Straks ga je nog thuis koffie drinkenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
We hebben hier net gegourmet. Want fuck it, alle regels zijn het raam uit.
Je kan de Nederlander uit Nederland halen maar...quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
We hebben hier net gegourmet. Want fuck it, alle regels zijn het raam uit.
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Straks ga je nog thuis koffie drinken
Haha precies, zit ook bommetjevol nu. En inderdaad, Nederlands 4 lifequote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan de Nederlander uit Nederland halen maar...
Met zijn tweeën kun je lekker veel zooi boven op gooien
OK das mooi meegenomen dan .. werk ze nogquote:Op donderdag 2 april 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel een thuiswerkberoep. Sterker nog, ik ben nu aan het werk
Dank je! Ben wel zo klaar, is maar een vrij korte taak. En jouw dochter?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK das mooi meegenomen dan .. werk ze nog
Erte opgesloten in Madridquote:Op donderdag 2 april 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Ben wel zo klaar, is maar een vrij korte taak. En jouw dochter?
Hm nou ja, niet ideaal maar ERTE is beter dan niks.quote:
Ah ze zit in die sector? Die heeft het wel heel zwaar te verduren jaquote:Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef chufi het volgende:
En dan met baan terug garantie,, maar het is nog wel onduidelijk over precies hoe en wat... maar het meeste vliegverkeer ligt nu stil..
Ja helaas .. maar goed eerst maar eens de boel daar weer een beetje op orde krijgenquote:Op donderdag 2 april 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ze zit in die sector? Die heeft het wel heel zwaar te verduren jaHet zal ook niet zo zijn dat al dat vliegverkeer direct weer hervat wordt zodra het kan, want mensen zullen nog wel even huiverig zijn om (ver) te vliegen en daar dan vast te komen zitten.
Dat is nu het belangrijkst ja. Ik denk dat ze voor die 70% nog voor zes maanden veilig zit met deze ERTE?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. maar goed eerst maar eens de boel daar weer een beetje op orde krijgen
twitter:annamv10 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 21:19:22I am done with America. This was for one MRI. https://t.co/ewkolQbYxw reageer retweet
88% besparen en nog klagen.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Momo het volgende:
twitter:annamv10 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 21:19:22I am done with America. This was for one MRI. https://t.co/ewkolQbYxw reageer retweet
twitter:wannebiezz twitterde op donderdag 02-04-2020 om 10:40:21Vanmiddag om 17:30 tot 18:30 op Wannebiezz TV
➡️➡️ Virtuele Dinnershow met de Wannebiezz 🎉
Kijk je mee?
Vraag vanmiddag je verzoekje aan onder de stream
#wannebiezztv #virtuele #dinnershow #online #half6 #kijkedus https://t.co/NzBsLtwlBh reageer retweet
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
Eind van de middag een virtuele dinershow van de Wannebiezz GOEIEMORGE ZONNESCHIJN!twitter:wannebiezz twitterde op donderdag 02-04-2020 om 10:40:21Vanmiddag om 17:30 tot 18:30 op Wannebiezz TV
➡️➡️ Virtuele Dinnershow met de Wannebiezz 🎉
Kijk je mee?
Vraag vanmiddag je verzoekje aan onder de stream
#wannebiezztv #virtuele #dinnershow #online #half6 #kijkedus https://t.co/NzBsLtwlBh reageer retweet
Ik neem op mijn werk ook altijd de VS als voorbeeld als ik uit wil leggen waarom het loont om wereldwijde 100% zorgdekking aan te vragen bij je zorg- of reisverzekering, anders krijg je alleen de NLse kosten vergoed en mag je flink bijlappenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.
Dat heb ik ook bijverzekerd bij onze doorlopende reisverzekering. Echt de belangrijkste aanvullende dekking die je maar kunt kiezenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem op mijn werk ook altijd de VS als voorbeeld als ik uit wil leggen waarom het loont om wereldwijde 100% zorgdekking aan te vragen bij je zorg- of reisverzekering, anders krijg je alleen de NLse kosten vergoed en mag je flink bijlappen
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, kan ik virtueel weglopen als het begint.
Ja ik zat nu zelf ook te twijfelen of ik wel een aanvullende verzekering nodig had, maar deze dekking zit daar standaard in en dan kan ik naar de fysio dus toch maar wel gedaanquote:Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bijverzekerd bij onze doorlopende reisverzekering. Echt de belangrijkste aanvullende dekking die je maar kunt kiezen.
Dit is wel een anthemtwitter:bpschut twitterde op woensdag 01-04-2020 om 12:53:07Allemaal meezingen:
"Stay the fuck at home" https://t.co/RlOIDEPeoU reageer retweet
En altijd Pinguïnstwitter:shedd_aquarium twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:18:29What's better than one penguin? Three penguins! 🐧🐧🐧 Wellington, Annie and Edward explored Polar Play Zone and discovered a GIANT emperor penguin. (Wait for the hop at the end. 😍)
With nesting season already starting at Shedd, fun fact: Edward is Wellington's offspring! https://t.co/PnGAYtLRCt reageer retweet
twitter:GeronimoFrost twitterde op woensdag 01-04-2020 om 21:44:46Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOC reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GeronimoFrost twitterde op woensdag 01-04-2020 om 21:44:46Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOC reageer retweet
Goede oplossingquote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
Social distancing baptism https://t.co/S1CJiNPcOCreageer retweet
Ja, dat krijg je als bijna iedereen thuis zit!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
Jongens wat gaan jullie weer snel, zo krijg ik het nooit bijgelezen hoor!
Nou, ik mag hopen dat dat snel is afgelopen want de database van FOK! kan dit bijna niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als bijna iedereen thuis zit!
Ja eens, toevallig zag ik net deze opmerking in al die nieuwe topics, volkomen me eens!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
Jongens wat gaan jullie weer snel, zo krijg ik het nooit bijgelezen hoor!
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eens, toevallig zag ik net deze opmerking in al die nieuwe topics, volkomen me eens!
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 2 april 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, Meke? Kan je aanstaande woensdag denk je van de partij zijn voor een videocall?
Gaat dat gewoon nog door?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkHet begint een smoesje te lijken
Haha, hadden we het nog speciaal naar de woensdag verhuisd voor jouquote:Op donderdag 2 april 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want deze week heb ik dinsdag en woensdag meeting van m'n vrijwilligerswerkHet begint een smoesje te lijken
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, hadden we het nog speciaal naar de woensdag verhuisd voor jou
@:Momo zie je dit? Smoesjes!
Ja maar dan kan ze blijkbaar óók al niet. Anders nodigen we gewoon al die vrijwilligers uit, dat we de twee meets samenvoegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.
Je komt er niet onderuit hoor
Veel plezier, zonneschijn!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers (lees:ik). Vier minuten nog. De Wannebiezz live dinnershow
Welke smaak?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef Momo het volgende:
Ik had zin in chips dus een zak gehaald bij tankstation hiernaast. Ik heb de zak nu eerst gewassen samen met mijn handen
Allemaal achter de laptop hebben we ruim 1.5mquote:Op donderdag 2 april 2020 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dat gewoon nog door?Kan je dan wel minimaal 1,5 meter afstand houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja nee deze week heb ik dus twee meetingsquote:Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten we het gewoon weer op dinsdag.
Je komt er niet onderuit hoor
Ik zal het voorstellenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze blijkbaar óók al niet. Anders nodigen we gewoon al die vrijwilligers uit, dat we de twee meets samenvoegen.
Ohh die zijn zo lekkerquote:
OHHH veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2020 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
MIJN DAG KENNOUWAL NIEMEER STUKKK LALA LAAA
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef ato het volgende:
Ik ben tussendoor weer ESF 2019 aan het kijken, ik had geen leuke dag en wil opgevrolijkt worden.
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Meer een oproep voor iedereen op dit weekend thuis te blijven, ga niet naar parken, stranden etc.
Het wordt bijna 20 graden.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Strak plan. We vragen Duitsland om voor onze patiënten te zorgen en in ruil daarvoor mogen zij dan niet meer hier op Paasvakantie komen.
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me echt tegenvallen als het wel weer massaal gebeurt, heb het gevoel dat iedereen het nu toch wel moet snappen? Ben benieuwd
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders voorgevallen of zat alles gewoon een beetje tegen?
Jaquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....
Andere media die iets minder hysterisch aankondigt dat het geweldig weer wordt zou ook wel handig zijn.twitter:Weerplaza twitterde op donderdag 02-04-2020 om 14:07:23Normaal gesproken vinden wij het heerlijk om mooi lenteweer aan te kondigen. Tijdens de #CoronaCrisis voelt dat toch anders. Denk aan elkaar en wees verstandig komend weekend. #blijfthuis, #alleensamen kunnen we het virus aan. https://t.co/wPLmQ1O17m https://t.co/ubRdPt9FJh reageer retweet
Vervelend ato, gaan ze waarschijnlijk stoppen met de kuur nu?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.
Ik weet dat die figuren bloeddrukverhogend zijn, maar net als zo veel regels heeft de overheid de doelstelling dat zo veel mogelijk mensen zich eraan houden, en dat er een paar gekken zijn die het dan niet doen is irritant, maar niet echt een probleem.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Probleem is dat als 5-10 procent het wel doet, 90-95 daar niks aan kan doen....
Ahquote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn ct scan vandaag moet ik morgen naar het ziekenhuis er wordt een nieuw verpleegbeleid afgesproken. Kortom, kuur slaat aan maar beschadigd ook organen. Oa mijn darmen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:12:41Duitse toeristen welkom als ze IC-bed meenemen https://t.co/tsAPFuEaHy reageer retweet
Oh nee, wat vervelend Atoquote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, oncoloog vind het wel verantwoord nu een pauze. Chirurg wil toch morgen een beleid met mij afspreken, ik ben bang dat ik voor een dillema kom te staan. Gaan zij een darm stil leggen?krijg ik een stoma? Andere operatie?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervelend ato, gaan ze waarschijnlijk stoppen met de kuur nu?
Daarom ben ik ook hier met ESF 2019 op de achtergrond.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AhDan snap ik wel dat je toe bent aan wat opvrolijking
Heel kut inderdaad. Hopelijk kom je morgen toch tot een goed besluit met de arts.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:46 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, oncoloog vind het wel verantwoord nu een pauze. Chirurg wil toch morgen een beleid met mij afspreken, ik ben bang dat ik voor een dillema kom te staan. Gaan zij een darm stil leggen?krijg ik een stoma? Andere operatie?
Dat wil ik niet, dat heb ik al eerder gehad.
Maar dat hoor ik morgen. Het is gewoon kut, dat ik verleden week goed nieuws hoorde en vandaag dus niet.
Maar nogmaals ik moet morgen het gesprek afwachten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel kut inderdaad. Hopelijk kom je morgen toch tot een goed besluit met de arts.
Ik vind de kleine musicals ook leuk mooi om te zien.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebber: op www.stagememories.nl zijn registraties te zien van de musicals Piaf en Ramses. Ze zeggen in de toekomst ook andere shows erop te zetten
Sterkte alvast morgenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Maar komt allemaal goed, gelukkig gaat het beter weer worden.
Ja heerlijk he, ik heb ook een vriend met eigen planten/bloemenbedrijf gevraagd of hij mijn balkon wil aankleden. Dat gaat hij 14 april doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan onze tuin morgen mooiweer-klaar maken. Loungeset poetsen, tennispaal in de tuin, laatste dooie plantjes eruit, kom maar op met dat mooie weer
Og3ne vind ik vooral live interessant, dan komen ze veel beter uit de verf dan bij de soms ietwat overgeproduceerde studio opnamen. Less is more (soms, best wel vaak).quote:Op donderdag 2 april 2020 18:53 schreef ato het volgende:
Ik zit tussen door OG3NE clips te kijken, ik had er nooit iets mee
Dank je, doe ikquote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte alvast morgenen als je iets kwijt wil hier altijd delen natuurlijk!
Oh dat is wel heel gaaf, zo'n persoon heeft er dan ook vaak kijk op wat leuk bij elkaar pastquote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, ik heb ook een vriend met eigen planten/bloemenbedrijf gevraagd of hij mijn balkon wil aankleden. Dat gaat hij 14 april doen.
Ja dat valt mij ook op. Ik vond ze totaal oninteressant in 2017 en had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Og3ne vind ik vooral live interessant, dan komen ze veel beter uit de verf dan bij de soms ietwat overgeproduceerde studio opnamen. Less is more (soms, best wel vaak).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |