Veel plezier, zonneschijn!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers (lees:ik). Vier minuten nog. De Wannebiezz live dinnershow
Welke smaak?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef Momo het volgende:
Ik had zin in chips dus een zak gehaald bij tankstation hiernaast. Ik heb de zak nu eerst gewassen samen met mijn handen
Allemaal achter de laptop hebben we ruim 1.5mquote:Op donderdag 2 april 2020 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dat gewoon nog door?Kan je dan wel minimaal 1,5 meter afstand houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja nee deze week heb ik dus twee meetingsquote:Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.
Je komt er niet onderuit hoor
Ik zal het voorstellenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze blijkbaar óók al niet. Anders nodigen we gewoon al die vrijwilligers uit, dat we de twee meets samenvoegen.
Ohh die zijn zo lekkerquote:
OHHH veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2020 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
MIJN DAG KENNOUWAL NIEMEER STUKKK LALA LAAA
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef ato het volgende:
Ik ben tussendoor weer ESF 2019 aan het kijken, ik had geen leuke dag en wil opgevrolijkt worden.
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Meer een oproep voor iedereen op dit weekend thuis te blijven, ga niet naar parken, stranden etc.
Het wordt bijna 20 graden.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Strak plan. We vragen Duitsland om voor onze patiënten te zorgen en in ruil daarvoor mogen zij dan niet meer hier op Paasvakantie komen.
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwd
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |