echt het meest zouteloze optreden ooitquote:Op donderdag 2 april 2020 19:00 schreef ato het volgende:
Ik kijk weer vor de zoveelste keer Slovenië 2019, man wat was dat optreden sloom.
Maar nummer was en is nog mooi.
Kun je dat later terugzien? Is Dadis moeder Nederlands?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef Fred_B het volgende:
De moeder van Dadi zit bij M aan tafel ()
Hahaha jaquote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef Fred_B het volgende:
De moeder van Dadi zit bij M aan tafel ()
Het sloeg vooral op de outfit van die mevrouw.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dat later terugzien? Is Dadis moeder Nederlands?
Wat kan ik joiken he?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:21 schreef ato het volgende:
Nu Noorwegen, moet ik altijd aan Hawaii Tim denken bij dat december ESF feest. Dat tjolken of hoe dat ook heet
Ook zo'n vage madamquote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het sloeg vooral op de outfit van die mevrouw.
Wat vervelend Ato, sterkte morgen!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:46 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, oncoloog vind het wel verantwoord nu een pauze. Chirurg wil toch morgen een beleid met mij afspreken, ik ben bang dat ik voor een dillema kom te staan. Gaan zij een darm stil leggen?krijg ik een stoma? Andere operatie?
Maar dat hoor ik morgen. Het is gewoon kut, dat ik verleden week goed nieuws hoorde en vandaag dus niet.
Oh ja, straks even terugkijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef iBenny het volgende:
Tv Kantine staat deels in het teken van het ESF
Is wel leukquote:Op donderdag 2 april 2020 20:33 schreef iBenny het volgende:
Tv Kantine staat deels in het teken van het ESF
Ik zit nu ook te kijken. De gasten aan tafel vind ik niet echt goed gedaan, en de presentatoren ook niet. Alleen Ilse is eigenlijk wel goed. Maar ik vind het sowieso vaak een beetje hit or miss met de TV-kantine.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ding a Dong is echt geweldig gedaan bij de TV Kantine
Hij is gisteren thuisgekomenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Arizona het volgende:
@:GeorgeM hoe is het met je zwager?
[..]
[..]
Wat goed!!! Ja, het revalideren zal nog wel even duren maar het ergste is dan in elk geval voorbij. Hoe gaat het nou met hem?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is gisteren thuisgekomen![]()
Hij heeft ‘t nog wel moeilijk en het zal nog wel een tijdje duren voordat hij er weer een beetje bovenop is.
Hoe gaat het met jou?
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is gisteren thuisgekomen![]()
Hij heeft ‘t nog wel moeilijk en het zal nog wel een tijdje duren voordat hij er weer een beetje bovenop is.
Hoe gaat het met jou?
Grootste drukte zat steeds in COR.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
Trouwens, FOK! doet het best goed de laatste dagen. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik denk niet dat ik een vaste kijker wordquote:
Haha, zou kunnenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grootste drukte zat steeds in COR.
Misschien dat er daar een paar te dicht op elkaar gepost hebben en nu dat halve subforum in quarantaine zit oid.
Nee... Ik vind sommige dingen echt goed, en andere dingen echt heel slecht. Er lijkt geen middenweg te zijn. En het is allemaal een beetje te clownesque.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een vaste kijker word
Waarschijnlijk is het een stuk leuker als je meer hebt gezien van de fragmenten en zo waar ze naar verwijzenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee... Ik vind sommige dingen echt goed, en andere dingen echt heel slecht. Er lijkt geen middenweg te zijn. En het is allemaal een beetje te clownesque.
Ja, dat denk ik ook wel. Hoewel ik dat vis-a-vis nooit heb gezien en er toch om moest lachen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een stuk leuker als je meer hebt gezien van de fragmenten en zo waar ze naar verwijzen
Oh daar ben ik nog niet. Lenny Kuhr begint nuquote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Hoewel ik dat vis-a-vis nooit heb gezien en er toch om moest lachen.
Maar ik moest ook wel lachen omdat het enorm herkenbaar was; Ilse Warringa had de manier van praten en de stem echt spot on.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog niet. Lenny Kuhr begint nu
Ook dat heb ik weer minder. Ik ben geloof ik in totaal 3 dagen in Spanje geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik moest ook wel lachen omdat het enorm herkenbaar was; Ilse Warringa had de manier van praten en de stem echt spot on.
Ja dan wordt het lastigerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook dat heb ik weer minder. Ik ben geloof ik in totaal 3 dagen in Spanje geweest
Ik ken wel de parodie Chanel 9quote:
Hahaquote:
Ja dat heb ik ook. Ik heb nu voor het eerst sinds jaren weer eens een hele aflevering gekeken. Maar dat ga ik voorlopig niet doen. De TV Kantine heeft briljante stukken en persiflages, maar die zie ik dan meestal wel via Instagram, Youtube of wat dan ook. Maar bij zo'n hele aflevering zie ik weer hoeveel hele slechte dingen er tussen zitten.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken. De gasten aan tafel vind ik niet echt goed gedaan, en de presentatoren ook niet. Alleen Ilse is eigenlijk wel goed. Maar ik vind het sowieso vaak een beetje hit or miss met de TV-kantine.
Ja precies. Anouk was opeens ook Rotterdams blijkbaar. Twee weken geleden (geloof ik) deed Carlo Joep Schreuder na en die was wel weer briljant.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ik heb nu voor het eerst sinds jaren weer eens een hele aflevering gekeken. Maar dat ga ik voorlopig niet doen. De TV Kantine heeft briljante stukken en persiflages, maar die zie ik dan meestal wel via Instagram, Youtube of wat dan ook. Maar bij zo'n hele aflevering zie ik weer hoeveel hele slechte dingen er tussen zitten.
Tino Martin, Dick Advocaat, Ilse de Lange en Ding a Dong waren briljant. Maar driekwart aan de tafel was echt heel slecht gedaan. Ik moest gewoon even opzoeken wie er normaal naast Willemijn Veenhoven zit om te bedenken dat dit Erik Dijkstra was. Anouk en Marga Bult had ik nooit van zijn leven herkend als het niet benoemd was
Ik weet ook niet hoe slim het uiteindelijk is van de zenders dat ze hun eigen programma's opknippen en beschikbaar maken voor vooruit kijken. Het trekt wel lekker volgers voor je social media en je videodiensten, maar het ontmoedigt het wel om de hele uitzending te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ik heb nu voor het eerst sinds jaren weer eens een hele aflevering gekeken. Maar dat ga ik voorlopig niet doen. De TV Kantine heeft briljante stukken en persiflages, maar die zie ik dan meestal wel via Instagram, Youtube of wat dan ook. Maar bij zo'n hele aflevering zie ik weer hoeveel hele slechte dingen er tussen zitten.
Tino Martin, Dick Advocaat, Ilse de Lange en Ding a Dong waren briljant. Maar driekwart aan de tafel was echt heel slecht gedaan. Ik moest gewoon even opzoeken wie er normaal naast Willemijn Veenhoven zit om te bedenken dat dit Erik Dijkstra was. Anouk en Marga Bult had ik nooit van zijn leven herkend als het niet benoemd was
Mijn Spaans is niet heel geweldig, maar ik vond hoe ze het deed wel heel erg herkenbaar Spaans hoe ze het in de Spaanse series ook doen, dus ik vond het ook heel sterk. En dan heb ik Vis a Vis nog niet eens gezien (La Casa de Papel wel).quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik moest ook wel lachen omdat het enorm herkenbaar was; Ilse Warringa had de manier van praten en de stem echt spot on.
Anouk had inderdaad een accent wat allesbehalve Haags was ja. Verder leek ze ook totaal niet qua uiterlijk. Dan kunnen de maniertjes nog zo goed zijn, maar echt werken doet het niet. Zelfde als bij Waylon.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Anouk was opeens ook Rotterdams blijkbaar. Twee weken geleden (geloof ik) deed Carlo Joep Schreuder na en die was wel weer briljant.
Mwah op zich heb ik wel door ergens leuke fragmentjes te zien, zin om een programma ook eens helemaal te kijken. Denk dat meer mensen dat wel hebben, dus dat werkt op zich wel als reclame.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe slim het uiteindelijk is van de zenders dat ze hun eigen programma's opknippen en beschikbaar maken voor vooruit kijken. Het trekt wel lekker volgers voor je social media en je videodiensten, maar het ontmoedigt het wel om de hele uitzending te kijken
Jawel, maar in plaats van een hele uitzending kan je er ook voor kiezen de volgende ochtend in een paar minuten de fragmenten te kijken die op social zijn gezet. Als dan blijkt dat je verder niets gemist hebt hoef je niet de hele uitzending van een uur te kijken als je in een kwartier de volgended ochtend ook bij bentquote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah op zich heb ik wel door ergens leuke fragmentjes te zien, zin om een programma ook eens helemaal te kijken. Denk dat meer mensen dat wel hebben, dus dat werkt op zich wel als reclame.
Maar al die voorstukjes die je tijdens het programma krijgt te zien blijf ik toch onbegrijpelijk vinden. Dan heb je een deel van het programma al tien keer gezien, voordat het 'live' voorbij komt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:46 schreef ato het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Maar ik denk dat het meer gebeurd door mensen die het hele programma al eens gekeken hebben en die dat daarna niet meer doen omdat het de moeite niet waard is. Die gaan dan wel even alle rommel skippen een dag later om toch wat te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar in plaats van een hele uitzending kan je er ook voor kiezen de volgende ochtend in een paar minuten de fragmenten te kijken die op social zijn gezet. Als dan blijkt dat je verder niets gemist hebt hoef je niet de hele uitzending van een uur te kijken als je in een kwartier de volgended ochtend ook bij bent
Daarom zeg ik ook dat ik het me afvraag, en niet dat het sowieso een dom idee isquote:Op donderdag 2 april 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Maar ik denk dat het meer gebeurd door mensen die het hele programma al eens gekeken hebben en die dat daarna niet meer doen omdat het de moeite niet waard is. Die gaan dan wel even alle rommel skippen een dag later om toch wat te kijken.
Maar het links en rechts delen van fragmenten werkt denk ik juist weer wel.
Ah ja okquote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het me afvraag, en niet dat het sowieso een dom idee is
Wat een morbide droomquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik op een uitvaart was waar de overledene niet in een kist lag, maar rechtop stond zonder steun of wat ook. Van de speechers werd verwacht dat ze hem na de toespraak een knuffel zouden geven en daarna weer rechtop in balans zouden zetten, wat uiteraard niet altijd even soepel ging.
Het zag er niet uit
Het zag er zo dom uit dat ik het vooral komisch vondquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een morbide droom
Goedemorgen trouwens allemaal!
Je wordt altijd raar wakker he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zag er zo dom uit dat ik het vooral komisch vond
En goedemorgen
Niet altijd, maar af en toe komt het voorquote:
That’s the spirit!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Maar komt allemaal goed, gelukkig gaat het beter weer worden.
Ik bedoelde ja raar wakker worden hequote:Op vrijdag 3 april 2020 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet altijd, maar af en toe komt het voorMeestal heb ik wel lekker geslapen als ik zulke onzin heb gedroomd
Oh dat doet me hier aan denkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik op een uitvaart was waar de overledene niet in een kist lag, maar rechtop stond zonder steun of wat ook. Van de speechers werd verwacht dat ze hem na de toespraak een knuffel zouden geven en daarna weer rechtop in balans zouden zetten, wat uiteraard niet altijd even soepel ging.
Het zag er niet uit
Ja, ik ben best zenuwachtig. Ik ben benieuwd wat verder het beleid wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
That’s the spirit!
Sterkte vandaag, hopelijk valt het mee
Dat je zenuwachtig bent, snap ik welquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, ik ben best zenuwachtig. Ik ben benieuwd wat verder het beleid wordt.
Chemo wordt sowieso even gestopt.
Ik heb gelukkig verder geen klachten, was wel een aantal kilo's afgevallen. Maar dat was wel een voordeel, ik was veel aangekomen.
13.30 uurquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat je zenuwachtig bent, snap ik wel![]()
Hoe laat heb je de afspraak?
Ik duimquote:
Hij kan nog niet veel. Na het naar de wc gaan en wassen is hij uitgeput.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat goed!!! Ja, het revalideren zal nog wel even duren maar het ergste is dan in elk geval voorbij. Hoe gaat het nou met hem?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
Klote, @:atoSucces morgen!
@:GeorgeM Mooi om te horen!
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:16 schreef Arizona het volgende:
@:georgem superfijn dat je zwager weer thuis is! Hij zal inderdaad nog wel een lange weg te gaan hebben voordat hij weer de oude is, maar de eerste grote stap is gezet!
Echt fijn jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:39 schreef MMF93 het volgende:
Heel erg veel succes @:ato![]()
!! Ik duim voor je.
@:GeorgeM fantastisch dat je zwager weer thuis is! Eindelijk weer bij z'n familie. Het zal nog wel even duren voor hij echt opgeknapt is, maar beter thuis revalideren bij de mensen die je liefhebt dan alleen in een ziekenhuis!
@:grazz nog bedankt voor je lieve reactie, moest er erg om lachen![]()
Bijzonderquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het zag er niet uit
Wat fijn ato!! Ik zat ook al de hele tijd hier te checken of je al nieuws had gepost. Prima nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Er wordt niets gedaan zolang ik geen klachten heb. Wel is de chemotherapie tijdelijk gestopt.
Hopende dat het gaatje in de darm dicht gaat. Maar lijkt minder ernstig te zijn wat men dacht.
As dinsdag hoor ik meer over verder beleid chemotherapie.
Pfffffffff
Kan me voorstellen dat het een hoop stress geeft...quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Er wordt niets gedaan zolang ik geen klachten heb. Wel is de chemotherapie tijdelijk gestopt.
Hopende dat het gaatje in de darm dicht gaat. Maar lijkt minder ernstig te zijn wat men dacht.
Pfffffffff
Wat een fijn nieuws!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Pfffffffff
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
@:ato wat een opluchting! Ik drink er eentje op je! (cola, dat dan weer wel)
Hier ook goed nieuws, De Buurman heeft getekend voor de ramen in onze uitbouw, dus wij gaan ook opgelucht het weekend in. Van een heel andere orde dan ato natuurlijkmaar toch
Dus van mij OOK een rondje
Mooiquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
@:ato wat een opluchting! Ik drink er eentje op je! (cola, dat dan weer wel)
Hier ook goed nieuws, De Buurman heeft getekend voor de ramen in onze uitbouw, dus wij gaan ook opgelucht het weekend in. Van een heel andere orde dan ato natuurlijkmaar toch
Dus van mij OOK een rondje
Wat fijn dat het minder ernstig lijkt te zijn ato!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Pfffffffff
Gelukkig, fijn!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Pfffffffff
Lekker het terras opquote:
Uit eigenbelang ben ik er wel blij mee dat het buitenspeelweer wordt.quote:
Fijn atoquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef ato het volgende:
Goed nieuws
Pfffffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |